brukar2341 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Ja huff, ble akkurat ferdig med episoden, liker ikke hun jenta nei, er noe som ikke stemmer med hun, og har en følelse på at hun kommer til å fucke opp en del ting Grei episode, men jeg vil ha mer fra Rick og Carl sin side, synes det blir litt for dumt vi skal vente enda en episode for å se hva som skjer med Michonne på andre siden av døra :/ Endret 17. februar 2014 av Sundvallen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg bare følte for å re-poste dette bildet. Veldig relevant til dagens episode. ^^ 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg likte episoden, mye som skjedde! Litt skeptisk til avslutningen, håper ikke vi får en reprise av Guvernøren. Neste episode handler vel om Rick, Carl og Michone igjen. Jeg er ikke fan av at episodene begrenser seg til noen personer, og at vi får en sånn hakkete fortelling. PS: bare meg, eller har Maggie blitt rimelig deilig? 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Synes Lauren Cohan alltid har vært søt og pen jeg. Helt siden jeg så henne i Chuck ihvertfall. To ting ødela litt i episoden synes jeg. Valget til Tyreese om hjelpe fremmede, og heller la unger passer på et spedbarn i skog fultl av walkers var dårlig. Mennesker kan gjøre feil, men jeg kjøpte ikke at Ty gjorde dette. Den altfor tidlige returen av Carol ødela den delen til Tyreese som kunne vært mye bedre. I serien er det snakk om bare 3 dager, mens i episoder så er det bare snakke om 5 episoder. Det virket mer som et litt for billig forsøk på å please seerne. Men spennende dette med Terminus. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva/hvem er Terminus? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Vi vet ikke, men Tyreese, Lizzie og Co fant en plakat hvor det sto at dette var et sted for overlevende, noe i den duren. Kartet viste også noe som var noe sentralt i Atlanta, altså byen som de overlevende var i noen ganger i sesong 1. Venstre er fra dagens episode, mens det fra bilen er fra episode 3 eller 4 denne sesongen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 HELSIKE! Trodde det var S04E10 som var første episoden i 2014, så jeg begynte med en gang på den.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Personen som Tyreese nesten klarte å redde ved togsporet, sa også til dem at de skulle følge sporet for å komme til et trygt sted. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det var vel ikke akkurat noen cliffhanger med Michonne på ytterdøra? Det ble happy reunion. Rick så det var Michonne og sa "its for you" til Carl siden han og Michonne var så gode venner. Forøvrig avskyr jeg barn i slike serier. FOR ett lodd å bære. De armyfolka drar dem vel inn i en camp ala Woodbury så får vi en ny "slemming" som leder campen med en gjeng kuede beboere og konfrontasjoner med Rick og co.. 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg klarer ikke helt å se for meg at de "drar den" igjen.. Jeg tviler! Sikkert noen bad guys som mister den rollen i løpet av noen få episoder.. Men, han Michael Kudlitz er jo en kjent person, så har blir nok med litt lengre, antar jeg.. kanskje.. hehe.. Jeg tror bare at vi ikke får en ny "Guvernør"-situasjon.. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Du tror ikke, men du blir ikke overrasket heller?? Slet med forje episode. Silent Daryl med tenåringsjente som to år inn i apokalypsen får sammenbrudd, Tyreese som etterlater ett gråtende barn i armene på to ustabile tiåringer i en skog full av zombier og lesba som gikk lei av livet og bare satt der. MEN likte at Maggie og co sjekka bussen etter Glenn. Selvfølgelig var det ingen hovedkarakterer i bussen, men statister fra Woodbury vi ikke har noe forhold til. Nå har de luket ut alle. Bare "våre helter" overlevde. Er enig i at Carol kom tilbake for tidlig. De burde venta til publikum hadde begynt å glemt henne, ala Merle eller Claire i LOST. DA hadde man blitt litt overrasket. Endret 18. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Det at Glenn bare brøytet seg rett gjennom gjengen med zombier med hjelm og skuddsikker vest er noe av det dummeste jeg har sett i TWD. Er det mulig. Det må da finnes bedre måter å komme seg ut på enn å bare løpe gjennom et titalls zombier. Det er da helt umulig at det tydeligvis er en supermanndrakt som gjør at han ikke blir bitt, i forhold til hva vi har sett før.De tre karakterene som kom på slutten er kanskje det neste dummeste. Ikke fornøyd med episoden, ekstremt lite som skjedde, veldig mye "cliffhangers" hvor man vet at formålet er å skape spenning uten at det skjer noe fælt, som når Tyreese forlot ungene og babyen. Hvorfor kunne de ikke fulgt etter han istedenfor å stå der?Og hvorfor må vi ha enda flere miningsløse scener der de "gjør noe lurt" så ender de opp med å kaste bort massevis av kuler? Det er zombier som har _gangfart_. 10/10 would spear. http://static1.wikia.nocookie.net/__cb20110223054433/fallout/images/2/27/KnifeSpear.pngSkuffet over hvordan de velger bruke dette fantastiske materialet hittil. Endret 19. februar 2014 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Kanskje han ikke er så flink med barn, men forsatt en elendig avgjørelse å ta. Forlat to barn I skogen alene med en baby, gi en pistol til den av de to som er mest redd, og gi babyen til en jente med tydelige lidelser. (han vet det nok ikke enda) Muligens ofre de tre barna for å forsøke å redde noen fremmede som rett og slett virket stokk dumme. Ja, det syns jeg de var. 2 år har de overlevd, også faller de om på en så primitiv måte? Håper de får serien på rett kjøl igjen snart, det virker jo som om de er på vei i alle fall. 3 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det at Glenn bare brøytet seg rett gjennom gjengen med zombier med hjelm og skuddsikker vest er noe av det dummeste jeg har sett i TWD.. De tre karakterene som kom på slutten er kanskje det neste dummeste.. Og hvorfor må vi ha enda flere miningsløse scener der de "gjør noe lurt" så ender de opp med å kaste bort massevis av kuler?... ..og hvorfor har de fremdeles ikke forstått at man tar de enkle "drapene" først? null stress å slå ihjel de zombiene som stakk hode ut av bussen først, så er det mindre igjen når de åpner dørene.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ja det er irriterende hvordan de gjør dem til noen idioter for å lage spenning. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg er svært enig der, i at det tar altfor mange helt latterlig tåpelige valg når det gjelder konfrontasjon (både å oppsøke og å unngå) med zombiene.. Selv prøver jeg å se forbi det, og klarer det til en viss grad, slik at jeg alltid gledes over serien nokså godt.. Glad det ikke er zombie-kampene jeg bryr meg mest om! Men, hadde ikke alle tatt slike tåpelige valg og vært litt smådumme når det gjelder slikt, så hadde vel serien vært avsluttet etter sesong 1, zombiene utryddet, og menneskene hadde bygd opp sivilisasjonen og strukturen igjen.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det virker ikke realistisk at de hadde klart å utrydde walkersene i løpet av første sesong om de hadde opptrådt realistisk. Walkersene er i klart flertall og de dør kun ved betydelig skade av hjernen. Menneskeheten har ikke noe organisert forsvar, det er kun små grupper med enkle våpen og begrenset ammunisjon til skytevåpen. De kunne f.eks. startet å drepe de inni bussen, mens det plutselig kom en stor flokk med walkers ut av skogen. Da hadde de vært i trøbbel selv om de opptrådte forsiktig. Det har blitt flere og flere tilfeller hvor de gjør helt irrasjonelle valg kun for at man skal lage spenning, f.eks. at Carol kommer og redder barna. Manusforfatterne virker veldig lite kreative, og jeg føler ikke at de klarer å ta ut seriens fulle potensial. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg overdrev og tullet litt.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det er i blant vanskelig å oppdage ironi i skriftlig form, men da du avsluttet med et geipefjes burde jeg nok kanskje skjønt det. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 PS: bare meg, eller har Maggie blitt rimelig deilig? Nei, hun har alltid vært rimelig deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå