Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo omtrent totalt kaos.

 

"alle" i fengslet er smittet av det influensa viruset, de som dro for og finne medisin er shit-out-of-luck.

Hvor mange zombier så vi på veien og i horisonten der? 100k ?

 

Neste episode må bli smekkfull av action som alle tenåringer her inne savner :p

De løp jo vekk fra bilen, hvorvidt det er mange zombier er irrelevant hvis ikke de skal snu for å hente bilen.

Lenke til kommentar

Likte episoden, har savnet utfluktene deres. Håper det snart blir totalt kaos, og at de kommer seg på flukt fra fengselet. Blir for dumt om de skal være der enda en sesong.

 

De har forresten mekka en solid benprotese til Hersel.

 

Det er jo bare et tidsspørsmål før de må dra fra fengslet. I likhet med gården kan ikke alt holde seg i evigheter. Det har denne sesongen allerede etablert.

 

Fun det med beinet til Hershel. Må være den perfekte benprotesen for han.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Haha, herlig. Hadde Cæsar sluttet slik, eller begynt med zombier i sine episoder er jeg sikker på at de ville miste mange seerere, men samtidig laget store overskrifter og kanskje til og med fått flere nye seere, enn seere som forlot. Dessuten har det vart så lenge, så selv de som ikke ville likt en zombieretning ville forsatt å se på :)

Hadde blitt mer som en slutt på serien hvor astrid, georg, scott og alle de andre som har død kommer tilbake som zombier og gjør slutt på hele gjengen, og så¨sier georg rett før episoden ender, dere trodde kanskje jeg var død dere hahaha:)

Lenke til kommentar

Jeg nevnte bare air force one fordi han andre nevnte danskebåten, var ment som humor ikke alvor:)

Syntes det var morsomt :) Minnet meg om en av intervjuene på det showet. En som sa han skulle kidnappe en haug med nerder og få dem til å fly f16 til en ubebodd øy

Hadde blitt mer som en slutt på serien hvor astrid, georg, scott og alle de andre som har død kommer tilbake som zombier og gjør slutt på hele gjengen, og så¨sier georg rett før episoden ender, dere trodde kanskje jeg var død dere hahaha:)

Hhaa, herlig. Det er jo faktisk et plott :)

Lenke til kommentar

Han trengte en haug med nerder for å fly et jagerfly? :p Finner han først et jagerfly finner han vel kanskje en pilot også. :)

Hehe, ja planen var nok ikke så god :) Uansett er det jo ikke plass til så mange på et jagerfly og det er dessuten svært vanskelig å lande på en øy :D Han burde nok heller godt for et vannfly :)

Lenke til kommentar

Hvis hver episode var som en actionfilm tror jeg det hadde vært utrolige tøffe scener, med heftige spesialeffekter og tusenvis av zombier som blir slaktet på brutalt og stilrent vis. Men, ja MEN det hadde nok vært episoder uten noe god historie, episodene ville fort gått i glemmeboken på meg og sikkert ikke gitt det samme store inntrykket som de gjør per dags dato.

 

Har sett flere tusen filmer og tv serier og for meg begynner det å bli kjedelige med disse filmene uten noen særlig mening, de som bare følger majoriteten som en tankeløs zombie (føler jeg ofte ser dette i avtion og komedie sjangeren). Spiller på de samme prinsippene, de samme modellene og nesten de samme historiene. Nei, jeg søker det unike, urovekkende, det som får deg til å virkelig tenke :) Om Walking Dead er det for meg, nei, men jeg er fornøyd. Modig gjort av dem å fokusere på menneskene (drama) og ikke zombiene (action) som også er ideen bak den grafiske novellen til Kirkman

Sesong 2 var skandale dårlig, spør du meg. Må i alle fall få LITT mer action inn i det hele.

Lenke til kommentar

Hehe, ja planen var nok ikke så god :) Uansett er det jo ikke plass til så mange på et jagerfly og det er dessuten svært vanskelig å lande på en øy :D Han burde nok heller godt for et vannfly :)

Ja det er jo det andre, hvordan skulle han lande et jagerfly på en øde øy? Og hvorfor behøver han et lynraskt fly, framfor et som har plass til venner og familie? Morsomt forslag, men ikke spesielt gjennomtenkt. :D

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett en sjåfør som ser så lite på veien når han kjører..

 

Hittil så er jeg fornøyd med sesongen, blir spennende å følge med videre!

Jeg satt og irriterte meg grenseløst over den kjøringen, satt bare og ventet på at han skulle kjøre på noe. Det var bare dårlig skrevet, de kunne funnet på en mer troverdig måte å kræsje på. Irriterte meg forøvrig også at de bokstavelig talt kjørte for livet - i ca 50 km/t på en øde vei i en rask bil.

Lenke til kommentar

Tenk hvis guvernøren kommer samtidig som horden av zombier :O Det hadde blitt kaos i paradis (fengslet)!

 

med så mange syke som fengselet har, så har de jo omtrent ikke folk til og skyte engang....

 

Selv om de hadde hatt alle friske, så er det umulig og holde tilbake ti-tusenvis av zombies. Til det trenger man store branner, og stooooore bomber.

 

ref; Yonkers; World War Z

 

Husker ikke om det er lov med spoilers i denne tråden, men prøver alikevel.

 

(innholder tegneserie sammenligning om fengselet)

 

 

 

Guvernøren angrep jo fengselet, og alle ble drept, utenom Rick og Carl.

Er alle disse zombiene ett forvarsel på at det samme skal skje?

 

Jeg tviler litt i og med at det da må castes så mange nye skuespillere.

 

Lenke til kommentar

 

med så mange syke som fengselet har, så har de jo omtrent ikke folk til og skyte engang....

 

Selv om de hadde hatt alle friske, så er det umulig og holde tilbake ti-tusenvis av zombies. Til det trenger man store branner, og stooooore bomber.

 

ref; Yonkers; World War Z

 

Husker ikke om det er lov med spoilers i denne tråden, men prøver alikevel.

 

(innholder tegneserie sammenligning om fengselet)

 

 

 

Guvernøren angrep jo fengselet, og alle ble drept, utenom Rick og Carl.

Er alle disse zombiene ett forvarsel på at det samme skal skje?

 

Jeg tviler litt i og med at det da må castes så mange nye skuespillere.

 

Tråden navn er "The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)"

 

World War Z er forøvrig en fantastisk episk bok. Lydbokversjonen av boka er også veldig fint gjennomført. Er du glad i zombier så burde du sjekke ut linken under min kommentar...

 

Til din sammenlikning har jeg dette å si

 

Jeg er så godt som sikker på at det er det som kommer til å skje. Jeg tror at dette vil skje i siste episode før midtsesongpausen. Har lest alle volumene av tegneserien :) Er spesielt å tenke på at sesong en tilsvarte volum 1, sesong 2 volum 2, mens sesong 3 og 4 tydeligvis kommer til å spre seg mellom volum 3 -8++. Tenk om de skal være like lenge i fengslet som i tegneserien :O

 

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...