Quote Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Scenen i slakteriet var forferdelig brutal. You're either the butcher or the cattle... Det var en veldig god start på sesongen. Litt overrasket at de "ble ferdig" med Terminus nå på 1 episode i denne sesongen. Ikke helt The Walking Dead å bli ferdig med noe så raskt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Egentlig ikke store serier generelt gjør slikt. Terminus-folka er fremdeles et problem, Garreth lever ihvertfall. En såpass viktig karakter dør ikke off-screen spesielt når de viste fram flashbacket og sikkert har noe igjen å fortelle om Terminus-folket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvem var den mørkhudede personen vi så helt på slutten av serien? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Morgan er personen som reddet livet til Rick tilbake under piloten/første episode og ga han husly i en dag eller to før Rick og Morgan (med sønnen Duane) skilte veier. Vi møtte han igjen i andre halvdel av sesong 3, hvor vi finner ut at han har blitt helt ødelagt psykologisk etter at Rick, Carl og Michonne møtte han når de samlet våpen til fengslet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ah, crap..stemmer. Viste jeg burde ha kjent han igjen ^_^ Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 What? Var den en scene etter credits? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men i alle dager.. Har det alltid vært en scene etter rulleteksten? Jeg stopper alltid videoen når rulleteksten starter. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Samme her, ruleteksten består jo bare av masse spoilere i form av "on the next episode".. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Var noen ganger på slutten av forrige sesong, mener jeg... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Alle episodene har det, unntatt den siste i sesongen naturligvis. Det anbefales generelt å ikke se dem, siden de spoiler så forferdelig mye. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Det har aldri vært slike scener på slutten av rulleteksten før som denne uka folkens. Forskjell på scener og teasere/trailere. Dette er en teaser/trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Td1ODocJv2w Dette er en scene: https://www.youtube.com/watch?v=QgDhk2RdzsE Endret 14. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dumt for de som ikke har sett scenen neste episode, hvor vi sikkert får se mer til Morgan. Ikke akurat noen big deal, men syns denne kunne kommet før sneak peak for neste ukes episode Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Det er ikke nødvendigvis dumt bare fordi du tror det. Se det som en Marvel-film som Captain America: The First Avengers som teaser opp til The Avengers. Jepp, man går glipp av noe hvis man går vekk fra kinoen/stopper filmen i rulleteksten før end credit-scena kommer. Men trenger man å se den for å skjønne hva som skjer i filmen? Overhode ikke. Egentlig det samme tilfelle her, om du ikke har sett noe jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det er sant. Var jo ikke viktig for historien sånn sett. Får bare håpe de ikke forsetter med dette. Har ikke for vane å se rulleteksten, siden de har med klipp fra neste episode Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Samme som på kino det, jeg er den eneste som sitter igjen og ser de siste 2 min av filmen etter rullereksten^^ Vil si det skjer ofteren en det bare er tekst så ferdig. Ett hint kan være å sitte til lysene kommer på.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Samme som på kino det, jeg er den eneste som sitter igjen og ser de siste 2 min av filmen etter rullereksten^^ Vil si det skjer ofteren en det bare er tekst så ferdig. Ett hint kan være å sitte til lysene kommer på.. Erfaringsmessig er det nærmast umogleg å få med seg slike bonusscener på kino. På dei fleste kinoane som eg har våre på så kjem lyset på med ein gong. Dei ansatte er mest opptatt av å få publikum ut slik at dei kan begynde å rydde til neste forestilling. Eg har til og med opplevd at filmen har blitt stoppa i det rulleteksta starta. Det er nok ikkje utan grunn at fleire og fleire filmar no presanterer skodespelarane og regissør på starten av filmen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Hahha. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå