Mala Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen andre som la merke til hvor fort bakgrunnen beveget seg når Daryl kjørte ved siden av bilen (liksom i gangfart med zombiene gående bak). Når du fikk se bilen så var det en helt annen hastighet. Satt og irriterte meg over det der hele veien faktisk Ellers var det nok en forrykende episode, tar helt av denne sesongen her. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 7,5/10 seere mener at AMC har lurt oss og at Glenn er i live. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Knall episode. Syns også denne døden blir litt for simpel for Glenn. Tror det blir gjensyn neste episode. Med mindre de drar den samme finten som i episode 2, hvor alt bare handler om Alexandria Tror dog ikke det. Må vel bli en samling av alle folkene i løpet av neste episode, kanskje med unntak av Glenn som enten må reddes eller vil dra på egne eventyr en episode eller to bland zombiehordene! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Nedsig at Glenn er dau , en av få skuespillere igjen i serien jeg hadde sansen for. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Synes egentlig denne sesongen har vært dritt. For å være ærlig er det kun sesong 1 jeg mener er bra. I denne sesongen sålangt: Urasjonelle valg blir tatt, dårlig acting på mange i tillegg til at storyen er tynn som en sytråd. Jeg synes de burde ta vekk alle karakterene i serien og starte en ny sesong med nye skuespillere og en ny handling. Serien er melket for det den er verdt og jeg finner ikke like mye glede i episodene nå som før, men mindre du er altspisende og bare får glede av å se en zombie..True Detective og Fargo har fjernet alle karakterene og startet ny story i sine nye sesonger, og det har funket utmerket. The Walking Dead var i utgangspunktet laget på et dårlig budsjett og ikke ment å vare så lenge som det har gjort. De har tjent enorme summer på denne serien og jeg mener de burde ta seg råd til kjøre produksjonen i en by og ikke ute på landet. Det hadde vært mye kulere om settingen hadde vært i f.eks. New York eller Chicago med nye hovedpersoner og en ny handling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Fear The Walking Dead er vel starten på det du nevner, som jeg forøvrig syns var helt knall! Endret 27. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Fear The Walking Dead er vel starten på det du nevner. Det er enda mer drama enn The Walking Dead, som om det ikke var nok fra før. Dessuten har de ikke orket å caste gode skuespillere til den serien. Orker ikke gå inn på alle de logiske bristene i FTWD.. Skal man lage en zombie-serie så bør man gjøre det skikkelig, med stort budsjett, en god story og gode skuespillere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Hva forventer du av en serie som skal ta for seg starten av utbruddet ? Non-stop zombie mayhem deluxe? Endret 27. oktober 2015 av Mala 3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Største problemet for min del med dei siste sesongane er at zombiane ikkje lenger virker til å utgjere ein reell trussel lenger. Zombiane er tilsynelatande kun farlige når passer plottmessig. I meir realistiske rammer så ville det vært sterkt begrensa kor mange hodeskaller ein kan knuse med ein kniv eller slagvåpen før ein hadde blitt for sliten å stå imot zombiane. Det logiske hadde være å bruke meir list og taktikk for å ta ut zombiane utan å eksponere seg sjølv for mykje. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Største problemet for min del med dei siste sesongane er at zombiane ikkje lenger virker til å utgjere ein reell trussel lenger. eh? de 3 første episodene er jo nettopp dette. De må løse horde-problemet, hvis ikke er de alle daue. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva forventer du av en serie som skal ta for seg starten av utbruddet ? Non-stop zombie mayhem deluxe? Skjønner ikke hvorfor du bringte opp FTWD. Det er en dårlig serie med masse logiske brister (forutenom zombier i seg selv), dessuten velger jeg heller en god handling fremfor zombie-dreping i det uendelige. En eventuell ny sesong med nye hovedpersoner og setting i TWD må ikke nødvendigvis ta for seg starten av utbruddet, det kan være flere år etter utbruddet. Det er direkte latterlig at karakterene i TWD er redd for zombier eller ikke vet hvordan man dreper en zombie når utbruddet har vart i over 2-3 år ifølge serien. Noen i Hollywood burde ta ansvar og lage noe som faktisk er bra. TWD er like melket som Prison Break ble. Synd. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Denne serien går inn på folk for å si det slik... http://www.dagbladet.no/2015/10/27/nyheter/damon_perry/usa/the_walking_dead/zombier/41690820/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det aller største problemet til TWD og FTWD er (som sagt mange ganger) at de gjør dumme og ulogiske valg. Noe kan man forvente da folk er under stress og veldig slitne etter å ha vært på 'flukt' lenge, men mye er bare for teit og veldig "for the plot"-aktig.Det blir mer en dum horror-serie framfor en realistisk serie om hvordan det hadde vært hvis man bare godtok det ene faktum om at folk blir zombier når de dør. Akkurat det er lett å svelge, men at folk skal oppføre seg som det var en vanlig tenårings-skrekkfilm er for mye. Ser på serien da jeg elsker zombie-filmer og serier, men de har tapt den interessen fra meg som de hadde i sesong 1 og i korte perioder fra sesong 3-6. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Nok en kanon bra episode. Denne sesongen tar av så det holder. Og som de fleste andre tror ikke jeg heller at Glenn døde. Og for min del kan de gjerne "melke" serien i mange sesonger til 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Når jeg snakket med Greg Nicotero i London forrige uke så snakket han om 11 sesonger noe totalt for serien, og det samme har Robert Kirkman snakket om. Ser ikke for meg at tegneserien forsetter i så mange år til, men serien kan gå andre veier og det. Jeg liker egentlig hvor serien ser ut til å være på vei nå med Alexandria som et sted serien mulig kommer til å holde seg til i en stund, men det kommer til å ha et problem tror jeg i å fortelle historien på en god og interessant nok måte. Har vært litt lei den historien serien har liksom gjentatt disse siste sesongene med Rick & Co i starten av en sesong på leting etter et nytt trygt sted, for så å oppdage at ting ikke er som det burde, for så og stikke vekk med zombier i hælene og dødsfall på samvittigheten/som arr. Gjenta. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 De burde sikte seg inn mot noe end-game synes jeg. Maks 3 sesonger til tenker jeg. De blir sikkert å dra det ut og kjøre en Dexter av det, selv om jeg håper de får en verdig slutt. Tenker at det må skje noe globalt etterhvert, at de får kontakt med andre større institusjoner eller finne ut om det i det hele tatt er noe mer. Føler at det er litt av det jeg savner, hvordan går det med resten av verden? 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) De burde sikte seg inn mot noe end-game synes jeg. Maks 3 sesonger til tenker jeg. De blir sikkert å dra det ut og kjøre en Dexter av det, selv om jeg håper de får en verdig slutt. Tenker at det må skje noe globalt etterhvert, at de får kontakt med andre større institusjoner eller finne ut om det i det hele tatt er noe mer. Føler at det er litt av det jeg savner, hvordan går det med resten av verden? Håper sesongen avslutter slik: Alle unntatt Glenn og dama dør da hele Alexandria og områdene rundt blir omringet av zombier. Rick og ungene blir splittet og kommer bort fra Glenn og dama. Glenn ser et småfly lande på en flyplass og de kaprer flyet og flyr en annen plass. Denne serien trenger nye omgivelser og nye innspillingssteder. Utrolig lei av samme natur og skogsområder. Vil ha en sesong med mer by og kaos i seg. slik som i første sesongen eller i I Am Legend. I den nye sesongen blir vi kjent med nye hovedpersoner. Rick har vært god gjennom alle sesongene, men ungene hans og den evige søken på trygghet begynner å kjede meg. Serien trenger noe nytt. Endret 27. oktober 2015 av Adrax Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen andre som lurer på hvordan Morgan kom seg tilbake til alexandria så kjapt? Virket som om det var en liten spasertur unna for ham, men en evighet for de andre. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Rick sendte han hjem igjen før hornet startet, så Morgan har nok hatt et forsprang på 15 minutter ellerno, distansen han da allerede hadde gått + at han sikkert løp da han hørte hornet etter 15+++ minutter så er det vel ikke helt bak mål at han nådde dit så "fort"? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen andre som lurer på hvordan Morgan kom seg tilbake til alexandria så kjapt? Virket som om det var en liten spasertur unna for ham, men en evighet for de andre. De var ikke så langt unna da hornet gikk av, men Rick & Co måtte ta seg av problemene med zombiene først slik planen var så derfor stakk de ikke tilbake til Alexandria. Morgan var personen Rick valgte å sende tilbake til Alexandria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå