Lixxon Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jupp. Syk episode imo. Den lille familien med han mongo-kiden ble regelrett slaktet ganske kjapt. Måtte le greit da de ble slaktet tåpelig at mora gav etter! https://gfycat.com/SoggyKindKoodoo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) At Jessie rett og slett ga opp og lot seg selv bli spist av zombiene var den mest «naturlige» reaksjonen karakteren kunne avgi der og da. Så skjønner ikke logikken din. Hvis du trodde at verden din skulle gå under og du uansett kom til å dø, hvorfor er det unaturlig at noen bare gir opp? Spesielt når du ser sønnen din dø, og muligheter for at det skjer med andre sønnen din. Ikke alle mennesker er like. Ikke alle er psykologisk sterke. Ikke alle er Rambo til siste åndedrag heller. Endret 15. februar 2016 av Maury Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Litt av en start. Hjertet hoppet litt når scenen med Carl spratt opp. Han burde vel strengt tatt ikke overlevd det? Synd at mora til taper-guttene (sorry min sympati ) gav etter så fort. Jeg begynte virkelig å like den karakteren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ja her var det mannefall så det holdt i hvertfall! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ble skikkelig skuffet over at Carl ser ut til å overleve. Har aldri likt ham. Det var noen overraskelser. En ting jeg satt og tenkte på i går er hvor annerledes jeg føler serien er nå fra hvordan den startet. Jeg vet ikke helt hvor positivt jeg synes det er, men det er kanskje et grep de måtte gjøre for å ikke stagnere. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Litt av en start. Hjertet hoppet litt når scenen med Carl spratt opp. Han burde vel strengt tatt ikke overlevd det? Synd at mora til taper-guttene (sorry min sympati ) gav etter så fort. Jeg begynte virkelig å like den karakteren. Litt av greia med carl overlevde det var på grunn av skuddet sneiet øyet og ut på venstre side, det gikk ikke rett inn i øyet og videre til hjernen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Det er uansett ganske utrolig hvilke skader mot hodet ett mennekse kan overleve, om kulen går inn eller ikke... Om man er heldig eller uheldig i alle tilfeller kan jo selvsagt diskuteres. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Super episode! Forventet jo nesten at han lille gutten skulle bli spist med tanke på hvordan episode 8 sluttet, men det ble jaggu mye bonus i den scenen! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Enn å sløse bort en rakett på den måten. Ingen av de som hadde en fyrstikk? Super episode. Mye død, mye slakt og mye action Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 I Talking Dead så sa Gimple at dem brukte 500 gallons (1892 liter) propan og 8 eller 9 takes før dem sa seg fornøyd med den brennende dammen. Noen som vet hvordan dem kontrollerer propan til å brenne på den måten? 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Knall episode, den best regiserte episoden på en stund med tanke på musikk og kamera. Men.. jeg var litt skuffet over den damen med propan, hvorfor drepte det alle zombiene liksom? Zombiene er jo kjent for å overleve branner, så hadde ikke forventet at det var så effektivt.. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Stussa over det å sette fyr på dammen med en RPG jeg også, men det hastet vel når resten av gjengen nesten ble spist opp. Ellers er jeg glad den irriterende familien er borte... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 R.I.P Porchdick family. R,I.P Porchdick R.I.P Porchdicks hot wife R.I.P mini Shane R.I.P Ralph Wiggum. You will not be missed 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Stussa over det å sette fyr på dammen med en RPG jeg også, men det hastet vel når resten av gjengen nesten ble spist opp. Ellers er jeg glad den irriterende familien er borte... Det blir høyt smell også! lyden påvirker jo retningen de går i oxo Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Knall episode, den best regiserte episoden på en stund med tanke på musikk og kamera. Men.. jeg var litt skuffet over den damen med propan, hvorfor drepte det alle zombiene liksom? Zombiene er jo kjent for å overleve branner, så hadde ikke forventet at det var så effektivt.. er de der lenge nok blir de jo brent opp! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Jepp, som vi fikk se i episoden i høst når Daryl var i den delvis nedbrente skogen. En zombie med motorsykkelhjelm og jakke (av noe slag) var eneste som levde av zombiene som ble tent på. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Sikkert vært diskutert før, men spør igjen Hvor lang tid bruker en menneskekropp på å råttne til det ubrukelige? Vi har jo sett en del walkers som så vidt henger sammen. Er det en sjangs for (så lenge ingen nye dør) at de kan sitte å vente lenge nok så vil alle walkerene bare råttne? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Sikkert vært diskutert før, men spør igjen Hvor lang tid bruker en menneskekropp på å råttne til det ubrukelige? Vi har jo sett en del walkers som så vidt henger sammen. Er det en sjangs for (så lenge ingen nye dør) at de kan sitte å vente lenge nok så vil alle walkerene bare råttne? I sjangeren så vil kroppene til Zombiene råtne svææææært sakte , om noe i det hele tatt. De kroppene vi ser som har skader er enten pga kamp , at de overlevde delvis å bli angrepet av zombier en stund og ble selv til zombie etterpå eller fordi de rett og slett er zombier og går på alt mulig... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har lurt på det samme selv. Mulig bakteriefloraen er annerledes hos zombier? At forråtnelsen går langsommere? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har tenkt at hvis walkeren ikke spiser så råtner de fortere enn de som får tak i ferskt kjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå