medlem-124997 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hehe, jeg glemte faktisk babyen... trodde cicklide snakket om Carl. ...Ja jeg var usikker på om jentungen het Judith. Vi har tross alt ikke sett så mye til henne. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg ante ikke hva hun het. Lenke til kommentar
Phate Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Var det noen forklaring på hvem som hadde matet walkers gjennom gjerdet (som vi såvidt så i en episode ved sesongstart)? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nei, tror ikke det... håper det kommer en forklaring. Jeg regnet med at det var Guvernøren, men dersom han plutselig har gått fra tidenes psykopat til å bli årets helt er det nok ikke han. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nei, tror ikke det... håper det kommer en forklaring. Jeg regnet med at det var Guvernøren, men dersom han plutselig har gått fra tidenes psykopat til å bli årets helt er det nok ikke han. Lurer på hvordan rick og co vil ta imøt guvernøren vist han og dem andre kommer ditt for å være med dem? michone har jo sagt klart å tydelig at hun vil drepe han Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nei, tror ikke det... håper det kommer en forklaring. Jeg regnet med at det var Guvernøren, men dersom han plutselig har gått fra tidenes psykopat til å bli årets helt er det nok ikke han. Det ble matet fra innsiden av gjerdet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det ble matet fra innsiden av gjerdet. Sikkert hershel Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Det ble matet fra innsiden av gjerdet.Ja, det så i hvertfall sånn ut... men hvem på innsiden skal ha motiv for å gjøre det? Slik jeg tolket det var rottene smittebærere av sykdommen som spredde seg i fengselet, og om noen på innsiden gjorde det satt de seg selv i livsfare. E: om ikke det bare er en av ungene som har behandlet rottene som kjæledyr, og matet dem. I såfall er det ikke sikkert at det kommer frem. Endret 20. november 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Sånn har hvertfall eg tolket at vi kom til å få vite det. Men de har ikke oppklart det enda. De har liksom bare vist matingen, vist de døde rottene, og ikke nevnt det mer. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hadde helt glemt det med rottene! Tok det som en selvfølge at det var zombiesympatisørjenta som gav dem kallenavn som mater dem. Virker jo som om det slutta når Carol tok peptalken 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 For det første ble jo de matet fra innsiden, følger dere ikke med? Er nok sannsynlig hun jenta ja. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Men hvis det er jenta så må det jo bli noe mer ut av dette. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Så nettopp sist episode, og sitter med litt blandede følelser. Isolert sett var det en god episode. Problemet mitt er Guvenøren som karakter. Tidligere ble han kun fremstilt som ond, og som en motstand for heltene. Han satte seg selv og andre i fare og tok mange ulogiske valg, helt uten motivasjon, kun for å være ond. Ikke særlig troverdig. Nå skal han liksom vise sine menneskelige sider, men det er kun fordi serieskaperne vil forandre karakteren. Jeg har ingen tro på at denne karakteren ville ha risikert livet for å hente oksygen slik at en døende, fremmed mann kunne leve noen dager ekstra. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Må huske at mye har skjedd den siste tiden. Folk forandrer seg. 1 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Såklart kan folk forandre seg, men sist gang vi så han henrettet han flere titalls forsvarsløse mennesker, uten grunn. Nå risikerer han livet for en døende fremmed. Vi snakker absolutte ytterpunkter. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Enig Alkjeks, det får være måte på hvor mye et menneske kan endre seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Nå risikerer han livet for en døende fremmed. Han risikerer livet for dattera til den døende fremmede. Enig i at det blir heftig. Men sånn er nå filmverden bygd opp. Kjærleik ass. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Han var usannsynlig "ond" i forrige sesong, nå ble han over natten usannsynlig helt over natten. Plutselig ofret han livet for noen fremmede, og viste en frykt vi heller ikke så forrige sesong. Jeg syns det er greit for en TV-serie, men jeg går ikke med på at mennesker kan endre seg så ekstremt over kort tid i virkeligheten. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Han fikk jo en oppvekker når alle dro fra han og turen anele har visst forandra han helt Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Min teori: Greia med jentungen er vel at han ser sin egen datter i henne. Han har vel ett svakt punkt for unger. Han snappa og mistet alt. De siste følgerne hans forlot han og han står tilbake helt alene. Han er av natur en ledertype så det faller nok tungt for brystet.Jeg tror at den Guvernøren vi ser nå, eller Phillip eller hva faen han egentlig heter, er akkurat sånn som han var før apokalypsen.En litt medtatt familiefar. Hadde ikke forundret meg om han jobbet som telefonselger før apokalypsen og var skikkelig kjerringstyrt hjemme. Jeg tror Apokalypsen forvandlet han inn til Diktatoren vi møtte i Sesong 3.Rick hadde jo også fått en voldsom forvandling i s 3, og var blitt mye strengere og kynisk, om en ikke like rabiat som det Guvernøren var.Governor var en mann som tilsynelatende likte å ha folk rundt seg. Når han har gått alene i mange mnd og kommer inn i en familie som kanskje minner han om den han selv hadde en gang så gjør det nok noe med han.Jeg tror dette er en midlertidig tvist og at vi kommer til å se den samme mannen som i sesong 3 igjen senere.Han er skurk igjennom hele comicen meg bekjent (aldri lest dem) så det er rart om han plutselig turner into a good guy i serien. Med mindre det kommer en enda større trussel som han må slå seg sammen med Rick og co for å få has på. (Feks de gutta han hadde under seg før og som han møtte på igjen på slutten av forje episode) Dette ville i såfall vært veldig amerikansk. Og The Walking Dead er veldig amerikansk. Men som sagt, jeg syntes det var utrolig godt med ett avbrekk fra fengselsgjengen. Jeg synes det er spennende å se hvordan andre survivors har det. Det er det jeg har savnet mest i serien. Det og flashbacks av når sykdommen brøt ut mens Rick var i koma. Så får vi kanskje en pekepinn på hvor lenge han lå på sykehuset også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå