Filmvenn Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Ukas episode er en type episoder som viser meg hvorfor jeg gidder å forsette på serien. Intens og spennende episode med noe interessant å fortelle. Serien har poengtert Morgan sin anti-mord filosofi som noe latterlig i disse omstendighetene. Men det er en stor forskjell mellom å drepe, og gå ti krig, i selvforsvar, og drepe folk som bokstavelig talt ikke vet hvem du er enda. Å gå fra å være en liten slags lokal milits til å bli en slags dødsskvadron-gruppe som dreper folk i søvne er pretty much dark stuff, selv for denne serien. At Glenn, Heath og Aaron f. eks reagerer slik de gjør er helt naturlig. Ikke alle er så psykologisk klar for å drepe selv onde mennesker som Rick og Carol. Endret 7. mars 2016 av Maury Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Tidenes episode... hjertet slo litt ekstra når alarmen gikk! Følte at noen i gruppen skulle bli skutt og drept! Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 God episode, men synes at det var temmelig latterlig at de valgte i det hele tatt å storme dette stedet UTEN å ha visual på Negan og uten i det hele tatt å være 100% sikker på om han i det hele tatt var der. Tipper at det der bare var en av outpostene hans som ble nevnt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Veldig god episode dette ja! Endelig får man se at de gjør smarte valg også, at ikke noen nesten dør fordi de snubler i noe eller gjør noe annet dumt. Så jeg er spent på om det er noen twist til hvem de er og hva de gjør, eller om de bare er tvers igjennom onde hele den gjengen fra satelittstasjonen. Ikke noe som tyder på at de er snille eller at Rick & co har blitt lurt av Hilltop, men det hadde vært kjipt for Glenn å vite at han tok folk i søvne som kanskje ikke fortjente det. Men bare tankevandring fra meg dette. God episode var det i alle fall. Og tydelig at man får sett litt mer av Negan og evt. overlevende derifra. Spennende! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Dette var også en veeeldig god episode!! Bare den latterlige greia om at Carol måtte gå nærmere slik at hun andre nesten kunne få overtaket.. Why!? Why be stupid! Bortsett fra det, så viste alle skikkelige baller!! Og personlig psyke.. ! Noen andre som sitter "ved roret" om dagen, eller? Har vært tredje skikkelige gode episoden på rad..! 2 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Enig, sterk episode igjen. Temmelig brutal. Så ut som en liten gutt som ble brent i "kill room" på slutten der også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Tok greit av denne episoden her ja. Koste meg igjennom hele greiene, gikk umåtelig kjapt da Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Carol har snart null humanity igjen Synes egentlig de skulle tatt han siste på motorsykkelen til fange, fått mer info... men Rick gjennomførte en drøy henrettelse, samtidig ser du at det går opp for Carol at hun er blitt helt bad guy... hvor hun har mer enn et tisifret antall drap... hun er blitt like ille som de slemme, hun damen som holde de fanget var blitt helt "lost" hun tenker vel at hun er på vei til å bli slik Det var jo også grunnen at hun ville Maggie skulle bli igjen... ikke være med på alle drapene Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ja, det var veldig bra at de fokuserte litt på det mentale planet også! Likte jeg godt! Håper for det første at det ikke betyr starten på slutten, for Carol. Og for det andre, at de ikke misbruker en slik forandring til noe helt kaos, eller at de bare gjør det for å skape noe rabalder. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 ...hvor hun har mer enn et tisifret antall drap... Hun har altså drept flere enn 9.999.999.999, ganske imponerende! 4 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 ...hvor hun har mer enn et tisifret antall drap... Hun har altså drept flere enn 9.999.999.999, ganske imponerende! fort på tastene i søvne vettu, titototi Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Vet ikke om noen la merke til det men Carol keeps score! Bildet er forrige ukes episode og dette er altså sin egen killcount som hun skriver ned. R------------- Ryan Samuels (Lizzies og Michas pappa som hun drepte i fengslet) K,D---------- Karen og David som hun drepte i fengslet for å prøve å stoppe spredningen av sykdommen. L--------------Lizzie som hun avlivet etter at Lizzie drepte søsteren Micha. Og det siste der er bare hvor mange hun drepte utenfor Terminus med rifla hennes og inne i det ritual rommet hvor hun drepte Candle Woman og et par andre + Wolves alt i alt, så Carol har altså nå drept 18 mennesker + hvor enn mange hun drepte i gårsdagens episode. I hvert fall en 20+ nå. Syke syke Carol hehe. Endret 15. mars 2016 av GeneralUser 4 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Konge episode nok en gang! Men, jeg husker ikke hvem han halv brente fyren var, og hvem var det som hadde det brevet på slutten? Var det Carol? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Konge episode nok en gang! Men, jeg husker ikke hvem han halv brente fyren var, og hvem var det som hadde det brevet på slutten? Var det Carol? Han brente fyren var han som møtte Darrol tidligere, men da var også kona og svigerinna med, men svigerinna dør i drivhuset. Han og kona stakk av med sykkelen til Darrol i slutten av den episoden. Ja det var Carol som skrev brevet. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Leit at Carol bare skal stikke sånn helt uten videre! Spørs om hun ikke er den som dør! Evt daryl som prøver å redde hu, spent på de to siste episodene! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Artig med en episode uten Rick. Var det en stor rekke med kjøretøy på slutten som gjorde seg klar til å dra fra hele plassen eller? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Enn å komme til det punktet i desperasjon at man drukner sitt/et barn? Og det ser ikke ut til at det reddet livet til personen heller. Men var det noen relasjoner til hun lege dama inn i bildet der? Ut ifra reaksjonen hennes? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Rimelig drøy episode i dag! Gleder meg virkelig til avslutningen neste uke! Den er på 90 minutter også! Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Wtf skjedde! De siste to minuttene herregud! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Omg, trodde daryll døde på slutten der. Måtte se den en gang til for å høre hva han sa til ham. Hvis daryl hadde dødd, da hadde det vært over og ut for denne serien for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå