Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke akkurat rart at soldatene ikke greide å holde ut, med såpass mye skyting så må jo det ha trukket til seg horder med sultne Zombier.

Jeg har sett flere ganger nå på Zombie virus klippet og det ser ut som viruset ikke greier å infisere den ene cella noe forskeren reagerer på og skal ta på noe. Blir uansett spennende å se hva dette fører videre i serien.

 

Våpenmessig tipper jeg Ricks og gjengen kan finne mye nyttig hos soldatene, men armbørst ser jo virkelig ut til å være det ultimate Zombie våpenet for urban krigføring :thumbup:

Lenke til kommentar

Har en følelse av at de drar tilbake for å hente Jim, eller noen av de andre begravde i campen for å ta prøver av de.

 

Ellers tenkte jeg selv på at de burde plukke opp noen våpen på vei inn til CDC, var jo ganske mange heavy maskigevær der. Ammo er jo en anne sak da.

 

De burde få tak i et våpen med lyddemper. Det hadde vært virkelig effektivt til "henrettelser" av zombier osv!

Lenke til kommentar

Angående dagens episode:

 

 

Skjøntei kke hva som skjedde med cellene på labben, de lyser, og så hopper en bit fra den ene over på den andre og den andre får pigger [agressiv?], før han søler og det ender med å etse igjennom hansken. Er han nå smitta eller?

Sasvnet Merle i denne episoden, han må jo komme tilbake

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ganske bra episode, selv om det var en ganske så kjedelig start. Brukte litt for lang tid på hun som var blitt bitt synes jeg. Litt lite action iforhold til tid idag.

 

inb4 Empire of Maury som skriver at det er en dramaserie, ikke actionserie. Jeg bryr meg ikke, idag brukte de lang tid på lite.

Lenke til kommentar

Og bra er det :)

 

Agree. Jeg gleder meg til serien forsetter neste år. Forhåpenligvis vil vi komme over ulike grupper og områder som er gangske kule i tillegg. I tillegg viste denne episoden at serien kan ta noen små detourer uten at det går dundass.

 

Håper på en ting neste sesong(spoiler fra tegneserien):

 

 

Michonne. Badass karakter som går rundt med kjærsten og bestevennen sin som er blitt zombier.

post-115035-0-14452000-1291101739_thumb.jpg

 

Frank Darabont har sagt han gleder seg til å introdusere både Michonne og The Governor. Håper på å få se disse kanskje i slutten av sesong 2.

http://dailyblam.com/news/2010/09/15/walking-dead-director-frank-darabont-wants-governor

 

Lenke til kommentar

Og bra er det :)

 

Agree. Jeg gleder meg til serien forsetter neste år. Forhåpenligvis vil vi komme over ulike grupper og områder som er gangske kule i tillegg. I tillegg viste denne episoden at serien kan ta noen små detourer uten at det går dundass.

 

Håper på en ting neste sesong(spoiler fra tegneserien):

 

 

Michonne. Badass karakter som går rundt med kjærsten og bestevennen sin som er blitt zombier.

post-115035-0-14452000-1291101739_thumb.jpg

 

Frank Darabont har sagt han gleder seg til å introdusere både Michonne og The Governor. Håper på å få se disse kanskje i slutten av sesong 2.

http://dailyblam.com/news/2010/09/15/walking-dead-director-frank-darabont-wants-governor

 

 

 

..dæven :D , fader for en bra serie! :D

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på, kanskje det er forklart i tegneserien, men nå har jeg ikke lest den. Må de bli til zombier for å bli drept? foreksempel med Jim, om de hadde drept han, vile han fremdeles ha blitt til en "walker"? Med tanke på at han allerede var på god vei til å bli en.

 

Eller en kanon serie :D

Lenke til kommentar

Kan jo forklare litt om Zombiene, legger det i en spoiler :

 

 

Zombiene kan forekomme på to måter :

 

1 : Ved å bli direkte bitt av en og så senere dø av infeksjonen (viruset overføres til host).

 

2 : Sannsynligvis så vil også alle som har vært eksponert for viruset og som dør en naturlig død gjennopstå som Zombier, tiden dette tar ser ut til å være varierende og avhengig av eksponeringen til viruset , men noe man ser i tegneserien når man kommer til fengselet.

 

3 : Og selvsagt, de personene som blir kun spist opp halveis og som hjernen er inntakt enda, vil OGSÅ bli til zombier ;)

 

 

 

 

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...