Lucky_Luciano Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Et blikk til siden, boom ! plutselig er ett par medlemmer av gruppa zombified ! Eller baby som ikke har noen grunn til å henrettes, er plutselig blitt henrettet. Endret 18. mars 2014 av Woody_97 7 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Zombiene forsvinner jo aldri. Vi har sett èn zombie i starten av denne sesongen som var så oppråtnet at den var bortimot harmløs, altså den Carl fant i skogen, men ellers ser de andre rimelig freshe og pigge ut. Akkurat det strider jo mot enhver fornuft (akkurat som om ikke en zombie gjør det). Men enhver organisme råtner opp når den ikke får næring. Er jo nok av zombier som ikke får det, men som du sier alikevel ikke råtner opp. why! Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det er derfor jeg sier at jeg tror "forklaringen" bak apokalypsen ikke er relevant for serien. Den handler mer om mellommenneskelige forhold og overlevelse.Det eneste som i min hjerne logisk sett kan forklare zombieapokalypsen er nanoroboter. Kanskje noen fant opp en nanobot som var ment å holde folk i live f.eks og denne spredte seg ukontrollert. Det forklarer hvordan alle er infisert og hvordan det kicker inn når de dør. Det forklarer også det han legen ved CDC sa i Atlanta om at de ikke forstod hva det var for noe.Men zombiene i serien råtner jo, så jeg vil anta at de også vil "dø ut" til slutt. De eneste nye zombiene som tilkommer er "nye" døde mennesker. Til slutt vil man nok ende opp med relativt primitive samfunn hvor det er ett og annet utbrudd, men disse raskt blir slått ned og man etterhvert lærer seg å leve med det. Folk vil måtte sove i låste rom osv. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner jo at at mange av zombiene nylig har dævva, men det er jo så mange av dem?! Skulle jo tro at 80% av befolkningen ble slått ut i første pulje? Og at de resterende få mennesker som er igjen ville føre til få "nye" zombier? En annen ting som irriterer meg er at zombiene alltid har øyeepler. øya er jo det første som går når forråtnelsesprossessen starter. Kan heller ikke se for meg at hjernen varer så utrolig lenge - men så er jo dette BARE PÅ TEVE åsså da så jeg burde vel ikke henge meg opp i det! Når det er sagt håper jeg vi blir ferdig med disse jernbanelinjene i neste episode. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Angående hvordan det står til med resten av verden etc er dette ting Kirkman ikke finnes interessert i. Han likte ikke CDC delen i sesong 1 engang. Han er også interessert i å holde det gående så lenge som mulig. Det som er problemet med tegneserien, det er veldig repeterende og ganske tynt historiemessig nå. Men kan jo hende ting blir annerledes på tv. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Hvis vi skal begynne å tenke på hva som er realistisk, så er det mer enn nok plot-holes og surrealistiske ting som skjer her. Burde nok holde oss unna slik diskusjon. Endret 20. mars 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Angående siste episode så er jeg litt overrasket over at de lot ungene være alene såpass mye. Ikke rart at noe galt skjedde. Og greit nok at de har lagt litt opp til at det er noen som ikke er helt frisk (mtp mating av zombier) og det ble mer og mer tydelig at det var jenta som ikke var ved sine fulle fem. Men at de lot henne være alene så mye, og at hun drepte hun andre (Lizzie, Lissie, etc) virker som en lettvint måte å lage en "sjokk-episode". Det eneste som reddet episoden var skuespillerferdighetene til (hun som spiller) Carol. Serien er ikke dårlig, men det blir til tider et ork å se på. Så mange ulogiske valg, folk som faller og er uforsiktige. Mye bra er det også, men alt i alt føler jeg de ikke klarer å bestemme seg for om de vil være et realistisk drama i en zombieapokalypse eller en spenningsserie der man kan hive litt av logikken ut. Den blandingen som er nå liker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-124997 Skrevet 20. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. mars 2014 From the network that brought you Breaking Bad - a show you couldn't stop watching, comes a show so inconsistent, you have to talk yourself into watching. Jeg føler dette dekker det meste akkurat nå: 11 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Stjelte denne fra humor-bilde-tråden: 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 From the network that brought you Breaking Bad - a show you couldn't stop watching, comes a show so inconsistent, you have to talk yourself into watching. Jeg føler dette dekker det meste akkurat nå: https://www.youtube.com/watch?v=rNxvo8AcpQQ Så jævlig tatt på kornet! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 serien har faen meg blitt cringeworthy, siste episode tok kaka vrei meg i stolen Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Er det bare meg som fantaserer om at de bare kan henge en høyttaler som spiller noe musikk utfor hver eneste stup i en mils omkrets, og så bare legge seg tilbake å slappe av å vente på at zombiene rett og slett hopper i døden? Endret 21. mars 2014 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Da har glenn,maggie,bob,sasha,dr.eugene,abraham,rosita og tara (er det vel hun heter) ankommet terminus. Ser ut som et nytt woodbury, et sted som er too good to be true. Damen som sto å lagde mat der var vel ikke helt troverdi IMO. Tror ikke Terminus blir en ny kuliss for en hel ny sesong, regner med at rick samler gruppen og drar mot hovedstaten, enten løser de dette i sesongfinalen, eller tidlig neste sesong. Alt i alt en grei penultimat episode som trakk sammen de fleste trådene før sesongfinalen, 8.3/10 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er det bare meg som fantaserer om at de bare kan henge en høyttaler som spiller noe musikk utfor hver eneste stup i en mils omkrets, og så bare legge seg tilbake å slappe av å vente på at zombiene rett og slett hopper i døden? de dør jo ikke av ett fall, bare hvis hjernen blir knust. dog ett høyt fall ville nok maltraktert de aller fleste såpass at de bare kan dra seg fremover. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Er det bare meg som fantaserer om at de bare kan henge en høyttaler som spiller noe musikk utfor hver eneste stup i en mils omkrets, og så bare legge seg tilbake å slappe av å vente på at zombiene rett og slett hopper i døden? de dør jo ikke av ett fall, bare hvis hjernen blir knust. dog ett høyt fall ville nok maltraktert de aller fleste såpass at de bare kan dra seg fremover. Touche. Du skal se at et høyt fall gjør litt av hvert med hjernen også. Endret 24. mars 2014 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Litt enig med Woody_97! Første jeg tenkte var "Too good to be true?!" Håper ikke det! Håper det er et sted hvor man kan bygge et samfunn! Litt rart hvis alle steder skal være fucked up, også!? Så, kan jo være et bra sted.. Dessuten vil mange kanskje fortsette til Washington for å "redde verden", og slikt sett kan dette være et bra sted uten tull, siden historien med walkers osv fortsetter videre etter en pust i bakken.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Litt enig med Woody_97! Første jeg tenkte var "Too good to be true?!" Håper ikke det! Håper det er et sted hvor man kan bygge et samfunn! Litt rart hvis alle steder skal være fucked up, også!? Så, kan jo være et bra sted.. Dessuten vil mange kanskje fortsette til Washington for å "redde verden", og slikt sett kan dette være et bra sted uten tull, siden historien med walkers osv fortsetter videre etter en pust i bakken.. Tipper det er en "honeypot" Endret 24. mars 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 hehe.. Jeg måtte google litt, men ja, du kan ha rett! (Hvis jeg forsto dette riktig da..) Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Lyser felle lang vei. Begge portene var åpne, ingen mennesker å se, untatt hun dama, ingen vakter, ingen zombie defences. Hun dama så litt scary ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå