Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 De siste sesongene av Dexter var bedritne ja. F.eks zombie matingen gjennom gjerdet. Det ble aldri mer nevnt, og det er lite sannsynlig at det vil få noen som helst følger for historien videre. Slik jeg ser det var det en helt unødvendig scene, som la opp til noe som aldri kom. Hvis vi skulle til formoding få vite hvem det var om X antall episoder. hvem bryr seg? Det var bare et billig forsøk på å holde interessen gående. Det er jo ikke alltid slik at en finner ut av hvem det var som gjorde det. Det som skjedde i en episode må ikke nødvendigvis ha en relasjon til det som skjer i senere episoder, ellers blir det jo bare: "Noen mater zombiene gjennom gjerdet..? Ok, vi får snart vite hvem.." Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er jo ikke alltid slik at en finner ut av hvem det var som gjorde det. Det som skjedde i en episode må ikke nødvendigvis ha en relasjon til det som skjer i senere episoder, ellers blir det jo bare: "Noen mater zombiene gjennom gjerdet..? Ok, vi får snart vite hvem.." Det gjør scenen totalt bortkastet, og poenget mitt blir stående. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) De siste sesongene av Dexter var bedritne ja. F.eks zombie matingen gjennom gjerdet. Det ble aldri mer nevnt, og det er lite sannsynlig at det vil få noen som helst følger for historien videre. Slik jeg ser det var det en helt unødvendig scene, som la opp til noe som aldri kom. Hvis vi skulle til formoding få vite hvem det var om X antall episoder. hvem bryr seg? Det var bare et billig forsøk på å holde interessen gående. Hvordan vet du at tråden på det aldri kommer til å bli plukket opp på det igjen? Det var isåfall et svakt eksempel. Selv Breaking Bad avslørte ikke svaret på ting i episodene etterpå. Det var mye løse spørsmål som ble besvart sesonger etter de skjedde. Endret 1. desember 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan vet du at tråden på det aldri kommer til å bli plukket opp på det igjen? Det var isåfall et svakt eksempel. Selv Breaking Bad avslørte ikke svaret på ting i episodene etterpå. Det var mye løse spørsmål som ble besvart sesonger etter de skjedde. Hvis jeg husker riktig, så skjedde dette i episode 2. 5 episoder senere, har det fortsatt ikke blitt tatt opp. Snart er det mid-season avslutning, som mest sannsynlig ender med et slag. Enten forlater de fengslet i den episoden, eller i starten av neste halvdel av sesongen. Slik scenen var lagt opp fikk man et inntrykk av at dette ville bli adressert og ha en betydning for plottet. Hvis du tror eller håper at serien skrives like godt som Breaking Bad, og at manusforfatterne har så god styring, så vil du bli skuffet. Jeg er nok preget av en lang karriere som TV titter Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes du bare kaster unødvendige kommentarer for å prøve å "vinne" en diskusjon. Jeg har allerede sagt at jeg er lunken til serien, og har aldri prøvd å fremheve at serien ikke skrives bra annet enn en forbedring når det kommer til noen av karakterene denne sesongen. The Walking Dead har jeg aldri skrevet at har blitt skrevet i nærheten like bra som Breaking Bad. Hvordan er du skråsikker på at rottene ikke kan taes opp på en senere anledning? Selv Breaking Bad tok flere plots opp sesonger/år etterpå når det var naturlig for at kattene ble sluppet ut av sekken, fremfor da vi alle trodde avsløringene skulle komme. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes du bare kaster unødvendige kommentarer for å prøve å "vinne" en diskusjon. Jeg har allerede sagt at jeg er lunken til serien, og har aldri prøvd å fremheve at serien ikke skrives bra annet enn en forbedring når det kommer til noen av karakterene denne sesongen. The Walking Dead har jeg aldri skrevet at har blitt skrevet i nærheten like bra som Breaking Bad. Hvordan er du skråsikker på at rottene ikke kan taes opp på en senere anledning? Selv Breaking Bad tok flere plots opp sesonger/år etterpå når det var naturlig for at kattene ble sluppet ut av sekken, fremfor da vi alle trodde avsløringene skulle komme. Magefølelse og erfaring Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hhint: en blomst f. eks i Breaking BAd. Endret 1. desember 2013 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det Jenner hvisket til Rick på slutten av den første sesongen ble vel ikke avslørt før slutten av sesong 2, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Elsket dagens episode, enkelte scener gav meg gåsehud... Vi kan vel nå trygt si at vi vet hvem som matet rotter til zombiene Det "store" spørsmålet vi "alle" har ventet et svar på... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Nja, spennende episode men elsket det ikke. Endret 2. desember 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nja, spennende episode men elsket det ikke. Det bildet der vekker tilbake mange gode minner. Blir spennende å se hvordan det blir etter jul da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Episode 9 og del 2 av sesong 4 starter 9. februar i USA/10. februar norsk tid. 1 Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fin avslutning. Godt at dem kom seg ut fra fengselet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fin avslutning. Godt at dem kom seg ut fra fengselet Dem spoilerz Men ja, endelig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fy flate, når hu freak jenta blåste kula i skallen til hu dama 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Dem spoilerz Men ja, endelig! Man går inn i denne tråden på eget ansvar etter episoden har blitt sendt i statene, så blir man spoiler har man kun seg selv å takke. 4 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Håpet et sekund at Brian kverka Rick, for så å bli drept selv, men nei. Tror ungene tok med seg Little Asskicker uten stolen. Mye enklere. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Tviler på at Judith lever, men mulig. Fy flate, når hu freak jenta blåste kula i skallen til hu dama Haha, det er så mye Carol i den ungen. Endret 2. desember 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 For de som følger tegneserien, kan dere sende meg melding hvilken chapter serien vil være når de starter opp igjen i februar? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 For de som følger tegneserien, kan dere sende meg melding hvilken chapter serien vil være når de starter opp igjen i februar? Utgave 49, starten på volum 9: Here We Remain. Tittelen til høstfinalen (Too Far Gone) var navnet på volum 13. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå