Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Viser ikke norge etter amerikansk sendetid også?

Hvilken kar er det snakk om her?

Det var snakk om "

Maury

"

 

Angående spm om sendetid sender vi ca. et døgn senere. Altså De kommer på tv i USA 20.00 på søndag (amerikansk tid), så kommer de for nedlasting i sånn 06.00 tiden (norsk tid) og blir sendt på norsk tv på kvelden en gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei episode, men begynner å bli lei av at de passivt "tar imot" alt som skjer. Må si jeg savner at de aktivt tar tak og gjør noen endringer (bedre sikkerhet, bedre gjerder, bedre rutiner, flytter til nytt sted) osv. At det bare er stillestående passivt mottak av angrep etter angrep. Og nå er guvernøren tilbake også, til mer av akkurat det samme. På tide å få litt skikkelig bevegelse i plottet nå, istedenfor bare dramatiske scener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det var snakk om "

Maury

"

 

Angående spm om sendetid sender vi ca. et døgn senere. Altså De kommer på tv i USA 20.00 på søndag (amerikansk tid), så kommer de for nedlasting i sånn 06.00 tiden (norsk tid) og blir sendt på norsk tv på kvelden en gang?

Ihvertfall bedre enn slik det var før hvor serier alltid kom et halvt år etter det startet i usa. Norge har begynt å ta igjen nå det siste, uansett tror dere at carol er vekke for godt nå? kan se for meg at daryl blir sint når han finner ut at rick sendte henne vekk

Lenke til kommentar

Ihvertfall bedre enn slik det var før hvor serier alltid kom et halvt år etter det startet i usa. Norge har begynt å ta igjen nå det siste, uansett tror dere at carol er vekke for godt nå? kan se for meg at daryl blir sint når han finner ut at rick sendte henne vekk

Tror vi kommer til å se henne igjen. Kanskje guvernøren finner henne og tar henne som fange? Eller at vi møter på henne i en senere sesong, der hun har startet opp sin eget gruppe eller noe i den duren. Det er mine tanker...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tror vi kommer til å se henne igjen. Kanskje guvernøren finner henne og tar henne som fange? Eller at vi møter på henne i en senere sesong, der hun har startet opp sin eget gruppe eller noe i den duren. Det er mine tanker...

/Spoiler/ Sjekket på imdb og det viser at hun er listet i flere episoder denne sesongen man kan hende det er feil, tror ihvertfall daryl vil dra og lete etter henne

Lenke til kommentar

Grei episode, men begynner å bli lei av at "tar imot" alt som skjer. Må si jeg savner at de aktivt tar tak og gjør noen endringer (bedre sikkerhet, bedre gjerder, bedre rutiner, flytter til nytt sted) osv. At det bare er stillestående passivt mottak av angrep etter angrep. Og nå er guvernøren tilbake også, til mer av akkurat det samme. På tide å få litt skikkelig bevegelse i plottet nå, istedenfor bare dramatiske scener.

Det er jo merkelig at de ikke har brukt tiden før sykdomsutbruddet på å styrken gjerdene og lage feller. Men i denne episoden var det jo ikke rart at de ble kjørt over, med så få friske igjen i fengselet. Jeg håpet på Rick og Carl måtte rømme inn i fengselet og låse seg inne, for å så rømme når resten av gruppa kom tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Rå episode med masse action! Jeg ble ikke overrasket over at det var Guvernøren som sto der, jeg ble bare skuffet. Håper han dør raskt, utrolig tåpelig karakter.

Han er vell ikke tåpelig, er en veldig flott skuespiller som har gjort rollen veldig bra, håper han blir der lengre:)

Lenke til kommentar

Tror vi uansett har kommet dit hen at hva som skjer i tegnerserien har fint lite med TV serien og gjøre :p

 

Jeg synes det var feil av Rick og kaste ut Carol, hun er mye mer stabil en han, og ble han kasta ut når han så den døde kona si overalt?

Hvis han gjorde det for og beskytte henne mot Tyresee, så finnes det andre løsninger.

 

Hershell episoden var STERK, beste hittil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det var et rart spørsmål :O

 

Hvis du tenker på om han døde eller ikke i forrige episode, så anbefaler jeg deg å se den :)

Noen her nevnte at dem måtte pumpe luft inni han glenn

Lenke til kommentar

Tror vi uansett har kommet dit hen at hva som skjer i tegnerserien har fint lite med TV serien og gjøre :p

 

Jeg synes det var feil av Rick og kaste ut Carol, hun er mye mer stabil en han, og ble han kasta ut når han så den døde kona si overalt?

Hvis han gjorde det for og beskytte henne mot Tyresee, så finnes det andre løsninger.

 

Hershell episoden var STERK, beste hittil.

 

Synes også det var teit å kaste ut Carol. Hun "drepte" to som allerede var døde. Ja, det var unødvendig, men de ville ha dævva uansett.

 

Og at sønnen hans skjøt og drepte en totalt forsvarsløs (og uskyldig?) tenåring i tredje sesong var helt greit? Synes serien har tapt seg ass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...