Bone Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Må innrømme at jeg småkjedet meg litt helt til hu syke jenta tok livet av søstra..! Hadde jeg ikke trodd.. Hadde heller ikke trodd at de ville henrette henne, but damn! That's a good vending! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Oioi, twist! Fucka jente that's for sure. Hadde ingenting blant mennesker å gjøre og var beyond all hjelp. En liten tanke, jeg har alltid sett for meg at serien etterhvert snur til at folk skal begynne å igjennombygge samfunnet igjen. At de "waiter" ut zombiene til flertallet er råtnet bort og slår ut hjernen på menneskene som dør etterhvert som de dør. Happy ending. Men hvis resten av verden har copet med apokalypsen slik som Georgia tydeligvis har gjort så er det nok kommet dit hen at menneskene ikke klarer bygge en ny sivilisasjon igjen uansett. Zombiene forsvinner jo aldri. Vi har sett èn zombie i starten av denne sesongen som var så oppråtnet at den var bortimot harmløs, altså den Carl fant i skogen, men ellers ser de andre rimelig freshe og pigge ut. For min del: Det er spennende med survival. Men det er begrenset hvor mange sesonger det kan dras ut i.Jeg håper det blir litt fokus på å bygge opp menneskeheten igjen i senere sesonger. Det blir mye igjentagelser hvis det bare handler om å være safe på en gård eller i en liten by i en sesong, så ha noen episoder ute i skogen, og så ett nytt kortvarig safe haven igjen. Til høsten starter sesong 5. Jeg skjønner at kua skal melkes og at her skal det sendes så mye tv som mulig, men vi må da nærme oss en avslutning snart? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Forskjell på dårlig manus og melking. The Walking Dead er heller dårlig på manus enn å drive å melke ut serien. Der tegneserien er nå er mye mer melking. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg håper det blir litt fokus på å bygge opp menneskeheten igjen i senere sesonger. Dette håper virkelig jeg også! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Tegneserien har jeg ikke lest. Har to bøker men har ikke kommet så langt enda. Når serieskaperne skriver dårlige manus, kun for å holde serien i gang, og fyller episodene med ofte tomt innhold er ikke det det samme som melking? De vil holde serien i gang, og drar den sakte men sikkert i en rettning de kanskje ikke er helt sikre på selv. Vi vet jo at The Walking Dead kan være bra. Den første sesongen var veldig god og de to første episodene var en TV-opplevelse jeg begynner å tro at jeg aldri vil igjennomgå igjen. Darabont fikk jo sparken, jeg tror mye ligger der. Han stilte kanskje høyere krav til kvalitet og dialog i manuset. Jeg føler ofte når jeg ser The Walking Dead at jeg kunne skrevet en bedre Zombie-TV-serie selv... Endret 17. mars 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg vil ikke si det er det samme som melking, for selv med et manus som tidvis er dårlig så er det tegn at de klarer faktisk å levere nå som de ser ut til å ha funnet hva som funker mer eller mindre for dem. La nå heller se hvor det går før man roper ut melking. Godt mulig at neste sesong viser heller hva melking er. Med fokuset på mer enkelte karakterer og latt handlingen gå videre med små skritt, fremfor å la ting stå altfor mye stille (mesteparten av del 2 av sesong 3). Manuset har vært dårlig på å fokusere på flere karakterer om gangen. Med disse episodene spesielt Beth/Daryl, Rick/Michonne/Carl, og Tyreese/Carol-episoden denne uka klarer serien å samle. Endret 17. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg regner med at røyken i denne episoden kom fra hytta Daryl og Beth brente til grunnen tidligere? 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Gud bedre så dum jeg er som leser i denne tråden, før jeg får sett episoden Klarer ikke tenke på hvilken dag det er... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Gud bedre så dum jeg er som leser i denne tråden, før jeg får sett episoden Klarer ikke tenke på hvilken dag det er... Aww kjipt med heavy spoilere! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg regner med at røyken i denne episoden kom fra hytta Daryl og Beth brente til grunnen tidligere? Jupp. Som vi så når Glenn stakk ifra fengslet så er ikke zombiene smarte nok til å unnlate å gå mot flammene. Så de zombiene vi så var brente og halvbrente har nok bare gått videre med en liten horde fra den hytta. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 På tide med ett igjensyn med Morgan nå også. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 På tide med ett igjensyn med Morgan nå også. Tror ikke det er så veldig lurt, ved tanke på hans psykiske tilstand sist vi så ham Dumt det gikk slik med ham og sønnen, de var jo ganske sentrale i starten, og de reddet jo Rick som ikke hadde peiling på hva som foregikk Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 De resterende episodene etter denne er da "US" og "A" som utgjør USA, noe cheesy kanskje ? Us som i oss. Samholdet er viktig når de går videre til Terminus. A er nok på grunn av Terminus, eller som i "a thing". Har jo muligens og denne betydningen. men US er capitalized(Store bokstaver). så blir nok United States of America Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Men tittelen har ikke store bokstaver, så du tar meget feil. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Men tittelen har ikke store bokstaver, så du tar meget feil. huff og huff, skjønner ikke hvordan jeg ble så bombesikker på det Trekker meg stille tilbake i mørket Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Hehe, er ihvertfall ikke noe store bokstaver på "Us". Men finner du noe trøst i at "A" er en stor a? Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hehe, er ihvertfall ikke noe store bokstaver på "Us". Men finner du noe trøst i at "A" er en stor a? Mager trøst, selvom alle titler starter med store bokstaver Gjør opp for meg med litt grovarbeid : Promoer og sneak peaks for den penultimate episoden : Promo : http://www.youtube.com/watch?v=FhCUL2EtGRo Sneak Peek #1 : http://www.youtube.com/watch?v=_NXlUvNsvSY Sneak Peek #2 : http://www.youtube.com/watch?v=BnUbPiyEbKY Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Noen som vet hvordan man laster opp bilder man har tatt selv her på forumet ? altså inn i denne tråden Endret 17. mars 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Bruk full editor.. hvor ligger det ? er det en tool nede ved svar boksen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå