Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Natt til 13. oktober norsk tid. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Evig lenge til. Og irriterende opplegg med pause midt i sesongen i år igjen sikkert.. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Sesongene vil alltids deles opp i to like biter framover. AMC skal sende Better Call Saul ved siden av serien i februar. Endret 27. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ja okay den var bedre enn den scenen hvor han sa "screwing with the wrong people". Uansett, må det vel være den mest cheesy scene in Walking Dead sin historie på skjermen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 'The Walking Dead' companion series gets pilot greenlight http://insidetv.ew.com/2014/09/05/walking-dead-companion-series/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 'The Walking Dead' companion series gets pilot greenlight http://insidetv.ew.com/2014/09/05/walking-dead-companion-series/ Gleder meg veldig til å se hvordan denne serien blir. Har savnet "Zombier er livsfarlige"-følelsen, som har blitt mer og mer fraværende de siste sesongene (naturlig, ettersom de er blitt veteraner, alle mann). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Har serien hatt scener etter rulleteksten før? Er ihvertfall en på slutten av sesongstarten etter rulleteksten. Overraskende og actionfylt sesongstart. Det bare ødela helt hva trailerne nærmest fikk meg til å tro. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) http://www.mtv.com/news/1958764/the-walking-dead-andrew-lincoln-interview/ - “What can I tell you?” Lincoln said when asked about Rick’s progression in season five. “I’ve been growing my beard. I decided this season we’re gonna need a bigger beard. It’s all about the beard this season. I’m just waiting for them to tell me to stop growing it.” Det handler om skjegget til Rick i neste sesong! Serien hever seg nå til seriøse høyder! Endret 9. oktober 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja, helt enig! Denne episoden var helt herlig. Det ser ut til at serien har tatt igjen det jeg har lest i tegneserien, så nå må jeg nesten velge hva som skal prioriteres fremover. Har alle HC-utgavene av Walking Dead som er utgitt hittil, har bare ikke hatt tid til å lese alt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Uff, den første scenen klarte ikke jeg å se på, det var ganske brutalt. Men de var altså kannibaler? Lurer på hvor gjengen har tenkt seg nå Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Wow, noe av det mest intense jeg har sett på lenge! Carol har blitt så sykt badass siden første sesong. Litt ironisk at de kan vise såpass drøye scener, men de får ikke lov til å si "Fuck" da, hehe. Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Uff, den første scenen klarte ikke jeg å se på, det var ganske brutalt. Men de var altså kannibaler? Lurer på hvor gjengen har tenkt seg nå Ja, de var kannibaler. Folkene i Terminus var snille i utgangspunktet, og skiltene var ekte, men etter at de ble angrepet av den fæle gruppen (ledet av han med hestehale og ansiktstatoveringene som vi ser i tilbakeblikkene, som også er den samme mannen Rick slapp ut av togvognen senere i episoden) som drepte, voldtok og holdt dem fanget, sluttet de å stole på folk utenfra. En ting er å bli traumatiserte, men likevel litt ekstremt å se på seg selv som "butchers" og alle andre som "cattle". Det rommet som Carol gikk inn i med alle de eiendelene, lekene og klokkene ga også veldig assosiasjoner til nazi-konsentrasjonsleirer... Nå skal sannsynligvis gruppen videre til DC slik at Eugene kan finne en kur... Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Sykt deilig å ha Walking Dead tilbake, selv om den første episoden seter en ganske høy standard for de neste episodene. Forsatt, etter så lang tid med zombier i verdenen deres, er folk like stokk dumme når de blir angrepet. Ligge på bakken å sprelle å hyle? Gå på bakkenivå for å drepe zombier? Kjenner en del av irritasjonen med serien forsatt er med Og typisk nok så blir de andre ukjente henrettet, mens de akkurat blir avbrutt når de skal til å ta Glenn. Men uansett godt å ha serien tilbake Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Forsatt, etter så lang tid med zombier i verdenen deres, er folk like stokk dumme når de blir angrepet. Ligge på bakken å sprelle å hyle? Gå på bakkenivå for å drepe zombier? Vel, ikke alltids serien sin skyld heller. Personen du snakker om ble kasta i lufta på grunn av eksplosjonen, og utifra hvordan han beveger seg av personlig erfaring har han brukket ankelen(e). Kunne vært vist bedre, men fremdeles innenfor mulig. Endret 13. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det var også old skool closeup gore shots, som jeg digga ;D Skikkelig 80 talls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå