Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

ahh takker for informasjonen :thumbup:

 

Men forstår fremdeles ikke hvorfor Jim ville bli liggende i veikanten(og bli zombie) enn heller å få en kule/pil i hodet. Med tanke på at han vil bli "gjenforent med familien"

 

Edit: gjorde det litt mer forståelig :p

Endret av Wacom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahh takker for informasjonen :thumbup:

 

Men forstår fremdeles ikke hvorfor Jim ville bli liggende i veikanten(og bli zombie) enn heller å få en kule/pil i hodet. Med tanke på at han vil bli "gjenforent med familien"

 

Edit: gjorde det litt mer forståelig :p

 

Forstår godt at du ikke helt forstår dette, men Jim håper på at han skal treffe familien sin som Zombie og di i døden kan bli sammen igjen, dette er noe som er langt bedre forklart i tegneserien TWD enn på serien. En annen ting er at i tegnserien forlater de Jim så og si i byen i nærheten av der han kom seg unna fra zombiene og hvor familien hans ble angrepet.

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk sånn at jeg mener tegneserien har et bedre driv i historien, bedre dialog og at den har bedre spenningskurve. Karakterene er fantastiske og det er ingen stereotyper slik vi ser i tv-serien. Det tv-serien har som ikke er mulig i en tegneserie er fantastisk herlig musikk.

 

Det er heller ikke meningen å rake ned på tv-serien, bare å hause opp tegneserien. Liker man tv-serien så burde man rett og slett skaffe seg alt og lese seg ihjel. Jeg fikk dama interessert, og hun hater egentlig tegneserier. Hun leste 68 blader på to dager.

Lenke til kommentar

Jeg elsker tegneserien, men jeg kan virkelig ikke si at en er bedre enn den andre. Logikken er veldig feil synes nå jeg. Spesielt på grunn av at tegneserien nå er på 79 utgaver, og et volum har så og si bare passert på forrige episode. Og omtrent det samme har skjedd i tegneserien på dette punktet vi er nå i serien, med en detour som faktisk fungerte. Beklager mister, men jeg forstår ikke logikken.

Lenke til kommentar

Hvor kan man kjøpe The Walking Dead comicen?

 

Ser CDON har en del av de, men å betale 100-200kr per del er vel litt i drøyeste laget hvis jeg skal ha hele sulamitten.

 

Jeg har kjøpt de i bokform på Play.com. Ikke moms på bøker og fri frakt. De ligger rett under 300,- og det er vel 12 utgaver i hver bok. Det har kommet ut 6 stk, forrige kom nå for en måneds tid siden. Er noen ekstrategninger bakerst i alle bøkene (i farger!!) som ser helt fantastisk ut. Anbefaler disse på det greffeste!

Lenke til kommentar

Hvor kan man kjøpe The Walking Dead comicen?

 

Ser CDON har en del av de, men å betale 100-200kr per del er vel litt i drøyeste laget hvis jeg skal ha hele sulamitten.

 

The Walking Dead Compendium One til ca 225 kr på Amazon. Dekker nummer 1-48.

 

http://www.amazon.com/Walking-Dead-Compendium-One/dp/1607060760/ref=sr_1_1_title_0_main?s=books&ie=UTF8&qid=1290626972&sr=1-1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...