Jotun Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Tok opp igjen dette rottegreiene, men var ingen fremgang i den saken? Såg episoden på en mobil mens vi satt værfaste ombord i et fly. Så håper eg er litt unnskyldt. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nei tyrese vet ikke ar Carol knærta di folka. Han fant en rævkjørt hare og sa det måtte være samme personene som drepte de folka og matet walkerne. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Han er så sytete og puslete. Man up! Zombieapokalypsen er på andre året. Ingen vits i å rote i hvem som dreper rotter og maltrakterer harepuser. Er vel forståelig at han vil finne ut hvem som har drept dama si? Det jeg tenker ihvertfall. Endret 6. desember 2013 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Tok opp igjen dette rottegreiene, men var ingen fremgang i den saken? Såg episoden på en mobil mens vi satt værfaste ombord i et fly. Så håper eg er litt unnskyldt. Det var mer en påminnelse. Det er mange muligheter til å få svar på rottespørsmålet selv utenfor fengslet, og tror det i tradisjonen til serien blir bekrefta før slutten av sesongen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja, da er det vel ganske sikkert at vi får vite hvem som la de døde rottene ved gjerdet. Hun jenta (Lizie?) er vel fortsatt hovedmistenkt. Var hun forresten datteren til Hersel? Jævlig gammel far for henne i så fall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Nope. Lizzie (og Maika?) sin far var han som Carol (?) drepte i episode 2 denne sesongen. Synes det er litt svakt hvis Bob er "rottepsykopaten". Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja da blander jeg... dama til Glenn har vel en lillesøster som er tenåring, og de to var vel døtrene til Hersel? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Korrekt. Maggie (Dama til Glenn) og Beth. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes denne prognosen er veldig overbevisende: 2 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg synes denne prognosen er veldig overbevisende: Likte den Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er vel forståelig at han vil finne ut hvem som har drept dama si? Det jeg tenker ihvertfall. Var det dama hans da? Var det ikke bare litt sussing og klemming? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det var mer en påminnelse. Det er mange muligheter til å få svar på rottespørsmålet selv utenfor fengslet, og tror det i tradisjonen til serien blir bekrefta før slutten av sesongen. Enighet. Det har vært for mye fokus på det til at "det ikke er noe spesielt" Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg hadde mistet mye respekt for serien om de aldri tok det opp, at det kun var et feigt forsøk på å lure seerne til å tro at noe kom til å skje. Dette ble jo diskutert tidligere i denne tråden, der noen var redd det ikke skulle bli avslørt, mens andre mente at det ikke behøvde å ha noen betydning, og at det da heller ikke var nødvendig å få vite noe mer om det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Syk midtsesong avslutning. Endelig er guvernøren død. Likte måten han ble drept på også. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Likte og det at Michonne heller ville at han skulle bli zombie enn å drepe han på "skikkelig" vis! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Syns det var litt for voldsomt å drepe en jente i serien, og hvorfor skjøt dama guvernøren? Trodde dem var elskere. Når det gjelder judith tipper jeg at dem tok henne raskt med på bussen og dermed lever hun Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Klarer ikke bestemme meg for om hu dama skjøt guvernøren i hodet for å gjøre han den samme tjenesten som han gjorde mot datteren hennes, og at hun dermed gjorde det fordi hun elsket han, eller om hun gjorde det fordi hun innså hva slags mann han var og var forbanna . Forøvrig glad hun lille jenta ble skrevet ut. Ene og alene fordi det er nok unger i serien akkurat nå. Endret 7. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg tolket som at hun skjøt Guvernøren som hevn. Angående at det er drøyt å vise drap av barn, det har de gjort for. Jeg ble overrasket da Sophia ble walker, og Rick skjøt henne i hodet. Jeg tror ikke jeg hadde sett drap av barn på en så eksplisitt måte i en TV-serie eller film tidligere, det var egentlig ganske drøyt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har folk glemt pilot-episoden eller?? Ei jente (riktignok en walker, slik som Sophia) blir skutt der også. Første episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå