Filmvenn Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Problemet er at The Walking Dead suger som oftest på episoder hvor den har med flere karakterer. Joda, Beth og Daryl-episoden sto stille i plottet, men den klarte ihvertfall å levere bedre enn flere episoder av serien selv hvor plottet gikk framover. Det var ingenting med at serien må spare penger. Det er flere serier selv med høyere budsjett som har fokuserte rundt to karakterer, dette kalles karakterfokusering. Dette har med at produsentene ville kjøre en historie rundt to karakterer til tross for å være ulike viste seg å være ganske like på grunn av verden har gått til helvete. Det gir meningen også hvorfor den første episoden av sesong 4 i år fokuserte alene rundt Rick, Michonne og Carl fordi de har sine likheter i denne verden. La nå serien heller prøve å få levert en historie i ro, fremfor å legge på med en haug av ufokuserte historier som serien sjelden klarer å gjøre noe bra med. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 sterk episode for min del, og meget bra skuespill av Normann (har elsket fyren siden Boondock Saints) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Så plutselig Norman Reedus i American Gangster i helga i en liten rolle, var ikke klar over at han var med der. Oscar-nominerte John Hawkes som var førstevalget til rollen som The Governor (men han sa nei) har også en liten rolle i filmen. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Fikk selv en slik "klask meg selv i pannen" når jeg så Blade 2 nylig, og rett og slett ikke klarte å ta ham igjen før halve filmen var gått. Tenkte det fra starten av at det var noe kjent med ham, men neida Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bra episode. Alltid fint med litt karakterutvikling, men ikke på Daryl. Liker ham som den tøffe fyren med lite følelser Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Nja, litt uenig.. Det er vanskelig å tenke seg en person som ikke kan vise følelser under et visst press, og det er jo det som har skjedd med Daryl her. Viser bare at han en menneskelig, imo. Han er fortsatt "den tøffe fyren med lite følelser", eller som jeg selv ville ha sagt det: han er fortsatt den tøffe fyren som så godt som alltid klarer å holde følelsene i sjakk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nok en god episode, etter min smak! Men, har vi sett han gjenglederen før? Og, hvor gammel skal hun Beth være nå om dagen..? Sterke antydninger til "noe mer" mellom henne og Daryl i fremtiden, føler jeg.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 I sesong 2 ble hun introdusert som 16 åring. Nå er hun vist som 18 åring. Skulle ikke forundre meg om det skjedde noe mellom henne og Daryl. Tatt fra seriens wiki forøvrig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nok en god episode, etter min smak! Men, har vi sett han gjenglederen før? Og, hvor gammel skal hun Beth være nå om dagen..? Sterke antydninger til "noe mer" mellom henne og Daryl i fremtiden, føler jeg.. Husker du gjengen som tok over huset som Rick lå og sov i? Jeg er ikke sikker, men jeg lurer på om det var han som lå i senga. Har ikke mulighet til å se tilbake nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Ja, det er Joe (Jeff Kober, best kjent fra China Beach og Jacob Hale i Sons of Anarchy) som møtte på Daryl. Samme mannen som ledet gruppa i huset Rick kom seg ut av. Var ganske obvious at han kom tilbake, ikke helt en skuespiller de caster bare for et flashback, eller en enkel episode om han ikke dør med en gang. Lurer på hvem som tok Beth. Endret 10. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Alltid tenkt på forholdet mellom Beth og Daryl som ett bror/søster forhold helt til denne episoden. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Ikke jeg heller.. men, jeg syntes det begynte bittelitt i forrige episode også, men det tok seg betraktelig opp denne her.. Edit: Maury, - A HA! .. Det måtte jeg ha hjelp til, for det hadde jeg ikke klart alene.. Takk! Endret 10. mars 2014 av Bone Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ser ut som om Rick kan bli gjenkjent senere! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Sant det! Han tok jo livet av en fyr også, på det ene rommet der.. Blir vel en liten "Mexican stand-off" etter hvert da! Får ikke tro Daryl blir en altfor god venn med dem, slik at valget ikke blir vanskelig å ta når den tid kommer.. 2 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det er skummelt hvor bra den serien her kan bli så lenge vi slipper Rick, hans familie og pissekonkurranser med alle og enhver. Som Bone nevner, vi kan nok glede oss til enda en slik situasjon om et par episoder. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jepp. Det er godt å få slippe Rick. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Har vært lite Rick denne delen av sesongen. Ville ikke forundre meg om vi ikke ser noe til han, Carl og Michonne igjen før sesongfinalen nesten. Bare 3 episoder igjen og. Virker ikke relevant å se karakteren igjen før alle er i, eller nærmer seg Terminus. Endret 11. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke hva som er så galt med Rick, liker han veldig godt selv. Cooorl derimot... 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke hva som er så galt med Rick, liker han veldig godt selv. Cooorl derimot...Han er så pokkers låst i tankesett og ignorerer helt andres meninger og argumenter. Er det noen som er en zombie så er det han med tanke på hvor store skylapper han har og det er på ingen måte underholdende å se han kjempe om å være den mest dominerende dusten omkring, noen han har gjort med et titalls andre duster over seriens gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå