AllFather Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Ang den byen de hadde bygget. Fascinerende den ideen om å sette støttestag til veggene utover.... Vil jo hjelpe mye når det blir press på utenfra. "My husband is an architect" Endret 26. juni 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Syns det er snodig det der. Må jo ha vært en god baktanke bak å lage muren sånn, vil jeg tro. Klarer likevel ikke så finne den. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Er det kommet noen trailer for sesong 6(?) enda? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Nei, det kommer på Comic-Con som er om noen uker. Da kommer også en ordinær trailer for Fear The Walking Dead. 9-12. juli. TWD har vel på fredagen. Endret 28. juni 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Ang den byen de hadde bygget. Fascinerende den ideen om å sette støttestag til veggene utover.... Vil jo hjelpe mye når det blir press på utenfra. "My husband is an architect" Ikke sant.... I alle andre land i verden er arkitekten han som ikke har peiling og kommer med irriterende forslag som ingeniørene må klekke it brukende løsninger på. I USA er det de som konstruerer landet.... Den løsningen på muren er som å ha teltpluggene og snorene inne i teltet. Endret 28. juni 2015 av Jotun Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Og muligheten for at walkers kommer seg oppover en av de er jo også tilstede. Kunne skjønt det om det også var noen som gikk på innsiden. må være en grunn til at det er slik Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Denne gange burde ikke traileren bli sluppet ned siden det er Fox International Channels som har den opp. AMC er noen direkte luddere når det kom til den Comic-Con-traileren i fjor. Endret 11. juli 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Her er første traileren for Fear The Walking Dead 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Ser nesten mer spennede ut den serien en selve walkin dead Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) *Walking. Og ja, jeg er enig. Liker ihvertfall konseptet med starten på det hele i fokus, og karakterer som ikke er basert på noe fra tegneseriene. Endret 11. juli 2015 av Maury Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Dumme mobiltastatur Liker det å få være med fra starten av. WWZ f.eks var jo et godt eksempel (ikka alle som er enige her) Blir det bare med en sesong tro? Eller skal de dra den lengre? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Gleder meg til å se serien! Håper det blir bra. Blir det bare med en sesong tro? Eller skal de dra den lengre? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Blir jo litt rart om de fortsetter når vi kommer til der TWD starter. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Fear the walking dead ser mye mer spennende ut enn det The walking dead har gjort på lenge. TWD begynner å bli kjedelig. De finner et nytt sted hvor de skal slå seg ned. Alt virker rosenrødt frem til det hele blir ødelagt av antoganisten. Deretter må de finne et nytt sted. Stadig blir dramaet bygd opp av at en eller annen i gruppen mister en kjær venn og går på en syretripp med tilhørende ustabilitet. Eksempelvis Sasha i sesong 5. Rinse and repeat. Savner en serie som bringer frem det større bildet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Ble utrolig glad når FTW ble en realitet, er ikke mindre giret nå etter den traileren Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Blir det bare med en sesong tro? Eller skal de dra den lengre? Den ble plukka opp for 2 sesonger tidligere i år. Sesong 1 består bare av 6 episoder, med trolig 10-13 episoder i sesong 2. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Det hadde vært interessant hvis de fikk et nytt synspunkt for hver sesong. Ettersom sesongene ble flere, så fikk vi se det fra flere sider. Militæret, politikere, sykehus osv, og til slutt hvordan det hele begynte. Når serien er ferdig, har man et komplekst bilde av hvem som har skylden for at utbruddet ble katastrofalt. 1 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Fear the walking dead ser mye mer spennende ut enn det The walking dead har gjort på lenge. TWD begynner å bli kjedelig. De finner et nytt sted hvor de skal slå seg ned. Alt virker rosenrødt frem til det hele blir ødelagt av antoganisten. Deretter må de finne et nytt sted. Stadig blir dramaet bygd opp av at en eller annen i gruppen mister en kjær venn og går på en syretripp med tilhørende ustabilitet. Eksempelvis Sasha i sesong 5. Rinse and repeat. Savner en serie som bringer frem det større bildet. Enig. Tror faktisk ikke jeg gidder å se neste sesong av TWD da jeg har aldri vært fan av evigvarende såper, og det er nettopp det TWD ligner på nå. Et par karakterer dør, et par nye kommer inn i gruppen, nytt håp, ny nedtur, nytt tilfluktssted, ny søken etter nytt tilfluktssted. Folk som "mister seg selv" hele tiden, hundreogørten peptalker og fint lite nytt som skjer. Føles som om jeg har sett den samme sesongen flere ganger nå, så det er på tide å gi seg for min del. FTWD visste jeg ikke var på vei, men fokuset der virker å være betydelig mer interessant. Litt som sesong 1 av TWD da man faktisk hadde noe å vise frem, og ikke bare "hvordan skal vi dra dette ut så vi kan fortsette med denne serien i 20 år". Blir interessant å se hvilken retning de tar det etter hvert, da en kopi av TWD er selvfølgelig unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå