medlem-124997 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jeg har så innmari lyst på litt flashback fra hva karakterene drev med før apokalypsen og hvordan de opplevde den. Hvor og hvordan det startet. Men så langt inn i sesongene regner jeg med at dette ikke er noe serien kommer til å ta stilling i noen gang. Endret 11. mars 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke hva som er så galt med Rick, liker han veldig godt selv. Cooorl derimot...JohndoeMAKT forklarte det godt. Rick er rett og slett cheesy. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det er amerikansk. Man MÅ ha en karakter som Rick som den gjengse mann i gata liksom skal kjenne seg igjen i og ha tillitt til. Det har vel holdt på å rable for han mang en gang, og som med de fleste karakterer går vi lei fordi det blir for mye . Jeg er allerede lei av at serien vil jeg skal heie på at Maggie og Glenn finner sammen igjen etter bare noen episoder. Blir for mye. Søstra som er sporløst borte og så at faren fikk hodet sagd av er glemt. Fyren hun har kjent i ett års tid er den eneste hun leter etter... Hadde det vært opp til meg kunne den ene blitt drept foran øynene på den andre. DET hadde vært plottwist det! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg har så innmari lyst på litt flashback fra hva karakterene drev med før apokalypsen og hvordan de opplevde den. Hvor og hvordan det startet. Men så langt inn i sesongene regner jeg med at dette ikke er noe serien kommer til å ta stilling i noen gang.Dette hadde vært stas! Det er jo pga karakterene og hva de foretar seg i en zombie-verden og de valg som blir tatt som er hovedgrunnen til at jeg ser på serien, før det actionscener med zombie-slakting.. Så, vært godt å få vite litt mer av bakgrunnen til personene, hvem gjorde hva, hvem forandret seg mest, osv.. Er vel ikke for sent, men tviler vel på at det skjer.. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg føler at Bob virkelig lyver om fortiden sin, og hva som hendte med de tidligere gruppene han hadde. Han har noe han skjuler. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det er jeg redd også, eller det føler jeg i hvert fall.. På en annen siden virker han genuint interessert i å redde disse to jentene, og det fikk meg til å tvile på den idéen igjen.. Hmm.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Dette var en episode etter min smak! Apropos diskusjonen over her; jeg har hele tiden etterlyst flere flashbacks, hovedsakelig fra tiden da apokalypsen brøt ut. Samtidig ønsker jeg ikke at de skal gjøre som i Lost, hvor halve serien etterhvert var flashbacks fra hva folka på øya gjorde før flystyrten, serien bør fortsette å ha hovedfokus på det som skjer i "nåtid". Det blir forhåpentligvis en veldig spennende sesongavslutning, hvor de fleste, om ikke alle, møtes i tilfluktsstedet. Jeg forventer at det er en form for felle, noe ala den campen Guvernøren lagde, muligens at folk blir tatt til fange. Hvorfor noen skal ha behov for det er vanskelig å si. Kanskje det er noen forskere som trenger mennesker til å forske på, for å avslutte epidemien? Det ligger noe mystikk rundt Bob ja, i likhet med hun psykopatjenta. Men om Bob også er en psyko som har drept sine tidligere grupper, så er det merkelig at han har oppført seg så fint med hans nåværende gruppe. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Guvernøren er vel et godt eksempel på at det går an å være "snill" eller å "bry seg om noen" uten at man nødvendigvis er en god person. Bob har vist dårlig dømmekraft tidligere, mem det kan jo igjen ses som et forsøk på å få oss til å sympatisere med fyren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror ikke Bob lyver, men som Snurreleif er inne på så har fyren vist dårlig dømmekraft tidligere. Synes det kommer klart fram at han er en fyr som har en altfor stor "survivors guilt" som heter. At han har opplevd så mye tragedie med tidligere grupper at han sliter litt psykologisk, som fører til at han drikker. Ettersom Lizzie klart er rotte-psykopaten (klart hint på det med kaninen i en av de siste episodene), og Carol drepte de to syke. Så nei, jeg tror ingenting er en løgn med Bob Stookey. Angående diskusjonen om flashback-episoder så synes jeg det i grunn ikke er vitsen. Vis ting i flashbacks om det må i episodene mens ting skjer i nåtiden, men å lage rene flashback-episode ser jeg ikke helt ideen for akkurat nå. Om det hadde vært like "friskt" og god ide som Frank Darabont sin originale plan for sesong 2, så hadde jeg villet se det dog. Der var det meningen at vi skulle se gruppa til soldaten i tanksen fra episode 1-2, som kom over Dale som reddet Andrea og Amy når Atlanta falt. Det var en god ide synes jeg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noe nytt om spin-off serien? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Nope, og ikke forvent noe særlig nytt før slutten av året. Er ikke meningen at den skal komme før tidligst høsten 2015. Skal gå siden av The Walking Dead, ikke fraskilt så man har begge seriene på en kveld i USA på AMC. At spinoffen skal dreie seg mer om utbruddet og sånt er bare rykter foreløpig. Ikke noe bekrefta. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er det bekrefta en spinoff da? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg missforsto hele introen på denne episoden.. Jeg trodde vi så en flashforward der de fant Bob (og av en eller annen grunn ikke hadde snakket med han før), og at han da hadde drept en av jentene. Så jeg satt å ventet på det skulle skje i hele episoden.. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvorfor i alle dager skulle de spurt "whats your name" til en de har bodd med i månedsvis? Men trodde det var flash forward selv helt frem til det punktet.. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg husket ikke Bob characteren.. ^^ Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 What? Seriøst? Han hadde jo flere episoder dedikert til han. Av og til lurer jeg på hvor mye folk følger med når de ser denne serien. 3 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Når det har vært pause så er det lett å glemme... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Er det bekrefta en spinoff da? Ja. Med Robert Kirkman som serieskaper, og mye større rolle enn på originalen. Satt for 2015 premiere. 2 Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Imorgen så er vi klare for nok en episode TWD. vel, i denne andre halvdelen av sesong 4 har mye vært fokusert på sub-karakterer, syntes det blir veldig stretchy med 2 og en halv karakterfokuserte episoder om beth og daryl. Nå ble jo Beth tilsynelatende kidnappet, den sekken var vel et klart tegn på det. Darryl møtte og den gruppen som okkuperte huset til rick, så blir spennende å se hva som skjer der. Imorgen, ser jeg ut fra promoen at det blir nok en sub-plott episode, denne gangen er det tyreese & Co i fokus. http://www.youtube.com/watch?v=Td1ODocJv2w . Denne episoden blir en av de mest intressante episodene på en stund, Carroll har et dilemma med Tyreese, og promoen generelt ser lovende ut. De resterende episodene etter denne er da "US" og "A" som utgjør USA, noe cheesy kanskje ? Endret 16. mars 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 De resterende episodene etter denne er da "US" og "A" som utgjør USA, noe cheesy kanskje ? Us som i oss. Samholdet er viktig når de går videre til Terminus. A er nok på grunn av Terminus, eller som i "a thing". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå