Lixxon Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Front row seat on EASY street hehe! 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Blir faen meg ikke overrasket om noen lager en 10-timers video på Youtube med denne sangen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Episoden føltes ut som en 10-timers video Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Negan er praktiskt talt et nett-troll. Men herregud, jeg daua av denne sekvensen. Om serien ikke bruker Seth Gillian mer denne sesongen så skuffer serien meg (som den forresten gjør fra før). “Holy crap! You are creepy as sh*t, sneaking up on me wearing that collar with that freaky-ass smile.” Endret 14. november 2016 av Maury Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 “Holy crap! You are creepy as sh*t, sneaking up on me wearing that collar with that freaky-ass smile.” Likte den sekvensen jeg også. Selv om jeg ikke kan fordra Negan, har han enkelte gullkorn. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg liker Negan mer enn jeg har likt Rick de siste 3-4-5 sesongene. Synes det er morsomt å se at Rick er en bitch nå ? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg elsker Negan som antagonist, men det er klart man hater ham. Elsker å hate, er det ikke det det heter? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Lurer på hvor navnet stammer fra? negro\Niger etc? Men syns han virker mere som blanding av gangster,nynasist, Antagonist Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Ble litt irritert over at Rick ikke var mer medgjørlig i starten. Sist vi så dem sammen, så var han jo HELT underkastet Negan, og med rette. Det var jo akkurat det de la opp til. Og nå, i denne episoden, står Rick og har noen små "stare downs" nå og da, og er mindre behjelpelig. Greit nok at han skjerpet seg mot slutten, men i starten burde han fortsatt vært en "liten bitch" med halen mellom beina.. Og, Negan burde strengt tatt ha skutt Carl der og da.. Hva faen tenkte han på, liksom? Har ikke den fjotten lært NOE heller? hmm.. Spennde hvordan de skal komme ut av dette, for det gjør de jo nok etter hvert.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Selv om det var helt usynlig i denne episoden tror jeg fortsatt Dwight kommer til å snu, og sammen med Daryl sørge for at de får tatt Negan fra innsiden. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ble litt irritert over at Rick ikke var mer medgjørlig i starten. Sist vi så dem sammen, så var han jo HELT underkastet Negan, og med rette. Det var jo akkurat det de la opp til. Og nå, i denne episoden, står Rick og har noen små "stare downs" nå og da, og er mindre behjelpelig. Greit nok at han skjerpet seg mot slutten, men i starten burde han fortsatt vært en "liten bitch" med halen mellom beina.. Og, Negan burde strengt tatt ha skutt Carl der og da.. Hva faen tenkte han på, liksom? Har ikke den fjotten lært NOE heller? hmm.. Spennde hvordan de skal komme ut av dette, for det gjør de jo nok etter hvert.. Så mye Negan plutselig finner seg i... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ja, det også.. Han burde sette et eksempel, igjen, siden de tydeligvis ikke har lært.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Nok et sidesprang. Var helt OK. Blir spennende å se hvor lenge hun klarer å holde på hemmeligheten til landsbyen når de eventuelt blir mer pirka på av Negan. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Tror jeg bare venter til neste episode med å se. Walking dead blir for mye fillers synes jeg. Har vell med lite budsjett å gjøre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hadde helt glemt at de to stakk, lett å glemme dem som ikke er i originalkjernen - synes det var artig å bli minnet på dem, og i og med at de også var rammet av Negan kommer det garantert til å få betydning. 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Blir bra neste uke ekstra lang episode =) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Meh. Gørrkjedelig episode. Elendig skuespill hver gang walkers kommer inn i bildet også. Zombiene er mer realistiske enn skuespillerne og det sier litt. Vet ikke hvorfor jeg ser videre på denne serien, men er vel mangel på alternativer av zombie-serier som gjør det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Klart den svakeste episoden så langt, men samtidig greit med ett opphold fra all den kne svaien til Negan de siste ukene. Hadde jeg tatt en shot for hver gang han utfører den, hadde jeg låge stiv etter én episode. Må være en fantastisk drikkelek! Endret 2. desember 2016 av Mala 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Begynner å spisse seg inn litt nå. Må virkelig si at det åpne såret til Carl er nasty! 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Litt trasig at Carl dro for å drepe Negan, og gjennom episoden hadde han 39 sjanser til å klubbe til ham med Lucille bakfra eller dytte ham ned fra catwalken, men lot være.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå