Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Jessie rett og slett ga opp og lot seg selv bli spist av zombiene var den mest «naturlige» reaksjonen karakteren kunne avgi der og da. Så skjønner ikke logikken din. Hvis du trodde at verden din skulle gå under og du uansett kom til å dø, hvorfor er det unaturlig at noen bare gir opp? Spesielt når du ser sønnen din dø, og muligheter for at det skjer med andre sønnen din. Ikke alle mennesker er like. Ikke alle er psykologisk sterke. Ikke alle er Rambo til siste åndedrag heller. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ble skikkelig skuffet over at Carl ser ut til å overleve. Har aldri likt ham.

Det var noen overraskelser. En ting jeg satt og tenkte på i går er hvor annerledes jeg føler serien er nå fra hvordan den startet. Jeg vet ikke helt hvor positivt jeg synes det er, men det er kanskje et grep de måtte gjøre for å ikke stagnere.

Lenke til kommentar

Litt av en start. Hjertet hoppet litt når scenen med Carl spratt opp. Han burde vel strengt tatt ikke overlevd det? 

Synd at mora til taper-guttene (sorry min sympati :lol:) gav etter så fort. Jeg begynte virkelig å like den karakteren.

Litt av greia med carl overlevde det var på grunn av skuddet sneiet øyet og ut på venstre side, det gikk ikke rett inn i øyet og videre til hjernen. 

Lenke til kommentar

Knall episode, den best regiserte episoden på en stund med tanke på musikk og kamera.

Men.. jeg var litt skuffet over den damen med propan, hvorfor drepte det alle zombiene liksom? Zombiene er jo kjent for å overleve branner, så hadde ikke forventet at det var så effektivt..

Lenke til kommentar

Knall episode, den best regiserte episoden på en stund med tanke på musikk og kamera.

Men.. jeg var litt skuffet over den damen med propan, hvorfor drepte det alle zombiene liksom? Zombiene er jo kjent for å overleve branner, så hadde ikke forventet at det var så effektivt..

er de der lenge nok blir de jo brent opp!

Lenke til kommentar

Sikkert vært diskutert før, men spør igjen :p

Hvor lang tid bruker en menneskekropp på å råttne til det ubrukelige?

Vi har jo sett en del walkers som så vidt henger sammen.

Er det en sjangs for (så lenge ingen nye dør) at de kan sitte å vente lenge nok så vil alle walkerene bare råttne?

Lenke til kommentar

Sikkert vært diskutert før, men spør igjen :p

Hvor lang tid bruker en menneskekropp på å råttne til det ubrukelige?

Vi har jo sett en del walkers som så vidt henger sammen.

Er det en sjangs for (så lenge ingen nye dør) at de kan sitte å vente lenge nok så vil alle walkerene bare råttne?

I sjangeren så vil kroppene til Zombiene råtne svææææært sakte , om noe i det hele tatt.

De kroppene vi ser som har skader er enten pga kamp , at de overlevde delvis å bli angrepet av zombier en stund og ble selv til zombie etterpå eller fordi de rett og slett er zombier og går på alt mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...