Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

 

EDIT:

Noen som har prøvd ut DISSE?

 

Jupp. Er noen her inne som har lest disse. Dette er tegneseriene. Er i blad 21 nå selv.

 

Mente eksakt disse bladene, vet jo at det er tegneserien. Var noen her som sa de hadde kjøpt noe på Play, som hadde noe bonusmatriel bakerst. Hvis jeg først skal kjøpe vil jeg ha de :p

 

"your son have aids"

 

LOL, tror nok det var det han sa.

 

Jeg har alle de bøkene. Veldig god kvalitet på de og fine fargebilder/artwork bakerst i alle bøkene. Anbefales! Kjøpte de fra Play.com jeg også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så må jeg vente nesten et år på neste?! Det er inhumant.

 

Syns forøvrig at den siste episoden kanskje var den dårligste av de 6. Strengt tatt kom de ingen andre steder enn de sluttet i den forrgie. Ikke at de må komme seg så langt, men som finale var det liksom ikke så jawbreaking som jeg forventet. Andre serier bygger seg opp til et klimaks for finale, denne bare bygger seg opp til et klimaks i neste sesong. SOM ER OM ET ÅR! :cry:

Lenke til kommentar

Noe av det dårligste jeg har sett. Blir irritert på flere ting hver eneste episode. Ting er ikke logisk i det heletatt.

 

Hvorfor i satan brukte han ikke tanksen han kom seg inn i første episode? Han prøvde ikke engang, selv om han sitter i en krigsmaskin som kan drepe samtlige av de zombiene som var der.

 

Hvorfor er han legen så sykt dum? Hvorfor åpner han ikke døra med en gang?

 

Og hvorfor klarer zombiene å drepe militæret? Det er jo helt bak mål. De har tankser, helikoptre, tusenvis av soldater, bilder, automatvåpen, granater, osv osv osv. Aldri i livet at militæret hadde blitt så eid. De hadde aldri tapt.

 

Hvorfor sagde han karen av seg hånda? Finnes ikke en god grunn. Det røret han var "Handcuffed" til var jo helt rusten og ødelagt, og han skal saga av seg hånda? Hva fan. Og hvor er det blitt av han? De bruker jo ikke noe av historien de forteller... Skjønner ikke at folk blir drept av zombier i det heletatt, er jo bare å sparke de ned og stikke ett eller annet inn i hjernen på de. Bleh, frustrerende serie. Og hu sutrekjerringa er værst av alle.

 

Men det som irriterer meg aller mest er det sykt irriterende blikket til hu kona til hovedpersonen. Øynene helt åpne og munnen på vidt gap, for hva? For alt! Hun har alltid det samme utrykket, som om hu hadde sett et spøkelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det dårligste jeg har sett. Blir irritert på flere ting hver eneste episode. Ting er ikke logisk i det heletatt.

 

Hvorfor i satan brukte han ikke tanksen han kom seg inn i første episode? Han prøvde ikke engang, selv om han sitter i en krigsmaskin som kan drepe samtlige av de zombiene som var der.

 

Hvorfor er han legen så sykt dum? Hvorfor åpner han ikke døra med en gang?

 

Og hvorfor klarer zombiene å drepe militæret? Det er jo helt bak mål. De har tankser, helikoptre, tusenvis av soldater, bilder, automatvåpen, granater, osv osv osv. Aldri i livet at militæret hadde blitt så eid. De hadde aldri tapt.

 

Hvorfor sagde han karen av seg hånda? Finnes ikke en god grunn. Det røret han var "Handcuffed" til var jo helt rusten og ødelagt, og han skal saga av seg hånda? Hva fan. Og hvor er det blitt av han? De bruker jo ikke noe av historien de forteller... Skjønner ikke at folk blir drept av zombier i det heletatt, er jo bare å sparke de ned og stikke ett eller annet inn i hjernen på de. Bleh, frustrerende serie. Og hu sutrekjerringa er værst av alle.

 

Men det som irriterer meg aller mest er det sykt irriterende blikket til hu kona til hovedpersonen. Øynene helt åpne og munnen på vidt gap, for hva? For alt! Hun har alltid det samme utrykket, som om hu hadde sett et spøkelse.

 

1. En Abrams tank har et mannskap på 4.

 

2. Legen vil ikke slippe inn hvem-som-helst. De kunne vært psycho kannibalkillers. Dessuten visste han at stedet skulle tilintetgjøres og at det i teorien ikke skulle være mulig å komme ut igjen.

 

3. Kvantitet vinner over kvalitet. Sovjet demonstrerte det under andre verdenskrig.

 

4. Han sparket jo fra seg mot røret og kom ikke fri. ZOMG. Han sagde av seg hånda fordi bladet var for sløvt til å komme gjennom metallet.

 

5. Finn deg en annen serie og stopp å være en smartass.

Endret av Dassen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

ZealD, ikke glem at en tanks bruker shitloads av drivstoff og har mest sansynlig blitt høsta, da drivstoff er gullverd i en slik sitasjon.

 

Legen sa jo at han hadde brutt alle "reglene i boka" når han slapp de inn. Han viste også at det var lite juice igjen til generatorene, og forbruket øker jo betraktelig når han slipper de inn.

 

Den delen med militæret er jeg ganske enig i, de burde klart å holde dem unna, men hvis en walker kommer seg bak dem, og infiserer et par stykker så er løpet kjørt.

 

EDIT: Ellers så var argumentene Dassen nevnte ganske gode :)

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Og hvorfor klarer zombiene å drepe militæret? Det er jo helt bak mål. De har tankser, helikoptre, tusenvis av soldater, bilder, automatvåpen, granater, osv osv osv. Aldri i livet at militæret hadde blitt så eid. De hadde aldri tapt.

Hvorfor? Tja, les zombie survival guide, samt world war z. Dem kommer fra alle kanter, flere hundre kommer stormende mot deg - selvom du klarer å drepe 100 av dem, kommer fremdeles resten. *Guns need reloading* dem gikk jo også tom for ammo, plutselig blir en soldaten infisert, de må ta seg av han - samt fjerne zombien, i tilegg til å passe på alle andre. I world war Z, i world war z battle of yonkers. Så hadde hæren helikoptre, stridsvogner, fly og mer. Men uansett hvor mange dem tok, kom flere. Helikoptrene, samt stridsvognene gikk jo også tom for ammo. En må også regne med at militærledelsen, presidenten osv - er gjemt i enorme undergrunnsbunkere. Så, dem har ingen til å gi ordre eller noe - flere deserterte nok, dro til familene sine også videre. Derfor kan en godt konkludere at det ikke er rart at militæret tapte. Husk, en må også treffe alle zombiene i hodet - derfor blir det og vanskelig. Så, her har du pretty much grunnen til at dem tapte. Battle of yonkers -> world-war-z-1024x454.jpg

Lenke til kommentar

Noe av det dårligste jeg har sett. Blir irritert på flere ting hver eneste episode. Ting er ikke logisk i det heletatt.

 

Hvorfor i satan brukte han ikke tanksen han kom seg inn i første episode? Han prøvde ikke engang, selv om han sitter i en krigsmaskin som kan drepe samtlige av de zombiene som var der.

 

Hvorfor er han legen så sykt dum? Hvorfor åpner han ikke døra med en gang?

 

Og hvorfor klarer zombiene å drepe militæret? Det er jo helt bak mål. De har tankser, helikoptre, tusenvis av soldater, bilder, automatvåpen, granater, osv osv osv. Aldri i livet at militæret hadde blitt så eid. De hadde aldri tapt.

 

Hvorfor sagde han karen av seg hånda? Finnes ikke en god grunn. Det røret han var "Handcuffed" til var jo helt rusten og ødelagt, og han skal saga av seg hånda? Hva fan. Og hvor er det blitt av han? De bruker jo ikke noe av historien de forteller... Skjønner ikke at folk blir drept av zombier i det heletatt, er jo bare å sparke de ned og stikke ett eller annet inn i hjernen på de. Bleh, frustrerende serie. Og hu sutrekjerringa er værst av alle.

 

Men det som irriterer meg aller mest er det sykt irriterende blikket til hu kona til hovedpersonen. Øynene helt åpne og munnen på vidt gap, for hva? For alt! Hun har alltid det samme utrykket, som om hu hadde sett et spøkelse.

 

1. En Abrams tank har et mannskap på 4.

 

2. Legen vil ikke slippe inn hvem-som-helst. De kunne vært psycho kannibalkillers. Dessuten visste han at stedet skulle tilintetgjøres og at det i teorien ikke skulle være mulig å komme ut igjen.

 

3. Kvantitet vinner over kvalitet. Sovjet demonstrerte det under andre verdenskrig.

 

4. Han sparket jo fra seg mot røret og kom ikke fri. ZOMG. Han sagde av seg hånda fordi bladet var for sløvt til å komme gjennom metallet.

 

5. Finn deg en annen serie og stopp å være en smartass.

 

1. Han er i en tank, og han vurderer ikke engang å bruke den. Kun en mann trengs for å operere skytterdelen, selv om man da må reloade kanonen selv. Jeg sier ikke det er lett, men i en setting der du sitter inni en tank og det er 10000 zombier rundt deg så burde man bruke den muligheten. Spesielt siden dette er TV.

 

2. Han ser en gjeng med små barn som prøver å komme inn og han tenker med en gang kannibal killers? Give me a break. Han kunne i det minste slipt de inn og sagt hva som kom til å skje, så kunne de tatt det fra der.

 

3. Dummeste jeg har hørt. Du kan ikke sammenligne andre verdenskrig med dette. For det første hadde sovjet våpen, de var ikke gående sandsekker som kun bruker tennene til å skade folk. Militæret ville aldri tapt i en slik situasjon.

 

4. Det røret han var festet til var rustent og i dårlig stand. Om du påstår han hadde klart å sage igjennom hånda si og IKKE komme igjennom det metallet så tar du feil. Hadde bladet vert så sløvt hadde han sitti der når de kom.

 

5. Jeg må få lov til å være kritisk til serien. Syns emnet er kult, men utførelsen er desverre dårlig. Dårlige skuespillere og for mange situasjoner som blir for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

1. Han er i en tank, og han vurderer ikke engang å bruke den. Kun en mann trengs for å operere skytterdelen, selv om man da må reloade kanonen selv. Jeg sier ikke det er lett, men i en setting der du sitter inni en tank og det er 10000 zombier rundt deg så burde man bruke den muligheten. Spesielt siden dette er TV.

 

2. Han ser en gjeng med små barn som prøver å komme inn og han tenker med en gang kannibal killers? Give me a break. Han kunne i det minste slipt de inn og sagt hva som kom til å skje, så kunne de tatt det fra der.

 

3. Dummeste jeg har hørt. Du kan ikke sammenligne andre verdenskrig med dette. For det første hadde sovjet våpen, de var ikke gående sandsekker som kun bruker tennene til å skade folk. Militæret ville aldri tapt i en slik situasjon.

 

4. Det røret han var festet til var rustent og i dårlig stand. Om du påstår han hadde klart å sage igjennom hånda si og IKKE komme igjennom det metallet så tar du feil. Hadde bladet vert så sløvt hadde han sitti der når de kom.

 

5. Jeg må få lov til å være kritisk til serien. Syns emnet er kult, men utførelsen er desverre dårlig. Dårlige skuespillere og for mange situasjoner som blir for dumt.

 

1. Den var vel tom for ammo da. Og hva godt ville det gjøre å begynne å skyte zombier? Han kunne kanskje knærta 100? Og tusenvis ville kommet mot han.

 

2. Kannibal killers var bare et eksempel på hvor mye dritt som kan reke rundt i gatene og jeg forstår godt skepsisen. Dessuten var det i mot alle reglene og sist men ikke minst vet han at å slippe dem inn er det samme som å ta livet av dem.

 

3. I forhold til hva Wehrmacht hadde av utstyr var Den Røde Armé svært dårlig stilt, de snudde krigen ene og alene på grunn av styrkeforholdet. Det store antallet soldater og t-34 stridsvogner vant til tross for at utstyret var langt dårligere. Derfor mener jeg situasjonen er sammenlignbar. Det er i overkant av 300 millioner mennesker i USA, skulle likt å se den hæren som holdt tilbake det. Forøvrig flott argumentasjon. Du har "for det første", synd det ikke kom "For det andre", "For det tredje" osv.

 

4. Jeg har overhodet ikke peiling på verktøy, du har vel rett. Bortsett fra at han ikke er lenket fast i selve røret da...

post-39786-0-37142000-1291740845_thumb.png

 

5. Helt lov å være kritisk.

Lenke til kommentar

Noah Emmerich, Andrew Lincoln, Jeffrey DeMunn og Laurie Holden dårligere skuespillere? Hva faen har du røyka? I want some.

 

EDIT: Ja, Sarah Wayne Callies er en sugen skuespiller. Og kan ikke noe annet en å spille like bra som et tømmerstokk. Men resten av skuespillerne er greie eller bra. Tydeligvis er du en som sikkert mener at Mad Men også er fullt av sugende skuespillere og?

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fullt mulig tanksen var tom for ammo, men det testa han aldri. Jeg tør vedde underbuksa min på at det ikke var bare meg som forventa hardcore tank action når den scenen kom :p Jeg vet iallefall hva jeg hadde prøvd på om jeg var i samme situasjon ^^,

 

Du har nok rett. Selv tenkte jeg tilbake på tiden da jeg spilte GTA3 og blodspor bak tanksen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...