Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phil/Brian er virkelig helt loco. "I dont want to do it!"

 

Også prøvde god-sida i ham og flykte, men jeg skjønte ikke helt hvorfor de måtte stoppe & snu pga av 20 zombier som var fanget i den myra/gjørma ?

 

Hadde jeg vært broren til Schumbert hadde jeg drept Phil ved første anledning.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Carol er for gammel og grå for Daryl. :p Michonne passer bedre!

 

Hvem er Dahl?

For gammel og for grå? hun er bare 4 år eldre enn daryl:) og det har ingenting å si hvor gråhåret man er når man har følelser for hverandre

Ups, min feil. Da er det bare å ignorere inlegget mitt. :p

Hvilken tråd trudde du at du var på?

Lenke til kommentar

Den sumpscenen tolket jeg på den måten at "verden har blitt sørgelig" ..at Guvernøren sto og så på alle disse meningsløse zombiene som tidligere har vært ordentlige mennesker, som stå sto i en sump, sammen men allikevel alene, som ikke kommer noen vei og er noe dømt til evig tid..

 

Litt vanskelig for meg å forklare, men jeg følte at det var en liten "soul searching" episode.. Jeg likte scenen godt fordi den snakket til meg, på en måte.. men, hver får tolke den som dem vil! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kan ikke du se serier selv uten at vi må se de for deg?

Hva er det du babler om? jeg spurte bare om et spørsmål...

 

Hvorfor hopper du alltid inn i en diskusjon hvor du ikke har sett de siste episodene? Ingenting hendte med familien, ingenting stort annet enn at Tara (hun lesbiske med store bokstaver) møtte en annen kvinne i den nye leiren og surrogat dattra til The Governor ble skremt av en zombie.

Hvorfor er du alltid så negativ? nå snakker du bare tull, jeg hopper ikke inn i diskusjoner hvor jeg ikke har sett de siste episodene, slutt å finn på ting maury...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...