Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukens episode var som så :p Det er ganske fantastisk hvor lite AMC faktisk klarer å fortelle i løpet av en episode. Jeg forventet egentlig mye action denne episoden, men var ikke akkurat det jeg fikk.

Uansett synes jeg episoden fikk fram et veldig viktig budskap og det fikk det fram på en alright måte.

Norman er og en fantastisk dyktig skuespiller! :p

Lenke til kommentar

Ulikt mange episoder av serien hvor serien prøver å fylle på med så mange karakterer som mulig klarte denne episoden å gjøre noe bra synes jeg.

Istedenfor run and gun-materiale og mye av det materiale fra tegneseriene som hemmer god TV (mulig å gjøre på et TV-budsjett) så gjorde serien det beste ut av hva som var mulig for å få oss til å bry oss om karakterer serien nesten ikke har gjort noe særlig med i det siste. Darryl har vært litt for mye bare en karakter med noen snippi sitater her og der, med sine "badass moves". Mens Beth har vært en grinete jente i høyre hjørne.

Lenke til kommentar

Kjempefin episode. Det er håpet om slike episoder (basic overlevelse, finne mat og ressurser osv) som gjør at jeg fortsatt gidder å følge med på denne serien. Godt å endelig bli litt kjent med Daryl og Beth også. De har jo tross alt vært med i hendholdsvis 49 og 40 episoder, uten at vi vet noe særlig om de.

Lenke til kommentar

En episode for Darylfansen. Definitivt.

Helt grei. Likte scenene i golfklubbhuset.
Trist med folkene som hadde hengt seg, kvinnen som har blitt skjendet osv.

Å så er det greit å se litt andre sider av karakterene spesieilt Daryl.

Følte den gamle Daryl fra de første episodene i sesong 1 kom tilbake når han snappet når han begynte å drikke.

Han ble nesten som Merle ett øyeblikk. Herlig vending.

Karakteren til Beth er grei nok men jeg synes ikke hun som spiller er så jækla god en skuespiller. Men hun har bedret seg.

Lenke til kommentar

For faen, sender Fox den nye episoden to ganger på rad? Altså tre ganger i dag? Jeg ser at episode 12 skal gå både 21:55 og 22:50, hvor den som går 21:55 er markert som reprise... jeg kom for seint inn, og har ikke mulighet til å spole. Så da må jeg vente til 22:50. :(

Lenke til kommentar

For faen, sender Fox den nye episoden to ganger på rad? Altså tre ganger i dag? Jeg ser at episode 12 skal gå både 21:55 og 22:50, hvor den som går 21:55 er markert som reprise... jeg kom for seint inn, og har ikke mulighet til å spole. Så da må jeg vente til 22:50. :(

T-We for the win :)

Bare trykke på en knapp, så starter programmet på nytt.

Lenke til kommentar

T-We for the win :)

Bare trykke på en knapp, så starter programmet på nytt.

Student med lite penger her. :) Jeg har den billigste dekoderen.

Misvisende at episoden som går 21:55 er markert som reprise, når den som går på nytt rett etterpå ikke står som reprise. I fjor sendte de vel først forrige ukes episode i reprise, og så den nye episoden etterpå.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Folk på 28 kan da være fine?! Og jo, man ser hun ikke er 16.. :)

Likte godt episoden! Var litt redd at Beth skulle dø der på slutten.. I mange serier kan man tidlig skjønne når karakterer skal dø, for da får de ekstra skjermtid, de får avsluttet sine "tråder", eller gjort andre ting for å avslutte et kapittel, og de forlater verden med et inntrykk.. Alle disse elementene var til stede, så var redd for at hun skulle forsvinne.

Godt det ikke skjedde! :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri tippet at hun var over 20 år. Er nok en sammenheng med sminke, klær og at hun spiller en ung personlighet som mangler de voksne trekkene.

Greit med karakterutvikling, ikke hatt noe særlig forhold til Beth og Darryl før. Syns likevel de kunne utviklet karakterene litt mer underveis som historien beveger seg fremover. Føler de første episodene av sesongen har gått litt sakte fremover. Håper ikke hele sesongen er slik da det blir litt for mye melking av serien for min del.

Lenke til kommentar

. I mange serier kan man tidlig skjønne når karakterer skal dø, for da får de ekstra skjermtid, de får avsluttet sine "tråder", eller gjort andre ting for å avslutte et kapittel, og de forlater verden med et inntrykk.. Alle disse elementene var til stede, så var redd for at hun skulle forsvinne.

Godt det ikke skjedde! :)

Hehe. Jeg sier bare T-Dog!!

Synes det er innmari lite fremgang i serien denne sesongen. Utrolig lite som skjedde før og etter siste oppgjør om fengselet. Spørs om ikke dette har med budsjett å gjøre og at de bruker forferdelig mye penger på zombiene.

Det er rimelig å produsere episoder med 2 og 2 skuespillere ute i skogen og med 8-9 statister i forskjellige zombieroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...