PhelpsTransposed Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Var det dama hans da? Var det ikke bare litt sussing og klemming? Når man susser og klemmer er det rimelig å anta at en blir såpass glad i hverandre at en bryr seg om den andre blir drept Jeg synes denne prognosen er veldig overbevisende: wow- god analyse! Hadde ikke sett den. Shit, nå ble jeg skeptisk på Bob! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har folk glemt pilot-episoden eller?? Ei jente (riktignok en walker, slik som Sophia) blir skutt der også. Første episode. Sant det. Og den scenen var jo drøyere også, blodet sprutet da Rick skjøt henne i hodet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har ikke fått sett episoden før nå. Jeg har selvsagt vært så dum at jeg gikk inn i denne tråden av gammel vane, og fått et par spoilers - så jeg visste fremdeles hva som kom til å skje. Uansett så synes jeg denne episoden var sesongens høydepunkt. Endelig er The Governor borte, og de flytter i fra fengselet. Nå blir det spennende å se hva de har planlagt resten av sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har ikke fått sett episoden før nå. Jeg har selvsagt vært så dum at jeg gikk inn i denne tråden av gammel vane, og fått et par spoilers - så jeg visste fremdeles hva som kom til å skje. Uansett så synes jeg denne episoden var sesongens høydepunkt. Endelig er The Governor borte, og de flytter i fra fengselet. Nå blir det spennende å se hva de har planlagt resten av sesongen. Jeg følte dette hadde passet bedre som en sesongavsluttning på sesong 3 fordi dette føltes rett og slett ut som en sesongavsluttning Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg skal ikke si meg uenig med deg der, ikke fordi det nødvendigvis minner om en sesongavslutning, men fordi det har skjedd veldig lite hittil i sesongen. Folk ble syke, nå blir de friske. Kan vel oppsummere det slik. Det er så mye drøvtygging på gang i denne serien, slik at det alltid er etterlengtet når de må flytte på seg. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Barn dør jo også under en zombieapokalypse, tommel opp fra meg for at de får ti å vise det på skjermen! Er jo ikke bare bare, husker hvor sjokkerte de var da AMC lot dem få lov til å skyte jente walkeren med bamsen i piloten Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Åååååh første episode... :') Så ubesskrivelig fantastisk episode. Den gav meg en følelse jeg ikke har hatt siden jeg så den første Alienfilmen for første gang som jentunge!:') 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 I tillegg var zombiene mye farligere i begynnelsen. Nå er de bare i veien. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er en TV-serie. Så om det blir for drøyt å se på så finnes det andre serier hvor barn ikke blir drept. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 I tillegg var zombiene mye farligere i begynnelsen. Nå er de bare i veien. Mange er gamlere/råtnere og svakere. Har du aldri sett ei ku før er du ofte redd den. Har du vokst opp på en gård så pløyer du deg ivei imellom dem på beitet. Kanskje ikke hvis kua spiser mennesker da.. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Mange er gamlere/råtnere og svakere. Har du aldri sett ei ku før er du ofte redd den. Har du vokst opp på en gård så pløyer du deg ivei imellom dem på beitet. Kanskje ikke hvis kua spiser mennesker da.. Yea, George A Romero sa en gang at den største trusselen under et zombieoutbreak ikke er zombier som de fleste tror, men andre mennesker... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du har slike crazy hypre zombier ala de i 28 days da. DE er skumle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hypre? Som i koffein-hyper? "Red Bull gives you a thirst for blood". 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Yes. Så du World War Z? Zombiene der var steinhypre Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Menneskeheten hadde dødd ut på få dager om zombiene hadde blitt så gærne som i World War Z. I hvertfall om de skulle brukt så lang tid på å finne en vaksine/medisin som i TWD. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 AMC kan nærmest vise alt når det kommer til vold og blod. Skal man vise hud riktignok så får de kanalen på nakken. Er en grunn til at Mad Men aldri har vist en pupp, selv om Don Draper eller noen andre har seg med noen i nesten hver andre episode. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Yes. Så du World War Z? Zombiene der var steinhypre Nei desverre, men har sett 28.. filmene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 AMC kan nærmest vise alt når det kommer til vold og blod. Skal man vise hud riktignok så får de kanalen på nakken. Er en grunn til at Mad Men aldri har vist en pupp, selv om Don Draper eller noen andre har seg med noen i nesten hver andre episode. Jeg syns det er rart å se SoA som skal være en skikkelig bad ass serie med grov vold, så må de sensurere en brystvorte. Konservative amerikanere har et merkelig syn på hva som er skadelig for unge mennesker å se. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Når har Sons of Anarchy blitt sensurert? Har aldri vært sensurert når jeg har sett det ihvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Mange er gamlere/råtnere og svakere. Har du aldri sett ei ku før er du ofte redd den. Har du vokst opp på en gård så pløyer du deg ivei imellom dem på beitet. Kanskje ikke hvis kua spiser mennesker da.. Mange ja. Men alle kan ikke være dette da det hele tiden kommer nye til. Er så enkelt som at hadde de vært like "farlige" hele tiden hadde de ikke kunnet gjøre en pøkk disse overlevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå