Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Blodsporene tolket jeg dithen at de ble dratt.. For meg lignet det veldig på slike "slepespor" .. Skulle de ha klart å tent på seg selv? Så også ut som om de lå "pent oppstilt", siden de bare lå der helt rett..

Enten ble de dratt, eller så krøp/slepte de seg selv bortover. Mest sannsynlig var det noen som drog de og tente på. Ikke så veldig logisk at de begge ville krype halvdød et langt stykke for å tenne på seg selv, når det er enklere og mindre smertefulle måter å ta livet sitt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skulle funnet seg et cruise ship.

Problemet er fortsatt at når folk dør av naturlige årsaker, blir man zombie. Det hjelper lite å dra ut på et cruiseskip med for eksempel 500 overlevende (lavt antall), når sannsynligheten for at enhver som dør, fører til et potensielt zombieangrep på båten. En måte å løse dette på hadde forøvrig vært en slags "IQ-basert" lås på alle dører.

 

Min overlevelsesplan ville vært å ta over air force one

For en fantastisk idiotisk ide. :)

Lenke til kommentar

Problemet er fortsatt at når folk dør av naturlige årsaker, blir man zombie. Det hjelper lite å dra ut på et cruiseskip med for eksempel 500 overlevende (lavt antall), når sannsynligheten for at enhver som dør, fører til et potensielt zombieangrep på båten. En måte å løse dette på hadde forøvrig vært en slags "IQ-basert" lås på alle dører.

 

For en fantastisk idiotisk ide. :)

Kreativ du :)

Et cruise skip ja.

Hvem skulle navigere og vedlikeholde det?

"I better do some reading..."

Lenke til kommentar

Nei, tenkte bare på vannet som gikk til spille :p At hun var frustrert over at hun ikke fikk noe vann ut av dem og at det på en måte fikk begeret til å renne over. Etter alt det vonde og triste som nylig hadde inntruffet :)

Lol what :O Hva jo så åpenbart :D

 

BTW: Hvorfor kunne ikke hver episode vært en actionfilm istedenfor drama. Er jo helt på viddene til hvor mye av det samme som skal oppstå også. Hvor mange ganger har det ikke skjedd at de møter på walkers, de har middelet til å komme seg unna, men det skjer selvsagt ikke? Er om att og om att.

Lenke til kommentar

Lol what :O Hva jo så åpenbart :D

 

BTW: Hvorfor kunne ikke hver episode vært en actionfilm istedenfor drama. Er jo helt på viddene til hvor mye av det samme som skal oppstå også. Hvor mange ganger har det ikke skjedd at de møter på walkers, de har middelet til å komme seg unna, men det skjer selvsagt ikke? Er om att og om att.

Hvis hver episode var som en actionfilm tror jeg det hadde vært utrolige tøffe scener, med heftige spesialeffekter og tusenvis av zombier som blir slaktet på brutalt og stilrent vis. Men, ja MEN det hadde nok vært episoder uten noe god historie, episodene ville fort gått i glemmeboken på meg og sikkert ikke gitt det samme store inntrykket som de gjør per dags dato.

 

Har sett flere tusen filmer og tv serier og for meg begynner det å bli kjedelige med disse filmene uten noen særlig mening, de som bare følger majoriteten som en tankeløs zombie (føler jeg ofte ser dette i avtion og komedie sjangeren). Spiller på de samme prinsippene, de samme modellene og nesten de samme historiene. Nei, jeg søker det unike, urovekkende, det som får deg til å virkelig tenke :) Om Walking Dead er det for meg, nei, men jeg er fornøyd. Modig gjort av dem å fokusere på menneskene (drama) og ikke zombiene (action) som også er ideen bak den grafiske novellen til Kirkman

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo omtrent totalt kaos.

 

"alle" i fengslet er smittet av det influensa viruset, de som dro for og finne medisin er shit-out-of-luck.

Hvor mange zombier så vi på veien og i horisonten der? 100k ?

 

Neste episode må bli smekkfull av action som alle tenåringer her inne savner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...