Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morgan er personen som reddet livet til Rick tilbake under piloten/første episode og ga han husly i en dag eller to før Rick og Morgan (med sønnen Duane) skilte veier.

 

Vi møtte han igjen i andre halvdel av sesong 3, hvor vi finner ut at han har blitt helt ødelagt psykologisk etter at Rick, Carl og Michonne møtte han når de samlet våpen til fengslet.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis dumt bare fordi du tror det.

 

Se det som en Marvel-film som Captain America: The First Avengers som teaser opp til The Avengers. Jepp, man går glipp av noe hvis man går vekk fra kinoen/stopper filmen i rulleteksten før end credit-scena kommer. Men trenger man å se den for å skjønne hva som skjer i filmen? Overhode ikke. Egentlig det samme tilfelle her, om du ikke har sett noe jeg ikke har sett.

Lenke til kommentar

Samme som på kino det, jeg er den eneste som sitter igjen og ser de siste 2 min av filmen etter rullereksten^^

Vil si det skjer ofteren en det bare er tekst så ferdig.

Ett hint kan være å sitte til lysene kommer på..

 

Erfaringsmessig er det nærmast umogleg å få med seg slike bonusscener på kino. På dei fleste kinoane som eg har våre på så kjem lyset på med ein gong. Dei ansatte er mest opptatt av å få publikum ut slik at dei kan begynde å rydde til neste forestilling.

Eg har til og med opplevd at filmen har blitt stoppa i det rulleteksta starta. Det er nok ikkje utan grunn at fleire og fleire filmar no presanterer skodespelarane og regissør på starten av filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...