Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, lurer fælt på hvor du har din informasjon fra jeg? Sett på episode preview (jeg har ikke sett den)? Eller er det linjer fra tegneserien du trekker? Eller har du vært så heldig å allerede ha sett episoden?

Han får se episodene før alle andre, og det er noe han er spesielt glad i å nevne ved enhver mulighet :roll:

Så å komme med en noenlunde uskyldig spoiler, er hans måte minne oss på akkurat det.

Endret av Uderzo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tegneserien og TV-serien spriker en del når det kommer til hva som skjer og ikke.

Godt poeng, fra hva jeg har hørt skulle ikke andre dø og hun skulle enda opp med å bli sammen med rick men serien tok en annen vending

Lenke til kommentar

Ligger også spoilere fra morgendagens/nattens episode på nettet. Hvor Maury får info fra vet jeg ikke/bryr jeg meg ikke om. Kunne fint puttet det der i spoilertag. Jeg ble nærmest naglet til veggs i GoT tråden for å nevne lignende.

Ganske naturlig. Har vært maaaange spoilere i denne tråden. Spesielt diskusjon angående tegneserien, men hvem faen bryr seg? Serien er langt fra god nok til å invistere følelsemessige tilknytninger. GoT på sin side er likestilt med BB, så der gir faktisk folk en faen i hva som skjer. Mang en spoiler i denne tråden ville ført til utestengelser i GoT-trådene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Yes, kjempegod episode! Men urk at han guvernøren er tilbake da

Måtte jo skje før eller siden, folk ville alltid mast om når han guvernøren kom tilbake fordi han fortsatt var i live

Lenke til kommentar

Wall of spoilers. Du er passe low life om du må droppe små spoilers på et nettforum for å tøffe deg. (Tenker da på karen på forrige side her). Men please, spoiler tags folkens, det er ikke alle som prioriterer å få sett episoden first thing in the morning.

Så ikke kom inn i tråden når du vet siste episode har blitt vist. Er naturlig at den blir diskutert..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Wall of spoilers. Du er passe low life om du må droppe små spoilers på et nettforum for å tøffe deg. (Tenker da på karen på forrige side her). Men please, spoiler tags folkens, det er ikke alle som prioriterer å få sett episoden first thing in the morning.

Dette har blitt diskutert 1000 ganger. Amerikansk sendetid diskuteres her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dette har blitt diskutert 1000 ganger. Amerikansk sendetid diskuteres her.

Viser ikke norge etter amerikansk sendetid også?

Den er grei, men meninga om karen som skulle tøffe seg med Hershell står. WTF mann.

Hvilken kar er det snakk om her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...