Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Er spent på season 2 Fear the Walking dead som starter nå igjen, likte seas1. 

Likte godt Fear the Walking dead jeg også , eneste problemet jeg ser i den serien er at ting har gått lit fort for seg, hadde gjerne sett at de første ukene når kaoset kom hadde blitt fortalt på en bedre og mer spennende måte...

Uansett som en serie som har utstprang fra TWD føler jeg at den er god og spennende og gleder meg å se hva den har å by på i fremtiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som nevnte ny guvernør? Hnnnnng.

Forhåpentligvis ikke. Det var jo en kjedelig sesong, spesielt siden de strakk det over nesten to sesonger (??)..

Men det blir spennende med neste sesong, ikke fordi det blir spennende å se hvem som fikk skallen knust inn, men fordi det blir spennende å se hva Rick & Co gjør i forhold til Negan & Co og hvordan hele den situasjonen utarter seg.

Lenke til kommentar

Synes det var helt greit at vi fikk slagene servert i første person og ikke nødvendigvis som et brutalt close up. Det skulle ha endt med at kamera gikk ut av hodet og vi så hvem som lå der. Det hadde vært en mye sterkere slutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har til en viss grad vært mye repetisjon i tidligere sesonger så blir spennende å se hva sesong 7 bringer. Vanligvis havner de et sted de slår seg ned og er der mye av sesongen, dreper noen walkere og treffer noen nye folk. Flere av disse dør og de sitter igjen med et fåtall som skrives inn som hovedpersoner. 

Ikke glem den obligatoriske sesongfinalen hvor det hittil trygge stedet blir oversvømt av zombier.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Okei litt redd for spoilers og denslags så leste ikke gjennom tråden. Kan noen si meg om Viaplay kommer med nye episoder snart? De har bare t.o.m sesong fire. Vil helst slippe å kjøpe abo hos annen streametjeneste, vil ikke pirate, men vil heller ikke vente for lenge... Er jo lenge siden sesong fem var ute, så skjønner ikke hvorfor det er kommet på Viaplay enda... :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er folk fortsatt grinete over sesong 6-finalen?

Hadde helt glemt av hvordan det endte. Har ikke tenkt på TWD siden finalen. Er ikke grinete, men slutten har ikke blitt noe bedre hos meg. Er fortsatt negativ til hvordan de gjorde det, men jeg lar det ikke bry meg.

TWD er blitt så meh, og håper at noen andre lager en ny zombie-serie som ikke går på elendige klisjeer, karakterer som gjør dumme plot-valg og til tider kjip dialog.

Blir nok å se nye sesongen, men kan ikke si jeg gleder meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare håper at Negan er like "fargerik" som i tegneserien, men jeg har forståelse hvorfor de eventuelt har tonet han ned litt, “If I'm not balls deep in a wife in the next few minutes I'm going to turn into a fucking pumpkin.” og ​“I should wrap my dick up in barbed wire and call it Lucille 2.”, blir kanskje litt for mye for AMC  :lol:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Stress. Jeg sier opp TV-abo og skal basere meg på streaming, dette blir en av de få seriene jeg da ikke får sett lovlig..

Kan ikke skjønne at ikke distrubutørene er mer fremtidsrettet, TV(i form av tuner og tradisjonelt abo) er ikke akkurat fremtidens meduim.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...