G-Man™ Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Bob er ikke akkurat kjent for å ta logiske valg Hva tenkte de på når de tippet den hyllen i den kjelleren? At zombiene skulle drukne? De er syke de Terminus folkene. Virkelig syke. Håper de får en brutal og tragisk skjebne. De sier det ikke er personlig, men dette er vel så personlig som man kan få det? De andre de har spist har de iallefall drept først, bob derimot skal de spise levende? Syke folk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor Bob måtte stå ute og grine med ryggen til skogen. Det later til at sunn fornuft blir mangelvare under zombieapokalypsen. Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? Nope, var ganske overbevist om dette sjølv. Han hadde til og med pistolen synlig i bukselinningen. Eg trur fortsatt at han er bitt, så då gjenstår det å sjå om smitten blir overført gjennom mat? Kva var forresten betydninga av at kamera zooma inn på treet som Bob stod ved då han blei tatt? Treet hadde eit ganske tydelig horisontalt kutt i barken omtrent der kameraet fokuserte. Var det eit symbol/tekst som var ripa inn som eg ikkje oppfatta? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Noen som la merke til at når Michonne tilbyr seg å knerte den Walkeren på begynnelsen av episoden. Hun rekker et katanaen som ikke har lenger. Det var derfor hun tok geværet og slo Walkeren til døde og hvorfor Rick spurte om hun savnet sverdet. Men tilbake til det som var mere interessant for meg denne episoden: Fra episoden Beth ble kidnappet: Fra denne episoden når en chrysler med samme kors kjører forbi darryl og carrol: Beklager for dårlig kvalitet. Hvis noen kan få en bedre framegrab så go for it. Uansett, ettersom det er mer enn en bil, tyder det på at det er organiserte folk som har kidnappet beth. Antagelig kjører de ut etter solnedgang, for å minimere risikoen for å bli tatt av andre folk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Spesielt at de kjører så fort, ettersom de fleste motorveiene var fulle av biler. Så tydeligvis folk som kjenner til Atlanta-området. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor Bob måtte stå ute og grine med ryggen til skogen. Det later til at sunn fornuft blir mangelvare under zombieapokalypsen. Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? Bob er vel en tidligere alkoholiker, og trakk seg dermed bort fra resten av "festen" Håper derimot på at han er bitt og sprer driten til Terminus Hells Kitchen! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? Nope, var ganske overbevist om dette sjølv. Han hadde til og med pistolen synlig i bukselinningen. Eg trur fortsatt at han er bitt, så då gjenstår det å sjå om smitten blir overført gjennom mat? Kva var forresten betydninga av at kamera zooma inn på treet som Bob stod ved då han blei tatt? Treet hadde eit ganske tydelig horisontalt kutt i barken omtrent der kameraet fokuserte. Var det eit symbol/tekst som var ripa inn som eg ikkje oppfatta? Skjønte heller ikke hvorfor de zoomet inn på det treet. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 De merkene på treet sammsvarer med de på kirka = presten er med på det = bilde han satt å så på osv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor Bob måtte stå ute og grine med ryggen til skogen. Det later til at sunn fornuft blir mangelvare under zombieapokalypsen. Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? Bob er vel en tidligere alkoholiker, og trakk seg dermed bort fra resten av "festen" Håper derimot på at han er bitt og sprer driten til Terminus Hells Kitchen! Men om jeg ikke tar helt feil så er vel alle smittet. Om alle er smittet, vil man da bli en zombie om man spiser noen som har blitt bitt? Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? Nope, var ganske overbevist om dette sjølv. Han hadde til og med pistolen synlig i bukselinningen. Eg trur fortsatt at han er bitt, så då gjenstår det å sjå om smitten blir overført gjennom mat? Kva var forresten betydninga av at kamera zooma inn på treet som Bob stod ved då han blei tatt? Treet hadde eit ganske tydelig horisontalt kutt i barken omtrent der kameraet fokuserte. Var det eit symbol/tekst som var ripa inn som eg ikkje oppfatta? Skjønte heller ikke hvorfor de zoomet inn på det treet. Merket på treet kan vel ha en sammenheng med alle merkene og skriften som var risset inn på kirken. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Bare meg som er sikker på at han ble bitt i vannet og var i skogen for å skyte seg? Nope, var ganske overbevist om dette sjølv. Han hadde til og med pistolen synlig i bukselinningen. Eg trur fortsatt at han er bitt, så då gjenstår det å sjå om smitten blir overført gjennom mat? Kva var forresten betydninga av at kamera zooma inn på treet som Bob stod ved då han blei tatt? Treet hadde eit ganske tydelig horisontalt kutt i barken omtrent der kameraet fokuserte. Var det eit symbol/tekst som var ripa inn som eg ikkje oppfatta? Skjønte heller ikke hvorfor de zoomet inn på det treet. Konspirasjonsteoretikerne tror det er merker Bob laget til Morgan. Men om jeg ikke tar helt feil så er vel alle smittet. Om alle er smittet, vil man da bli en zombie om man spiser noen som har blitt bitt? Spiser man noen som er bitt har jo "prosessen" startet. Tar jo ikke lange siden fra de blir bitt til de blir zombie og det hadde ihvertfall gått en halv dag. Endret 21. oktober 2014 av mushi Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Håper det isåfall er tilfellet. Selv om Morgan nesten har flippet til total insanity er han en bedre survivor enn Rick. Han holder seg alene, og hvor en han har camp, har han forskanset seg med en million feller. Dersom han faktisk lusker etter Rick & Co vet han garantert om Terminus Survivor Cannibals. Dersom han følger etter, så tipper jeg at han kommer til å vise seg når Rick og gjengen trenger hjelp. Etter en zombie-showdown så prater han med Rick, og forteller om kannibalene. Antagelig ville han også vite campen deres så de kan ta de ut i en combo stealth takedown. Morgan ville absolutt ha vært en verdifull mann ha på overwatch. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Men om jeg ikke tar helt feil så er vel alle smittet. Om alle er smittet, vil man da bli en zombie om man spiser noen som har blitt bitt? Alle har smitten i seg (i alle fall ser det slik ut), dette gjer at alle som dør med hjernen i behold blir til zombier. Men viruset(?) ligger då berre latent i påvente av at verten døyr, eit zombiebitt er i seg sjølv dødelig, så alle som blir bitt dør i løpet av kort tid (blodforgiftning?)og blir til zombier. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror ikke stekt menneskekjøtt ville være nok til at de dør av det, men vi får se. Dersom Bob faktisk har blitt bitt, er det kanskje nok til at de kaster opp maten, og dropper å spise Bob. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Men om jeg ikke tar helt feil så er vel alle smittet. Om alle er smittet, vil man da bli en zombie om man spiser noen som har blitt bitt? Alle har smitten i seg (i alle fall ser det slik ut), dette gjer at alle som dør med hjernen i behold blir til zombier. Men viruset(?) ligger då berre latent i påvente av at verten døyr, eit zombiebitt er i seg sjølv dødelig, så alle som blir bitt dør i løpet av kort tid (blodforgiftning?)og blir til zombier. Ja det stemmer ganske greit med det jeg har fått med meg. Men saken er jo om det er tryggt å spise noen som har blitt bitt. Det å spise noe som er infisert med en bakterie/virus/organisme vil jo ikke være det samme som bli smittet rett i blodet gjennom et bitt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja det skal bli spennande å sjå i neste episode om vi får svar på dette. Om det viser seg at smitten også kan overførast gjennom mat så er det i alle fal tydelig at det kun er mennesker som blir påvirka. Vi har ikkje sett dyrezombier og vi har fleire gongar sett folk ete dyr som dei har jakta på. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja det skal bli spennande å sjå i neste episode om vi får svar på dette. Om det viser seg at smitten også kan overførast gjennom mat så er det i alle fal tydelig at det kun er mennesker som blir påvirka. Vi har ikkje sett dyrezombier og vi har fleire gongar sett folk ete dyr som dei har jakta på. Ikke godt å si. I sesong 1 valgte de å ikke spise hjorten som Daryl hadde jaktet på, på grunn av at en zombie spiste på den. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Håper alle Terminus folka legger seg og sover, også klarer zombie bob å slite seg løs og ta de en etter en mens de sover For ja, det virket ganske åpenbart at han er bitt. Måten han stod det ute og gråt viste at han viste noe kommer til å skje Endret 21. oktober 2014 av G-Man™ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja for man blir ikke så lei seg, fordi alle andre drikker, og jeg kan ikke? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tipper presten har sperret alle andre ute mens han hadde all maten, mens de sultet i hell/zombier tok de. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Tull! Bob gråter så klart, fordi han redd for å bli tatt av Darryl! [media] [/media] "Take one sip and I'll beat your ass to the ground" Endret 21. oktober 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå