vikingkylling Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ble straks mer interessert da jeg så Emma Bell blir med. Om noen vil se henne i en svært bra film er det bare å sette på Frozen. Hun dukker snart opp i Hatchet 2 og, øh, Final Destination 5 også. Kanskje vi ser en kommende b-stjerne? Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som har sett pre-air av første episode og vil fortelle om det lever opp til alle de høye forventningene? 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ble straks mer interessert da jeg så Emma Bell blir med. Om noen vil se henne i en svært bra film er det bare å sette på Frozen. Hun dukker snart opp i Hatchet 2 og, øh, Final Destination 5 også. Kanskje vi ser en kommende b-stjerne? Hun som ikke blir spist? 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) HEY GUTTA! Edit: Må få sett den så fort som mulig! Endret 21. oktober 2010 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Preair. Vil det si førpremiere på første episode? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Nei. Generelt for episoder som kommer ut før første sendingsdato, denne er nok en ilojal journalist som har "mista". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sett første episode og synes det virker bra! Minner meg mye om 28 days later filmene, bare at de bygger det opp veldig mye saktere. Jeg er storfan av zombiefilmer, så dette er en bra serie for meg! Kommer hvertfall til å følge denne videre! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Såg første episode nå, og det virker veldig lovende http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Såg første episode nå, og det virker veldig lovende http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE første episode var knallgod!, forsto det slik at 28dager. hermet etter tegneserien the walkin dead når jeg sjekka det opp på nett men mulig jeg husker feil, de kom vel om omtrent likt så de har vel bare tatt ca samme utgangspunkt i starten. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 når er det kommer ut for lasting? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) 31. november sendes første episode i USA. Endret 25. oktober 2010 av Armageddon Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 31. oktober, ja. (Å lese førsteinnlegget er uvanlig blitt?) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 haha ja det er iallefall ikke ofte jeg gjør Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har lest alt som har kommet ut av tegneserien til nå, så jeg har ventet som en gal på dette. Og til alle som er bekymret(?) for at det ligner for mye på 28 Days Later, det ligner ikke i det hele tatt. I TWD er det "ekte" zombier, altså de gamle, treige og søte versjonene. Eneste likheten er vel igrunn at begge hovedpersonene våkner opp på et sykehus og at det er zombies overalt. Nå vet jeg ikke hvilken retning de har tenkt å ta med tv-serien, men den skal vel kjøre historien som i tegneserien dog med noen svinger her og der som ikke er med i tegneserien. Og det som er fantastisk med TWD er ikke at det er spennende og at det inneholder zombier, selv om det også er fett nok, det er karakterutviklingen. TWD handler først og fremst om menneskene, zombiene er bare en liten del av det hele. Jeg har sett første episode, klarte ikke å holde meg, og det er lovende. Jeg har ikke trua på at det kommer opp på nivå med tegneserien, men det skal VELDIG mye til, så jeg er fornøyd bare jeg får kost meg i sofaen med dama i armkroken med TWD på skjermen. Og ja, alle burde lese tegneserien. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg skal ikke lese tegneserien før jeg har fått sett hvertfall deler av denne serien. Ingen spoilers Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Holdt på å grine mot slutten der, måtte skru av lyden og snu meg vekk når hesten ble angrepet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Holdt på å grine mot slutten der, måtte skru av lyden og snu meg vekk når hesten ble angrepet Tenkte de skulle bygge opp et forhold mellom han og hesten jeg, men de drepte jo hesten nesten med en gang, så da var det ikke så ille synes jeg. Hadde nok vært verre om de hadde bygd et skikkelig forhold mellom de to over lengre tid, for så å drepe dyret. Men snakk om klisjee da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg skal ikke lese tegneserien før jeg har fått sett hvertfall deler av denne serien. Ingen spoilers Det er verdt det. Originalen først, kopien etterpå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ahh gleder meg til å komme hjem i morra å se The Walking Dead. Orker ikke den dumme jukse-kopien som er ute 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå