Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Helt enig! Har også irritert meg over det. Georgia er ikke mer en 370 km bredt, så de burde ha klart å komme seg til kyst linjen iløpet av max 2 ukers tid. Med tanke på hvor lenge de har vært der ute nå, så burde vel alle sammen klare å løpe et par marathon hehe. Men ja, seilbåt, øy med forholdsvis få innbyggere kunne de lett ha kontrollert uten spesielt mye drama (bortsett fra dramaet i gjengen da hehe). Kanskje all har vann fobi?

Back on topic. Ja jeg er meget enig i at det mest sannsynlige er kannibaler. Hele bygningen som det står Terminus på er helt forseglet og bærer egentlig mer preg av et slakterhus. Siden portene var åpne og alt så pent ut der inne, tenker jeg at de har blitt holdt på øye på kilometere før de nådde Terminus, derfor spent på om Darryl med sine tracking skills og nye venner klarer å fange opp det før de når frem.

Terminus_3.png

For fun fact så var også Terminus en romersk gud som beskyttet grensemerker. Offergaver var som regel vanlig for å fullføre et grensemerke.

Er det noen som vet sånn ca hvor i Georgia de finner seg?

Endret av GeneralUser
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke forundre meg det nei. Tipper hun har puttet noe bedøvelses midler oppi den gryta også. Alle er sultne, hiver det i seg og våkner opp med et "wtf" ansikt og realiteten slår dem at de skal bli spist også blir det opp til Darryl og Redneck&Co å redde dem. Ved et mirakuløst vis så blir sikkert han eneste i Redneck gjengen som har sett ansiktet til Rick drept, så det kommer aldri til et showdown mellom Rick og Joe.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Mye mer logisk å finne seg en båt, deretter en øy, renske den for potensielle zombier for så å daffe resten av livet.

Dette er det jeg alltid har sagt! Finn dokker æn sæggelbåt!

Skjønner at det er en beta å gå til nærmeste hav, men ut å seile, ligge til kai på ett folketomt zombietomt sted vinterhalvåret å dra opp og ta vedlikehold på båten, fiske og samle regnvann, sole seg på dekk... Etter noen uker glemmer du zombieapokalypsens stress og mas.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så hun tøsen stod å stekte kjøtt når de ankom.

10kr på kannibaler.

Forresten alltid irritert meg at de går innover i landet.

Mye mer logisk å finne seg en båt, deretter en øy, renske den for potensielle zombier for så å daffe resten av livet.

Helt enig. Haha. Det er faktisk så åpenlyst at det er litt utrolig at de ikke gjør det. Campe rundt på en øy uten zombier, så ligger spenningen i at de må dra lenger og lenger innpå fastlandet for å skaffe seg mat. Eller i det hele tatt "fortifye" seg litt mer - det er i menneskets natur å heller slå seg ned og å bygge seg skjul enn å herje rundt.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en skål selv av bethstuing. Hørtes veldig godt ut :)

Blir egentlig for enkelt og åpenbart at det er en felle, så kanskje det er det skaperene vil ha oss til å tro, også viser det seg at det er det motsatte?

Eller så håper de at vi mistenker det, også viser det seg å være nettopp en felle :O

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Blir egentlig for enkelt og åpenbart at det er en felle, så kanskje det er det skaperene vil ha oss til å tro, også viser det seg at det er det motsatte?

Det er ikke akkurat det mest uforutsigbare serien vi ser på her, så det er garantert en felle. I og med at det bare er én episode igjen kommer ting til å skje neste episode. Det vil bli en cliffhanger, og den er ikke at alle har det fint og lever i harmoni. Beth-stuing eller bedøvelse og våkne opp i slakteri-avdelngen er gode forslag. Kanskje hu dama som har vondt i foten må amputere, så blir det fot-stuing også?

Lenke til kommentar

Kunne ha vært den logiske måten å avslutte serien på. Nå vet jeg ikke hvor mange sesonger Kirkman&Co(AMC) planlegger, men tipper det blir en del sesonger til.

Comicen er vel still going strong? Det blir nok en del.

Joda, comicen er still strong, men det virker nokså tynnslitt og for historiefattig til at de kan dra det ut til 10 sesongen.

Lenke til kommentar

Og hvorfor i alle dager skulle Glenn absolutt gå igjennom den tunnellen? Han som har tenkt så logisk i de fleste situasjoner. En lang mørk tunell, hvor man hører zombier inni, eller gå over/rundt?

Det eneste er jo om han trodde at Maggie hadde gått gjennom. Da må han inn for å se om hun er i fare/død/walker, eller om han skal fortsette å lete på andre siden..

Lenke til kommentar

Ang. seilbåtfantasien, så trenger de flere mennesker for å skape et samfunn å leve i resten av livet. Det er dessuten et problem at alle som dør, uansett årsak, blir Walkere.

Det beste er egentlig fengsel strategien, der man leter etter folk til å bygge et samfunn og alle sover i en lukket celle til man vet at de har overlevd natten.

Lenke til kommentar

Vi har sett dem ta ut folk som er døde før de turner. Problemet er vel heller at idiotene ALLTID blir tatt på senga okke som... De snubler i skogen, løper seg inni hundre walkere, stoler på folk de ikke bør stole på og snakker/roper så høyt at walkersene finner dem samme faen.

De burde trukket ut alle tennene sine som i WWZ og spist rømmegrøt resten av livet.... Eneste sjansen gjengen av brødhoder i TWD skal bli gamle i TWD-verdenen på...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...