Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror neppe vi kommer til å se noe med Glenn og få "bekreftet" om han er død eller ikke før episode 7 eller 8 (mid-season finale). Er dog temmelig sikker på at han vil være i live og tipper at vi vil få en egen stand-alone episode med han for å vise oss hvordan han overlevde og hvordan han kommer tilbake til Alexandria. Hadde vært lættis om han nådde det helt til Alexandria for så å bli drept av en "Lydløs og lynrask zombie" som ingen andre har sett komme xD

Lenke til kommentar

Siste episode var bare et stort gjesp. Jeg tror faktisk jeg ikke gidder å se TWD mere. Serien har tapt seg så enormt at man blir sittende å trykke pause/play hvert 15. minutt for at det er så lange dialoger og kjedelig story.

Heldigvis har man Fargo og Homeland å se på istedet for.

Lenke til kommentar

Merker også at mye er så latterlig dårlig. Ender opp med å surfe litt med serien i bakgrunnen når de har de dårlige dialogene eller noe annet tull. Sier litt når de teite valgene som karakterene gjør er mer urealistisk enn zombier. Etter så lang tid så burde de lært seg å sjekke at lik faktisk er lik, men neida de blir like overrasket hver gang. Eneste grunnen til at jeg ser på er at jeg er zombie-fan og de har et greit produksjonsnivå. Er tusen måter denne serien kunne vært bedre, men det er vel bare denne og FTWD som er slik så da får man ta til takke.

Lenke til kommentar

Mja , man ser jo mopedisten som har en hjelm på seg, trolig beskyttet dette godt nok mot at skaden ble stor nok , faktisk så er det mye som tyder på at viruset faktisk tåler en del varme så lenge hjernen mer eller mindre er intakt.

Et godt eksempel er jo at før de dør så er jo kroppen til menneskene overopphetet ( godt over 42C om jeg husker riktig) og viruset overlever dette uten problemer mens mennesket dør. Så tar viruset over kroppens funksjoner på en rudimentær måte. 

I drivhus episoden så ser det ut som menneskene har død av overopphetning inne i selve drivhuset mens det brant ute , varmen har blitt såpass ekstrem at glasset smeltet og ble liggende over de "døde" menneskene. At det så ut som de var brent i live og så "støpet ned" kan jo være en fin felle som dere sikkert så.

Men ellers er jeg forsåvidt enig i at kvaliteten på episodene varierer veldig , noen er svært bra, andre rett og slett "skip".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...