Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Haha, PB utviklet seg til en bøtte med dritt. De to siste sesongene var helt tragisk dårlig. Ser en nedadgående trend med TWD, men tror ikke de kommer til å ende opp som PB siden man tross alt har tegneserien å holde seg til noenlunde til.

Prison break endte slik som det skulle, det var alltid meningen at dem til slutt skulle prøve å bli frikjent. Hvordan hadde du likt å se sesong 3 og sesong 4 være da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del, kan de gjerne dra ut TWD, jo mer jeg kan få av det jo gladere er jeg. Jeg ville heller foretrukket 10 gode sesonger, enn 5 utrolig fantastiske gode sesonger :D

 

Og, syntes vi burde stoppe å diskutere tegneserien, noen kommer sikkert til å oppfatte det som spoiling... (Viser til trådnavnet

"The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)"

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Orker ikke å disktuere Lost og Prison Break for masse, men:

 

Lost: De har selv innrømmet at de fant på mye underveis, men de visste hvordan det skulle "ende", men jeg fulgte med hele serien for håp at de skulle komme med forklaringer på alt, men det gjorde de altså ikke og dermed forandret serien fra noe av det beste som hadde hendt til det verste.. Og ikke kom med "det handlet bare om personene" , det var mye science (fake science) innvolvert også, som de skulle forklare men ikke gjorde.

 

Prisonbreak: Første sesong var knall, og stortsett hele av sesong 2 også, men det skulle ha endet der og ikke flere sesonger som endte opp med ingenting. Det "programmet" som de liksom fant med firmaet.. lord.

 

TwD: Så langt så er det ok, så lenge de ikke gjør en repeat av "lets find the girl" i en halv sesong så er det ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke helt uenig med deg. TWD er usedvanlig underholdende, selv om forrige episode var skuffende kjedelig. Så selv om jeg savner en utvikling i handlingen, så overlever jeg så lenge jeg blir underholdt.

 

Jeg syns egentlig at det er merkelig at serien har behov for en sånn typisk Hollywood-skurk som Guvernøren er, det mangler jo ikke akkurat på action og utfordringer uten han. Det hadde langt på vei holdt med noen realistiske konfrontasjoner mot andre grupperinger som konkurrerte om ressursene. Så fort Guvernøren kommer i fokus blir alt annet glemt, og de har gjort han så udødelig at han omtrent gå gjennom en flokk med walkers uten å røre en muskel. Som sagt håper jeg han dør snart, og fokuset blir rettet mot å overleve i en post-apokalyptisk verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Prison Break var ment å vare i 13 episoder. Det ble bestilt som en kort erstatter for en annen serie som ble lagt ned. Punktum. Alt som kom etter det var ræv.

 

Lost var planlagt til 7 sesonger, og temaene for hver sesong var laget før serien.

Fra hva jeg har lest var det planlagt allerede i sesong 3 at det skulle bli laget 3 extra sesonger med 16 episoder per sesong, hva i huleste skulle en sesong 7 handlet om?

 

Bare 13 episoder? det var lite, eneste de ville kommet til da hadde vært nesten rømmningen

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kan dere diskutere andre serier i en annen tråd.. Det er ikke alle som har sett alt av serier, og det er dårlig å få dem spoilet og diskutert i en The Walking Dead-tråd.. Skulle være unødvenidg..

Jeg har ikke spoilet noe fra lost eller prison break, slike ting lar jeg være å gjøre

Lenke til kommentar

Haha, ja det ga jo ikke særlig mening^^ Mente å skrive 10 og 5 ikke 10 og 10 :p

Hehe, tenkte meg det var no sånt. ;)

Jeg er enig. Selvom jeg mener seson 3 blei liiiiiitt for langdryg liker jeg at det bare varer og varer... Jeg har aldri helt skjønt Hotell Cæsar, men med zombier og misantropi er det egentlig ganske fett! x)

Lenke til kommentar

Hehe, tenkte meg det var no sånt. ;)

Jeg er enig. Selvom jeg mener seson 3 blei liiiiiitt for langdryg liker jeg at det bare varer og varer... Jeg har aldri helt skjønt Hotell Cæsar, men med zombier og misantropi er det egentlig ganske fett! x)

Da er vi to :) Regner med du har sjekket ut linken i signaturen min?

Endret av piratentim
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dette vil noen kalle en spoiler.

Hvordan kom cæsar og 71 grader nord inn i dette? uansett så var ikke det en spoiler, det er helt logisk at rømlinger vil prøve å bli frikjent. Men som clintern sa så går vi tilbake til topic. Når tror dere carol kommer tilbake?

Lenke til kommentar

Hvordan kom cæsar og 71 grader nord inn i dette? uansett så var ikke det en spoiler, det er helt logisk at rømlinger vil prøve å bli frikjent. Men som clintern sa så går vi tilbake til topic. Når tror dere carol kommer tilbake?

Jeg tror hun kommer tilbake i en episode etter fengselkrigen mellom RIck og Philip er over. Kanskje er hun en del av den gruppen som drepte de folkene i skogen... :O ?

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Hvordan kom cæsar og 71 grader nord inn i dette? uansett så var ikke det en spoiler, det er helt logisk at rømlinger vil prøve å bli frikjent. Men som clintern sa så går vi tilbake til topic. Når tror dere carol kommer tilbake?

håper ikke hun kommer tilbake på en stund. Ble litt lei av henne :p men hun kommer sikkert å redder dagen når de andre angriper fengselet.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

håper ikke hun kommer tilbake på en stund. Ble litt lei av henne :p men hun kommer sikkert å redder dagen når de andre angriper fengselet.

Jeg håper slik hun og daryl kan bli sammen, har hatt følelsen av at de er interresert i hverandre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...