War Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Natt til mandag 0330 står det på facern Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Når er det walking dead starter opp igjen egentlig? Føles som en evighet siden dem avsluttet midt sesongen Det begynner vel å gå ukenlig på søndager(idag) i USA, er usikker på Norge, men pleier det ikke være torsdag? Jeg klarer ikke vente så lenge, så jeg tar meg en tur i bukta imorgen tidlig sånn at det er klart til jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det går på norske FOX TV kanalen samtidig som US faktisk, kl0330 i natt, går ut fra at det blir sendt igjen på et bedre tidspunkt senere på dagen og, eller senere i uken. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det går på norske FOX TV kanalen samtidig som US faktisk, kl0330 i natt, går ut fra at det blir sendt igjen på et bedre tidspunkt senere på dagen og, eller senere i uken. Virkelig?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dukker dette også opp fortløpende på HBO nordic? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Serien tok seg så absolutt opp igjen mot "slutten", så dette blir spennende. Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det går på norske FOX TV kanalen samtidig som US faktisk, kl0330 i natt, går ut fra at det blir sendt igjen på et bedre tidspunkt senere på dagen og, eller senere i uken. Virkelig?? Jepp, se på http://www.foxtv.no/thewalkingdead THE WALKING DEAD I MORGEN KL. 03.30 - KUN 30 MINUTTER ETTER USA! OG KL. 21.55 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det går på norske FOX TV kanalen samtidig som US faktisk, kl0330 i natt, går ut fra at det blir sendt igjen på et bedre tidspunkt senere på dagen og, eller senere i uken. Virkelig?? Det ser faktisk ut til å stemme! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Herlig! Da skal jeg prøve å få det med meg på tv'n Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Too late ser jeg. Jeg tar det opp, men kommer sannsynligvis til å se den tekstet på kvelden. Eneste som er surt er at Fox ikke sender i HD (eller?). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Too late ser jeg. Jeg tar det opp, men kommer sannsynligvis til å se den tekstet på kvelden. Eneste som er surt er at Fox ikke sender i HD (eller?). Ser ut som HD. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Åååh endelig er de ute av det jævla fengselet... Det er morsomst når de er On the road og skal bli interessant når de er spredd og ikke er så mange og sterke. Jeg håper det ender med at ikke alle finner sammen igjen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Too late ser jeg. Jeg tar det opp, men kommer sannsynligvis til å se den tekstet på kvelden. Eneste som er surt er at Fox ikke sender i HD (eller?). Ser ut som HD. Hm, så ikke ut som HD den første halvdelen de viste. Kanskje de har en SD og en HD-kanal som jeg ikke har funnet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Too late ser jeg. Jeg tar det opp, men kommer sannsynligvis til å se den tekstet på kvelden. Eneste som er surt er at Fox ikke sender i HD (eller?).Ser ut som HD. Hm, så ikke ut som HD den første halvdelen de viste. Kanskje de har en SD og en HD-kanal som jeg ikke har funnet. Jeg har HD-kanaler ihvertfall, men vet ikke om selve episodene er det. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Wææh trodde på en skikkelig Red Dead Redemption twist denne episoden og at Rick døde og Carl ble den nye helten vår.Nesten litt skuffet når dette ikke skjedde. Også skuffa over hvor pinglete Carl plutselig ble ovenfor noen av zombiene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Helt klart en episode for å vise at Carl plutselig ikke kan klare seg på egenhånd. Synes dette strider mot mye vi har erfart med han før. Likte delen som handlet om Michone, selv om det ikke dukket opp noen overraskelser akkurat. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Kjedelig episode. Hater Carl enda mer. 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Faen, de daua ikke ;[ Endret 10. februar 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Han derre Robert Kirkman som skrev episoden burde sendes på straffeleir i Nord-Korea. Snakk om bortkastet potensiale. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå