Alkjeks Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Blodsporene tolket jeg dithen at de ble dratt.. For meg lignet det veldig på slike "slepespor" .. Skulle de ha klart å tent på seg selv? Så også ut som om de lå "pent oppstilt", siden de bare lå der helt rett.. Enten ble de dratt, eller så krøp/slepte de seg selv bortover. Mest sannsynlig var det noen som drog de og tente på. Ikke så veldig logisk at de begge ville krype halvdød et langt stykke for å tenne på seg selv, når det er enklere og mindre smertefulle måter å ta livet sitt på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 De skulle funnet seg et cruise ship. Problemet er fortsatt at når folk dør av naturlige årsaker, blir man zombie. Det hjelper lite å dra ut på et cruiseskip med for eksempel 500 overlevende (lavt antall), når sannsynligheten for at enhver som dør, fører til et potensielt zombieangrep på båten. En måte å løse dette på hadde forøvrig vært en slags "IQ-basert" lås på alle dører. Min overlevelsesplan ville vært å ta over air force one For en fantastisk idiotisk ide. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Et cruise skip ja. Hvem skulle navigere og vedlikeholde det? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Problemet er fortsatt at når folk dør av naturlige årsaker, blir man zombie. Det hjelper lite å dra ut på et cruiseskip med for eksempel 500 overlevende (lavt antall), når sannsynligheten for at enhver som dør, fører til et potensielt zombieangrep på båten. En måte å løse dette på hadde forøvrig vært en slags "IQ-basert" lås på alle dører. For en fantastisk idiotisk ide. Kreativ du Et cruise skip ja. Hvem skulle navigere og vedlikeholde det? "I better do some reading..." Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har ikke gjengen tilgang på en buss? Hvorfor kjører de ikke bussen eller bilen mellom gjerdene for å holde gjerdet oppe? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Drittepisode Hva var det du ikke likte? Føler du at sykdommen stjeler for mye av serien? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det går så treigt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Virkelig? Dette var en episode som bygget opp karakterene og satt i gang plottet videre. 1 Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Likte episoden. Herlig å se så mange zombier på ett sted Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 En karakterdreven episode av The Walking Dead der jeg ikke har lyst til å torturere og drepe noen av karakterene? Stadig framskritt! Det kan defintivt være noe bra på gang her. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Var forøvrig også fornøyd med episoden, kan ikke få nok av det fantastiske universet:) Klarte iikke å gjette meg frem til Carol før Rick sa det Endret 28. oktober 2013 av piratentim Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Var forøvrig også fornøyd med episoden, kan ikke få nok av det fantastiske universet:) Klarte iikke å gjette meg frem til Carol før Rick sa det ikke når hun begynte og grine og veltet vannbøtta engang? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Liker karakterdrevne episoder, jeg. Gleder meg til å se mer av Tyreese, han virker jævlig rå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Ty har vært en elendig karakter på serien helt til nå. Bob Stookey er bedre fokusert rundt enn de 3 første episodene med Ty, Oscar og T-Dog til sammen. Og det uten at karakteren har direkte gått i hovedfokuset. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 ikke når hun begynte og grine og veltet vannbøtta engang? Nei, tenkte bare på vannet som gikk til spille At hun var frustrert over at hun ikke fikk noe vann ut av dem og at det på en måte fikk begeret til å renne over. Etter alt det vonde og triste som nylig hadde inntruffet Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei, tenkte bare på vannet som gikk til spille At hun var frustrert over at hun ikke fikk noe vann ut av dem og at det på en måte fikk begeret til å renne over. Etter alt det vonde og triste som nylig hadde inntruffet Lol what :O Hva jo så åpenbart BTW: Hvorfor kunne ikke hver episode vært en actionfilm istedenfor drama. Er jo helt på viddene til hvor mye av det samme som skal oppstå også. Hvor mange ganger har det ikke skjedd at de møter på walkers, de har middelet til å komme seg unna, men det skjer selvsagt ikke? Er om att og om att. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lol what :O Hva jo så åpenbart BTW: Hvorfor kunne ikke hver episode vært en actionfilm istedenfor drama. Er jo helt på viddene til hvor mye av det samme som skal oppstå også. Hvor mange ganger har det ikke skjedd at de møter på walkers, de har middelet til å komme seg unna, men det skjer selvsagt ikke? Er om att og om att. Hvis hver episode var som en actionfilm tror jeg det hadde vært utrolige tøffe scener, med heftige spesialeffekter og tusenvis av zombier som blir slaktet på brutalt og stilrent vis. Men, ja MEN det hadde nok vært episoder uten noe god historie, episodene ville fort gått i glemmeboken på meg og sikkert ikke gitt det samme store inntrykket som de gjør per dags dato. Har sett flere tusen filmer og tv serier og for meg begynner det å bli kjedelige med disse filmene uten noen særlig mening, de som bare følger majoriteten som en tankeløs zombie (føler jeg ofte ser dette i avtion og komedie sjangeren). Spiller på de samme prinsippene, de samme modellene og nesten de samme historiene. Nei, jeg søker det unike, urovekkende, det som får deg til å virkelig tenke Om Walking Dead er det for meg, nei, men jeg er fornøyd. Modig gjort av dem å fokusere på menneskene (drama) og ikke zombiene (action) som også er ideen bak den grafiske novellen til Kirkman 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Likte episoden, har savnet utfluktene deres. Håper det snart blir totalt kaos, og at de kommer seg på flukt fra fengselet. Blir for dumt om de skal være der enda en sesong. De har forresten mekka en solid benprotese til Hersel. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er jo omtrent totalt kaos. "alle" i fengslet er smittet av det influensa viruset, de som dro for og finne medisin er shit-out-of-luck. Hvor mange zombier så vi på veien og i horisonten der? 100k ? Neste episode må bli smekkfull av action som alle tenåringer her inne savner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå