Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg håper at ikke flere fra den gamle kjernen blir drept. Altså Daryl, Carol, Rick, Carl og Glenn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dødsfallet er meningsløst..vel fuck shit people, de fleste dødsfall er meningsløse. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Sett fra et etisk ståsted, ja! Men, her var det vel snakk om god/dårlig historiefortelling! 2 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Enig i at det var et dårlig forsøk på å "sjokkere" fansen. Liker uansett denne sesongen bedre enn forrige + del 2 av sesong 3. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Forestill dere reaksjonene hvis Daryl dør. Internett kommer til å eksplodere! Han er min favorittkarakter i serien. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Min favoritt også. Han skal aldri dø! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det jeg tipper er at en atombombe går av og alle dør Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Stop doing drugs Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 2 måneder til neste ep! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Åhjelp, er det så lenge altså. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Fant en deleted scene med Morgan fra 3x12. Her hevder han å ha drept mange mennesker. "Good and bad". Og at de gode etterhvert bare "lost it" så han måtte drepe dem også, derfor var han alene når de fant han. https://www.youtube.com/watch?v=9tVy0J50c6A Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Cliff Curtis skal ha mannlige hovedrollen i søsterserien til The Walking Dead som trolig vil starte med utbruddet, eller starte rett før alt gikk til helvete. Satt til et annet sted i USA, men ganske minimal tilknytning til hovedserien. Veldig bra et en skuespiller som han får en rolle som dette, spesielt med tanke på hvor mye bedre filmrollene hans har vært enn tv. 46-åring i en hovedrolle i en storsatsing for tv eller film skjer ikke så mye. http://deadline.com/2014/12/cliff-curtis-cast-the-walking-dead-companion-series-spinoff-1201308108/ TWD-skaper Robert Kirkman har skapt serien sammen med Dave Erickson (Sons of Anarchy). Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kjørte forbi et hus i dag, og tenkte med en gang på twd 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Haha, kjørt forbi der mange ganger sjøl. Liten verden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Repost av bildet AllFather la ut i PHT. Endret 2. januar 2015 av knipsolini 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det med Hyundai bilen er så hysterisk Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det med at hershel bare har ett ben spiller vel ingen rolle om han er getaway driver? Han kjører jo tross alt automat som alle amerikanere og trenger derfor kun ett ben. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det med at hershel bare har ett ben spiller vel ingen rolle om han er getaway driver? Han kjører jo tross alt automat som alle amerikanere og trenger derfor kun ett ben. Kan stemme det, men Hershel mister jo høyrebenet. Og det er jo det benet du gasser med. Ikke umulig, men ganske knotete hvis han allikevel velger å prøve å kjøre med venstrebenet Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Ah, så ikke nærme nok på bildet. At han satt benet der. Men ja, det er knotete men det går. Prøvde nettopp å kjøre bilen min med kun venstre benet (bruker normalt bare høyre som du påpekte og skifter mellom brems og gass bare ved å vri foten). Dog når jeg prøvde med venstre, så fungerte det ihvertfall ikke like godt, da jeg må løfte foten istedet å bare vri den med hælen plantet i gulvet. Kanskje de har modifisert Hyundaien off-screen på et bilverksted til å passe nettopp for hershel Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Da er eg endelig ferdig med serien, og eg sier endelig fordi eg faktisk synes det begynnte å bli litt kjedeligt, håper di gjør noe med storyen i neste del. For det er alt for mange kjedelige plotter. Mange av karakterene eg bare får lyst å skippe over, så dreper di ein av dei eg liker, jippi Jaja, skal fortsatt følge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå