Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Ja ikke sant. Forsterke gjerdene med bilvrak o.l, lage en del feller/fallgraver for å kvitte seg med zombier uten å måtte gjøre det selv for hånd (før eller siden må jo noen ta ansvar med å bli kvitt alle zombier i verden :p ). I tillegg burde de jo strengt tatt lage en fallgrav innimellom de to gjerdene i tilfelle zombiene kommer seg inn. Ellers burde de lage noe ala kvegrister som et sisteskanseforsvar.

Angående jenta, prøvde å finne diskusjonen, men fant ikke. Er helt, helt sikker på at hun ender opp med å drepe alle som er syke - så finner de ut at Carol bare dekket opp for henne og må dra ut for å lete etter henne for å få god samvittighet igjen.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ikke sant. Forsterke gjerdene med bilvrak o.l, lage en del feller/fallgraver for å kvitte seg med zombier uten å måtte gjøre det selv for hånd (før eller siden må jo noen ta ansvar med å bli kvitt alle zombier i verden :p ). I tillegg burde de jo strengt tatt lage en fallgrav innimellom de to gjerdene i tilfelle zombiene kommer seg inn. Ellers burde de lage noe ala kvegrister som et sisteskanseforsvar.

 

Angående jenta, prøvde å finne diskusjonen, men fant ikke. Er helt, helt sikker på at hun ender opp med å drepe alle som er syke - så finner de ut at Carol bare dekket opp for henne og må dra ut for å lete etter henne for å få god samvittighet igjen.

Syntes fellene dere kommer med er strålende ideer :)

 

Var 23 okt, men ser bare det var en som missforsto mitt innlegg da jeg prøvde å se paralleller mellom zombie mating (rottene) og de som drepte de to syke i fengslet.

Lenke til kommentar

Tror dere det var jenta som drepte de to? :ermm:

 

 

Jeg likte veldig godt siste episode, men.. : Jeg har forsvart Rick i VELDIG mye opp igjennom serien, men valget om å sende vekk Carol er jeg sterkt uenig i..

 

MEN, så må jeg spørre: Skulle Carol skrives ut? Noe jeg ikke har fått med meg? Skulle hun bli borte på en eller annen?

Lenke til kommentar

Hun har det, tror jeg ;) Masse små hint til det. Var ikke det blodige avtrykket på døra vel langt nede? Litt mye fokus på den manglende kniven i bilen til Rick? Til vel suspekt blikk på jenta da hun lata som hun var syk? Litt voldsomt mye prat om at det er bedre at de dør og blir til walkers? Tilfeldig at Carol snakket om å "do whatever you can to protect yourself" osv før hun dro? Og kanskje LITT vel kjapt av Carol å bare dra uten å diskutere en gang?

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Hun har det, tror jeg ;) Masse små hint til det. Var ikke det blodige avtrykket på døra vel langt nede? Litt mye fokus på den manglende kniven i bilen til Rick? Til vel suspekt blikk på jenta da hun lata som hun var syk? Litt voldsomt mye prat om at det er bedre at de dør og blir til walkers? Tilfeldig at Carol snakket om å "do whatever you can to protect yourself" osv før hun dro? Og kanskje LITT vel kjapt av Carol å bare dra uten å diskutere en gang?

"Litt voldsomt mye prat om at det er bedre at de dør og blir til walkers" Hvorfor ville hun da drepe de andre som var syke istedenfor å la de bli til walkes?

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt siste episode, men.. : Jeg har forsvart Rick i VELDIG mye opp igjennom serien, men valget om å sende vekk Carol er jeg sterkt uenig i..

 

1: Carol er utilregnelig (ikke bare drapet men hun setter andre i fare, som f.eks da hun går for å fikse rørene).

 

2: Tyreese ville etter all sannsynlighet drept Carol når han hadde fått vite at Carol drepte Karen.

Selv om Rick ikke er komfortabel med å ha henne rundt seg og barna lengre bryr han seg fortsatt om Carol, og jeg personlig tror at det er en like stor faktor som at hun har blitt "kald".

Lenke til kommentar

1: Carol er utilregnelig (ikke bare drapet men hun setter andre i fare, som f.eks da hun går for å fikse rørene).

2: Tyreese ville etter all sannsynlighet drept Carol når han hadde fått vite at Carol drepte Karen.

Selv om Rick ikke er komfortabel med å ha henne rundt seg og barna lengre bryr han seg fortsatt om Carol, og jeg personlig tror at det er en like stor faktor som at hun har blitt "kald".

Synes Carol er mer enn tilregnelig jeg, men det er nå min oppfatning.. Ikke føler jeg at hun har blitt kald heller, hun viser masse følelser, ..jeg tolker det slik at hun bare har satt følelser til side i handlinger som var "de rette" ..

Lenke til kommentar

 

Ja, ingen vits med å legge ut slikt enda? Liker vanligvis det du poster Maury, men slike setninger er nok til å ødelegge forventninger og være nok til at man skjønner hva som blir å skje underveis.

 

 

 

Heldigvis er jeg ikke supergira på TWD lengre, men synes starten på sesongen har vært fin. God blanding av action og drama. Litt mer om hvordan det er overleve.

Endret av Dysfuncti
Spoilertag lagt inn av moderator ang neste ukes episode
Lenke til kommentar

 

Fatter ikke hva som er vitsen med det. "Nå skal jeg gå på Diskusjon.no å skrive at de må være forberedt på mye Hershell, det trenger de sikkert"

What the hell? Jeg trenger ikke å være forberedt på noenting som helst for å se en episode altså. Med forbehold om at det ikke bare er spekulasjon.



Jeg er ganske gira på TWD, men merker dog at jeg liker bedre å se det i "batches" enn en for uka.

Endret av Dysfuncti
Spoilertag lagt inn av moderator ang neste ukes episode
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...