Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har store nyheter !!!

Hva i helvete? Drit i å spoil da. Er det så utrolig vanskelig å bare forholde seg til episodene som har blitt sendt? Ingen spoiling fra det man graver frem fra kommende episoder, og ingen spoiler fra tegneserien, simple as that.

Begynner å tvile hardt på de mentale evnene til folk som ser på the walking dead siden dette tydeligvis er så ufattelig vanskelig å klare. Du klarte tydeligvis å putte noe i spoilerboks, selv om det ble for vanskelig å gjøre det i innlegg nummer to, så helt blåst er du nok ikke - men tydeligvis ikke langt i fra.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Har store nyheter !!!

Hva i helvete? Drit i å spoil da. Er det så utrolig vanskelig å bare forholde seg til episodene som har blitt sendt? Ingen spoiling fra det man graver frem fra kommende episoder, og ingen spoiler fra tegneserien, simple as that.

Begynner å tvile hardt på de mentale evnene til folk som ser på the walking dead siden dette tydeligvis er så ufattelig vanskelig å klare. Du klarte tydeligvis å putte noe i spoilerboks, selv om det ble for vanskelig å gjøre det i innlegg nummer to, så helt blåst er du nok ikke - men tydeligvis ikke langt i fra.

Ta det litt med ro sjef, før du begynner å kalle folk blåst.

Beklager, er en freshman her på forumet.

Regelen er vel at vi ikke skal spoile noe fra tegneseriene.

IMDB er ikke en 100 % pålitelig kilde(ved casting i fremtide episoder), så er ikke sikkert jeg har spoilet noe som helst.

Lenke til kommentar

Digger at serien har gått over til å gå mer inn på karakterene i serien. Føler andre del av sesong 4 er strålende og herlig å følge med på. Selv om man ikke får se alle samlet så føler jeg allikevel at serien beveger seg fremover og man klarer å knytte bånd til karakterene!

Lenke til kommentar

Rått at Carrol klarte å skyte Lizzie, Carrol er virkelig en surviver, sammen med Darryl den mest overlevesdyktige. Episoden var litt kjedelig frem til Lizzie drepte søsteren sin (uforsiktig å la de være alene), men jeg må si at jeg fortsatt storkoser med TWD.

Når det gjelder hvordan menneskeheten skal overleve så er det vel opplagt at de må finne vaksine mot zombi-viruset, de kommer jo ingen vei med å la walkersene råtne ut når alle blir walkers når de dør. De overlever jo også på dyr, i tillegg til mennesker. Det hadde vært interessant å få vite hvordan resten av verden klarer seg, ville jo vært sannsynlig at det var et par forskningslaboratoriumer rundt om hvor det jobbes for fullt med å avslutte epidemien. Ikke at jeg tror at TWD kan avslutte med at f.eks. noen japanere skal være heltene som redder verdenen, det skal nok Rick og noen andre amerikanske cowboyer gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...