Filmvenn Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 We got Jesus yall! 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Endelig ble det noe på Rick også! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Grei episode, men.... det er altid et men i TWD. Når skal de lære å ikke gå ifra kjøretøyene med nøkklene i? Hvorfor skulle rick absolutt parkere bilen slik han gjorde? Kunne han ikke bare stanset den lengre oppi bakken? Hvor dårlige knuter lager de egentlig? Altså, de bettet hender og føtter på ham, for så å kjøre fra ham. Rekke finger til ham, men å faktisk sjekke om han satt der enda, det kunne de ikke gjøre. Og av alle husene i byen, klartr jesus å snuse seg frem til der rick bor( om man ser bort ifra miligheten for at han har vært innom mange hus på veien å drept alle han har kommet over) Og hva er egentlig greia med hun jenta? Huff, blitt tradisjon å bare fokusere på de negative tingene ser jeg Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Da bør du ikke se denne. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dette er det absolutt største problemet mitt med hele serien.. Det at de må ta så ufattelig dumme valg, hele tiden.. Det at det noen må gjøre noe totalt idiotisk.. Jeg er glad i serien og fulgt med siden starten, men av og til så har man bare lyst til å skrike WHAT THE FUCK!?!? I forrige episode, så kunne alt gå helt greit, men nei -gutten måtte jo selvfølgelig begynne å klikke. Når de kjører bil, hvor ofte har det ikke vært en strekning fritt for døde (anything at all) så langt øye kan se, for å se kikke 2 sekunder på radioen før de dundrer inn i en horde og kjører ut av veien. Når alt er bra, og det er alltid en eller annen som får det for seg at nå skal vedkommende gjøre noe dumt noe, som ødelegger for alle.. Det er så jævla mye slikt! Er det virkelig slik, gitt et reellt zombieutbrudd, så hadde det i det "virkelige liv" gått helt greit, hadde folk bare tatt rasjonelle valg!? For, det virker slik på skribentene at hadde det ikke vært for en del fatala grauthuevalg, så hadde ting faktisk kunne gått helt greit..!? Er ikke skribentene til å skrive hendelser hvor ting kan gå til helvete uten at noen foretar seg noen klisjefylte valg fra dårlige skrekkfilmer, osv..!? Som nevnt, jeg liker serien.. men NOEN GANGER... ! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Er jo tross alt en grunn til at vi har fulgt med i 6 år. Det er bare de iriterende tingene som gjør at man spør seg hvorfor man forsetter å se på. Men foresten, holdt jesus en granat/detinator i hånden på slutten der? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Likte episoden! Hvorfor var egentlig Carl i skogen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kanskje han forvekslet den med Hagen? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 I see what you did there ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Ser ikke ut som det var en detonator nei... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Merker at jeg er drittlei Glenn. At han på underkant av 8 episoder har 2 ganger unnslippet å bli spist av zombier i siste sekund begynner å bli ganske latterlig. Spesielt når det har skjedd med akkurat denne karakteren ørten ganger før. Hva som var litt behagelig med denne ukas episode var at suspensen ikke var der, men serien likevel klarte å gjøre progresjon. Og de faket eller overdrev heller ikke noe med at zombiene var så farlige når Jesus måtte be Daryl dukke for å skyte en av dem. Ikke seriens beste episoder, men ihvertfall ikke en komplett idiotisk episode som ser har hatt en tendens med. Jada, teit at noe naturligvis skjedde med den bilen og det, men hei det er generelt bedre enn hva serien gjør generelt. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kunne de foresten ikke dukket ned etter innholdet i den bilen? Ikke akkurat hver dag de kommer over et slikt lass Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Kunne kanskje det men så kan man jo lure på om det i det hele tatt fortsatt ville være spiselig. Vannet så også ganske forurenset ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Da bør du ikke se denne. https://www.youtube.com/watch?v=s37gM2fLM4I Er det denne som har "Dale-face" ? Dauer av den der altså EDIT: Er vel kanskje den første TWD honest trailer det ja. Endret 24. februar 2016 av Mala Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Enjoy folkens! http://io9.gizmodo.com/someone-set-last-weekends-walking-dead-to-benny-hill-mu-1760888169 edit: endå bedre http://bennyhillthis.com/?v=GUkYepOl0Jg Endret 24. februar 2016 av _KroSjefen_ 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Var latterlig bra den Honest Traileren ja.. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Endelig skjer det noe med han Nate(?) Ellers bar episoden sterkt preg av oppbygningen mot sesongavsluttning. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Likte veldig godt episoden! Synes, bortsett fra kommentar over her angående facepalm momenter som man aldri ser ut til å unnslippe, at de to siste episodene har vært veldig gode! Synes vi har sett fremgang og utvikling i historien. Denne episoden her var relativt feilfri etter min mening.. Det eneste tullet de kunne ha spart seg var at bilen satt fast. Det hadde ikke noe å si for noe. Det er virkelig ikke slik at det MÅ skje noe hver gang man er ute å kjører. Bortsett fra det lille der, så var alt bra! Er også glad for at det ikke ble noe tull på det nye stedet. Altså, at de hadde mørk hemmelighet, som at de er kannibaler, hadde allikevel et kjempestort våpenlagre, noe.. Det at de var utnyttet er et scenario jeg synes passer godt inn i historien! Liker godt Jesus.. Morsomt å se Xander Berkely igjen.. Liker at Maggie viste enda større baller og lederkarakter! Fornøyd! 1 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Var latterlig bra den Honest Traileren ja.. Jepp. rimelig spot on. Og nok en gang undrer jeg meg over hvorfor jeg ser på denne serien, da jeg liker ikke såper som varer evig. Jeg liker derimot zombier, men det er synd at den mest populære serien utnytter det usedvanlig dårlig med det samme forutsigbare plottet hver sesong. Hver altfor lange sesong må man vel også si. Hvor mange peptalker med tårevåt musikk i bakgrunnen orker egentlig folk å se på? Jeg tror jeg har nådd min grense Men det sa jeg forsåvidt forrige sesong også. Jeg har vel et lite håp om at de begynner å fokusere på innhold igjen på et eller annet tidspunkt. Dog frykter jeg at de ikke gjør det før seerne svikter, og da er det vel større sjanse for at serien legges ned. Hvem var egentlig idioten som bestemte at denne serien skulle holde på i all overskuelig fremtid? Med et slikt utgangspunkt så er det jo ikke rart at man ender opp med såpass svakt og forutsigbart innhold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå