Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

De siste sesongene av Dexter var bedritne ja.

F.eks zombie matingen gjennom gjerdet. Det ble aldri mer nevnt, og det er lite sannsynlig at det vil få noen som helst følger for historien videre. Slik jeg ser det var det en helt unødvendig scene, som la opp til noe som aldri kom. Hvis vi skulle til formoding få vite hvem det var om X antall episoder. hvem bryr seg?

Det var bare et billig forsøk på å holde interessen gående.

Det er jo ikke alltid slik at en finner ut av hvem det var som gjorde det. Det som skjedde i en episode må ikke nødvendigvis ha en relasjon til det som skjer i senere episoder, ellers blir det jo bare: "Noen mater zombiene gjennom gjerdet..? Ok, vi får snart vite hvem.."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke alltid slik at en finner ut av hvem det var som gjorde det. Det som skjedde i en episode må ikke nødvendigvis ha en relasjon til det som skjer i senere episoder, ellers blir det jo bare: "Noen mater zombiene gjennom gjerdet..? Ok, vi får snart vite hvem.."

Det gjør scenen totalt bortkastet, og poenget mitt blir stående.

Lenke til kommentar

De siste sesongene av Dexter var bedritne ja.

F.eks zombie matingen gjennom gjerdet. Det ble aldri mer nevnt, og det er lite sannsynlig at det vil få noen som helst følger for historien videre. Slik jeg ser det var det en helt unødvendig scene, som la opp til noe som aldri kom. Hvis vi skulle til formoding få vite hvem det var om X antall episoder. hvem bryr seg?

Det var bare et billig forsøk på å holde interessen gående.

Hvordan vet du at tråden på det aldri kommer til å bli plukket opp på det igjen? Det var isåfall et svakt eksempel. Selv Breaking Bad avslørte ikke svaret på ting i episodene etterpå. Det var mye løse spørsmål som ble besvart sesonger etter de skjedde.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at tråden på det aldri kommer til å bli plukket opp på det igjen? Det var isåfall et svakt eksempel. Selv Breaking Bad avslørte ikke svaret på ting i episodene etterpå. Det var mye løse spørsmål som ble besvart sesonger etter de skjedde.

Hvis jeg husker riktig, så skjedde dette i episode 2. 5 episoder senere, har det fortsatt ikke blitt tatt opp. Snart er det mid-season avslutning, som mest sannsynlig ender med et slag. Enten forlater de fengslet i den episoden, eller i starten av neste halvdel av sesongen.

Slik scenen var lagt opp fikk man et inntrykk av at dette ville bli adressert og ha en betydning for plottet. Hvis du tror eller håper at serien skrives like godt som Breaking Bad, og at manusforfatterne har så god styring, så vil du bli skuffet.

Jeg er nok preget av en lang karriere som TV titter :p

Lenke til kommentar

Jeg synes du bare kaster unødvendige kommentarer for å prøve å "vinne" en diskusjon. Jeg har allerede sagt at jeg er lunken til serien, og har aldri prøvd å fremheve at serien ikke skrives bra annet enn en forbedring når det kommer til noen av karakterene denne sesongen. The Walking Dead har jeg aldri skrevet at har blitt skrevet i nærheten like bra som Breaking Bad.

Hvordan er du skråsikker på at rottene ikke kan taes opp på en senere anledning? Selv Breaking Bad tok flere plots opp sesonger/år etterpå når det var naturlig for at kattene ble sluppet ut av sekken, fremfor da vi alle trodde avsløringene skulle komme.

Lenke til kommentar

Jeg synes du bare kaster unødvendige kommentarer for å prøve å "vinne" en diskusjon. Jeg har allerede sagt at jeg er lunken til serien, og har aldri prøvd å fremheve at serien ikke skrives bra annet enn en forbedring når det kommer til noen av karakterene denne sesongen. The Walking Dead har jeg aldri skrevet at har blitt skrevet i nærheten like bra som Breaking Bad.

Hvordan er du skråsikker på at rottene ikke kan taes opp på en senere anledning? Selv Breaking Bad tok flere plots opp sesonger/år etterpå når det var naturlig for at kattene ble sluppet ut av sekken, fremfor da vi alle trodde avsløringene skulle komme.

Magefølelse og erfaring ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...