Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) Ikke diskuter tegneserien her! Ikke! Som betyr: Ikke diskuter tegneserien! For å avklare: The Walking Dead-tegneserien, eller noen andre tegneserier! Hjelper ikke at tegneserien spriker, eller ikke! Ikke diskuter den! Man skulle tro at det holdt å si det én gang, men, tydeligvis ikke..! Så: Ikke diskuter tegneserien her!

 

2) Ikke diskuter ting som ennå ikke har skjedd etter USA's sendetid! Det være seg små, eller store ting! Selv stopper jeg alltid serien FØR "Next week on..", fordi jeg vil ikke vite! Ikke skal jeg få vite det igjennom tråden her heller! Ikke diskuter trailere/teasere/promo/whatever som gjelder NESTE episode!

 

3) Er det sendt i USA, uansett hvor for tidlig du måtte mene at andre ser den, så går du inn i denne tråden på egen risiko! Spoilere er IKKE nødvendig så sant serien er sendt i USA! Selv har jeg nå holdt meg unna tråden til nå, fordi jeg ikke hadde sett episoden før nå.. Voksne folk som klarer å finne denne tråden her, bør vi forvente såpass av..

 

 

Anywho: Bra episode!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

De har jo allerede hentet antibiotika, Jotun. Jeg mener å huske at de har snakket om en influensa ja. Men finnes det så alvorlige influensaer, hvor majoriteten dør kort tid etter at de har blitt smittet?

Spørsmålet er vel heller om det finnes influensa som lar seg behandle med antibiotika ;)

 

Det var poenget. Antibiotika gjør intet med influensa. Men selvsagt har de ikke noe annet valg enn å prøve. Men når legekarakteren sier at det ser ut som en aggressiv form for influensa og at de trenger antibiotika da skurrer det litt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror også Uderzo har rett her.. At denne sykdomsperioden er over nå etter at Rick kom hjem, og de andre.. så går nok livet videre! Tror jeg da..

 

 

 

Grublet litt på hva jeg ønsker av serien videre.. Selv om jeg har elsket alle sesongene, også når de var på gården, så tenker jeg at ting bør ha en naturlig utvikling, allikevel.. Nå har de stort sett gjort det samme hele tiden. De begynner å bli veldig så erfarne i hva de gjør, de er oppmerksom på situasjoner som kan oppstå, osv.. så, jeg tenker kanskje at de finner et nytt "fengsel", et nytt sted hvor de kan oppholde seg -for jeg tror at de kommer til å forsvinne fra fengselet om ikke så lenge. Men, det nye stedet, det holder stand! At man ikke har lengre problemer med zombier som trenger seg inn, og at de beskytter seg for eventuelle "outbreaks" som kommer innenfra. Det jeg tenker, og føler er naturlig, er at man etter hvert får bygget et slags base, hvor utfordringene vil være å gjenoppbygge et samfunn, litt ala det som The Governour hadde, bare at ingen er total nutcase! At man prøver å finne andre "sivilisasjoner" der ute.. osv.. At løpingen fra gjemmested til gjemmested, hvor zombier dukker opp fra typiske steder er over, og at man nå tar et steg videre og klarer det! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fengselet er mer enn bra nok det, jeg har bare en følelse av at de kommer til å forlate stedet nokså snart, så derfor utelukket jeg det.. Men, fengselet er toppers! :)

De har jo snart vært i fengselet i halve serien så folk begynner nok å bli lei av det stedet

Lenke til kommentar

Tror ikke de tørr å være i fengselet så alt for mye lengre, hvertfall ikke over neste sesong, da fansen forventer at de skal flytte videre. Det er sikkert fristende av økonomiske og praktiske hensyn å la dem bli i fengselet (jeg leste at AMC ønsket å kutte ned på kostnadene, da serien var veldig dyr å lage), men de må nesten flytte på seg for at serien skal komme seg videre.

 

Jeg drømmer om at det snart skal dukke opp noen hint om hva som forårsaket epidemien, eller at de oppdager en statlig/internasjonalt organisert leir... ikke som en avslutning på serien, men som en begynnelse på en lang avslutning. Da Daryl kjørte av veien kom det jo en melding på radioen, var det kun en innspilt krisemelding som har gått siden utbruddet, eller en ny melding mon tro?

Lenke til kommentar

Tror ikke de tørr å være i fengselet så alt for mye lengre, hvertfall ikke over neste sesong, da fansen forventer at de skal flytte videre. Det er sikkert fristende av økonomiske og praktiske hensyn å la dem bli i fengselet (jeg leste at AMC ønsket å kutte ned på kostnadene, da serien var veldig dyr å lage), men de må nesten flytte på seg for at serien skal komme seg videre.

 

Jeg drømmer om at det snart skal dukke opp noen hint om hva som forårsaket epidemien, eller at de oppdager en statlig/internasjonalt organisert leir... ikke som en avslutning på serien, men som en begynnelse på en lang avslutning. Da Daryl kjørte av veien kom det jo en melding på radioen, var det kun en innspilt krisemelding som har gått siden utbruddet, eller en ny melding mon tro?

 

Enig! Et par sesonger hvor de hadde fått bygd opp samfunnet bedre hadde vært veldig interresant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...