Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gaaah, må vi vente helt til oktober 2011 før vi kan se sesong 2?

Ser ut som det ja desverre :(

I mellomtiden får vi kose oss med TWD i tegneserieform og for dere andre zombiefanatikere så kan man jo spille Dead Nation inntill videre, fikk en veldig god feeling av dette spillet ;)

Lenke til kommentar

I mellomtiden får vi kose oss med TWD i tegneserieform og for dere andre zombiefanatikere så kan man jo spille Dead Nation inntill videre, fikk en veldig god feeling av dette spillet ;)

det er jo faktisk nesten ikke mulig..de kan ikke ha sett for seg at det sku bli så bra så de lagde vel bare et par episoder :(

Lenke til kommentar

det er jo faktisk nesten ikke mulig..de kan ikke ha sett for seg at det sku bli så bra så de lagde vel bare et par episoder :(

Er vel begrenset med penger de turte satse. Håper bare ikke pausen blir for lenge slik at folk mister interesse.

Lenke til kommentar

AMC har normalt så lange pauser. Breaking Bad slutter før sommeren, er tilbake slutten av sommer neste år. Mad Men har samme greia. Seerne kommer som regel tilbake i langt større antall, selv med laaang ventetid.

For HBO er det også ganske så likt. Sender episodene ila 2-3 måneder, så må vi vente 9-10 måneder.

Det er nok av serier å kose seg med i mellomtiden. HBO kommer med Game of Thrones, som kan blir interessant. Ellers er det en fin anledning til å ta en titt på klassikere som Sopranos, The Wire og annet knask man kanskje ikke har fått med seg enda :)

Lenke til kommentar

Dead Nation? Neinei, spiller heller Left 4 dead 2 realism expert! Det er scary stuff!

Lenke til kommentar

Må bare melde meg på tråden her, utrolig kjipt at neste episode blir sesongens siste, hadde sett frem til å kose meg med denne gjennom hele vintern. Nå slutter både denne og Sons of Anarchy samtidig og etterlater seg et tomrom.

Bra å se at de fleste her inne liker at den følger utviklingen til karakterene såpass tett, dette er noe av det meste spennende med slike typer filmer, og ofte tar jeg meg selv i å tenke hvordan jeg selv ville handlet og reagert i de forskjellige situasjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...