GeneralUser Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 De har ikke hatt noe problemer med å finne mat på lang tid, og tror de kom over en del pulver-melk for babyer i det huset hvor Rick lå skadet og Carl skrek over han "I don't need you". Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Feil tråd. Endret 19. oktober 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har dere forresten sett på Z Nation? Masse der som er rent ripoff fra WD. Alle er infected f.eks, og blir til zombier (der sier de faktisk zombier) med en gang de dør. Mange tøffe gutter og jenter med våpen. De hadde en baby i en episode. Osv osv Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvordan kunne folka i Terminus vite om bagen, og ikke bare gå å ta den? Og hvis de så rick gå med den bagen, hvordan klarte rick å snike seg inn til de? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Fordi de så Rick grave ned baggen som Garreth sa i episoden. Grunnen til at de ikke kunne å gå ta den sa Garreth også rett ut i episoden, det var for mye walkers til at det ble risikabelt nok for dem å gå ut å hente den. Det var mer at Terminus-folket lot Rick & Co snike seg inn. Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Håper vi får vite som skjedde med Beth i morgen. Tror ikke hun var en av de som var på grillen i Terminus? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Håper vi får vite som skjedde med Beth i morgen. Tror ikke hun var en av de som var på grillen i Terminus? Det blir for enkelt og dumt, selv for denne serien å være Når vi først hørte smellene i bakgrunnen når rick & co skulle henrettes, tenkte jeg det var gruppen som tok Beth som kom til unsetning. Fordi de så Rick grave ned baggen som Garreth sa i episoden. Grunnen til at de ikke kunne å gå ta den sa Garreth også rett ut i episoden, det var for mye walkers til at det ble risikabelt nok for dem å gå ut å hente den. Det var mer at Terminus-folket lot Rick & Co snike seg inn. Såppas ja. Ikke det inntrykket jeg satt igjen med sist sesong, men gir mer mening nå ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Så du la ikke merke til at Terminus-folket i sesongfinalen forrige sesong skøyt for å få dem til å gå en vei, fremfor å skyte direkte på dem? Noe som også Rick påpekte. Seriøst folkens, mindre nettbrett og mobiltelefoner. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jo, det la jeg merke til. Men de kom jo seg helt inn til de, og det virket jo som om de var overrasket at de var der Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 "Virket" ja. Forskjell på virket og være overrasket. Som Garreth sa i sesongstarten, de så dem komme inn. Angående Beth har vi ikke fått noe hint til at hun har vært i Terminus, så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Tror det var mer en Plan B å skyte på bakken for å lede dem hvor de ville. Rick & Co er ikke de første naive nok til å gå inn i Terminus. Plan A: Stort sett velger folk bare å tro reklamen for Terminus blindt og går inn. Plan B: Av og til sniker folk seg inn, men vil være outmanned og outgunned og må legge ned våpnene, hvis ikke, skyter bare sniperne på taket på bakken for å lede dem mot containerne. Tipper at det som skjer i neste episode er at Rick & Co finner ut at de har mangel på provianter, og velger å dra tilbake til Terminus for å scavenge. Eneste logiske måten jeg ser at Rick kommer til å møte Garreth igjen dersom det er han som er hoved-bad guyen denne sesongen. Garreth & Co slår meg ikke som on the road survivors. Endret 19. oktober 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 "Virket" ja. Forskjell på virket og være overrasket. Som Garreth sa i sesongstarten, de så dem komme inn. Angående Beth har vi ikke fått noe hint til at hun har vært i Terminus, så vidt jeg har fått med meg. Brukte de ikke genseren hennes eller lignende? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Nei. De så ponchoen til Maggie og en klokke. På en måte hadde det vært jævlig digg å bli kvitt Beth. Synes karakteren hennes var irriterende i sesong 3 og 4. Hun prøvde å jo å ta selvmord på gården til Hershel og har siden vært irriterende. 1 Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Tipper Beth kommer til å få en mye mer spennende storyline, så hvertfall slik ut fra sesongpromoen. Er ikke helt sikker, men så ut som bilen hun ble kidnappet av hadde et påmeldt kors på seg? Kanskje hun blir tatt med til et sykehus eller noe. Egentlig litt enig i at Beth har vært irriterende til tider, men hun er en de gode og virket som et moralsk kompass for Darryl blant annet. + noen må passe på Judith når Tyreese "Baby Daddy" er opptatt Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Jepp, den har et kors på seg. De var jo også i et funeral home, så tipper det er enten en religiøs fanatiker, eller en funereal home caretaker gone nuts. Det var jo noen som hadde vasket i det huset, og fylt opp skapene med mat. Fyren har nok lusket rundt huset, slapp også en hund løs der på et tidspunkt. For nok se noe som "God sent me this thin blonde girl!". Endret 19. oktober 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 BobBBQ ShiskaBob 4 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Meget bra sesong start,masse spenning i episode 2 også. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Håper lyd-demperene de fant i byen kommer med i spill nå. Bob-er sannsynligvis død før gruppen når til han, men håper på noen stealth takedowns. Før de renset ut det hullet med walkers hvor de tok mat, trodde jeg de skulle la det være, og at det skulle bli brukt senere til å kasta Garreth nedi. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Håper lyd-demperene de fant i byen kommer med i spill nå. Bob-er sannsynligvis død før gruppen når til han, men håper på noen stealth takedowns. Før de renset ut det hullet med walkers hvor de tok mat, trodde jeg de skulle la det være, og at det skulle bli brukt senere til å kasta Garreth nedi. Eller så blir Bob, den svarte Herchell, som hinker bort fra zombiene Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor Bob måtte stå ute og grine med ryggen til skogen. Det later til at sunn fornuft blir mangelvare under zombieapokalypsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå