Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Min overlevelsesplan ville vært å ta over air force one

Haha :p

 

Kommentar til det andre innlegget ditt: Er det ikke det som er litt av sjarmen ved en zombiefilm at vi aldri vet hvordan det startet eller hvordan vi kan få utryddet viruset. Nå skal det nevnes at det er første gang i historien at vi har fått en zombieserie som TWD da. Der vi faktisk har muligheten til å se hvordan det utvikler seg... Uansett vet jeg ut fra de utallige zombiefilmene jeg har sett, så er det ytterst få som lærer oss hvordan viruset startet og hvordan vi kan bekjempe det... Slutten pleier som regel å være åpen eller at alle dør...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Haha :p

 

Kommentar til det andre innlegget ditt: Er det ikke det som er litt av sjarmen ved en zombiefilm at vi aldri vet hvordan det startet eller hvordan vi kan få utryddet viruset. Nå skal det nevnes at det er første gang i historien at vi har fått en zombieserie som TWD da. Der vi faktisk har muligheten til å se hvordan det utvikler seg... Uansett vet jeg ut fra de utallige zombiefilmene jeg har sett, så er det ytterst få som lærer oss hvordan viruset startet og hvordan vi kan bekjempe det... Slutten pleier som regel å være åpen eller at alle dør...

Jeg hadde egentlig tenkt å si at jeg ville tatt over hotel cæsar men ser ikke helt logiken i det hahaha:) hadde vært kjipt vist etter alle de årene vi fansen har fulgt med så bare dør alle:/

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig tenkt å si at jeg ville tatt over hotel cæsar men ser ikke helt logiken i det hahaha:) hadde vært kjipt vist etter alle de årene vi fansen har fulgt med så bare dør alle:/

Du kunne vært en fin slutt på Hotel Cæsar da, et zombieoutbreak der de til slutt blir presset opp i toppetasjen, og Jens August må begynne å spise Juni for å selv overleve :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kortvarig overlevelsesplan...

Min overlevelsesplan er i dag å ta over et trelastlager. Her jeg bor ligger det ett rett med sjøen. Det har privat brygge og hele området er inngjerda. På området ligger det også en stor møbelforretning. Selvet lageret er utrolig stort på i butikken finnes det en mengde mulige meele våpen. Lageret er laget av tykke betongvegger og det er nok plass til å kjøre flere lastebiler inn med ressurser. Og dessuten har du alt du trenger til å bygge hus med god varme og isolasjon slik at vinteren ikke blir noe problem. Grunnet den private bryggen vil det være mulig å dra på fisketurer, dessuten er det noen øyer noen få km unna så med en seilbåt kan vi også byge opp hus på øyene som en plan B i tilfelle vi må flykte. Plan C vil være at vi gjemmer en lastebil i skogen, for å nå denne tar vi båten og lastebilen skal være fult med ressurser. Kan også gjerne være en søppelbil med slik snømåkesett foran seg. Slik blir ikke forlatte biler i veien noe problem. Plan C er videre å flykte opp til fjellene og sprenge broene som går over de store elvene. På fjellene har vi en evig vannkilde og det er også mye vilt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du kunne vært en fin slutt på Hotel Cæsar da, et zombieoutbreak der de til slutt blir presset opp i toppetasjen, og Jens August må begynne å spise Juni for å selv overleve :)

Kan se for meg guvernøren som portier/dørvakt, han bare står der med øyelappen sin og sier velkomen til hotel cæsar skråstrek zombie helv*tte, bra dem ikke bruker de ville fantasier min i serien hehe:)

Lenke til kommentar

Til den siste scenen:

 

Er det slik å forstå at disse to brente likene skal ha blitt drept og brent av "administasjonen" (altså Rick, Darryl, osv..), eller skal det være en hemmelighet hvem det er gjort av?

 

Jeg tenker som så at det er veldig rart at det ikke hadde blitt fortalt til han The Wire-duden, eller at vi så noe mer til forvandlingen, osv, men på en annen side så er det rart hvis det skulle ha vært en "vigilante" der ute..

Lenke til kommentar

Kan se for meg guvernøren som portier/dørvakt, han bare står der med øyelappen sin og sier velkomen til hotel cæsar skråstrek zombie helv*tte, bra dem ikke bruker de ville fantasier min i serien hehe:)

Haha, herlig. Hadde Cæsar sluttet slik, eller begynt med zombier i sine episoder er jeg sikker på at de ville miste mange seerere, men samtidig laget store overskrifter og kanskje til og med fått flere nye seere, enn seere som forlot. Dessuten har det vart så lenge, så selv de som ikke ville likt en zombieretning ville forsatt å se på :)

Lenke til kommentar

Til den siste scenen:

 

Er det slik å forstå at disse to brente likene skal ha blitt drept og brent av "administasjonen" (altså Rick, Darryl, osv..), eller skal det være en hemmelighet hvem det er gjort av?

 

Jeg tenker som så at det er veldig rart at det ikke hadde blitt fortalt til han The Wire-duden, eller at vi så noe mer til forvandlingen, osv, men på en annen side så er det rart hvis det skulle ha vært en "vigilante" der ute..

Meningen er at vi ikke vet hvem som har gjort det. Jeg kan tenke meg det blir en jakt på gjerningspersonen[e] i neste episode. Kanskje samme som mater zombiene med rotter? Eller var det kanskje noen av barna som matet dem med rotter? De ga jo navn til dem og slikt...

Lenke til kommentar

Meningen er at vi ikke vet hvem som har gjort det. Jeg kan tenke meg det blir en jakt på gjerningspersonen[e] i neste episode. Kanskje samme som mater zombiene med rotter? Eller var det kanskje noen av barna som matet dem med rotter? De ga jo navn til dem og slikt...

Jeg tror ikke barna tør å gå ut midt på natta for å mate zombiene.

 

Zombiene ble vel matet fra innsiden?

Lenke til kommentar

Okei.. var litt usikker! :)

 

 

Men, tror kanskje ikke barna har noe med den saken.. Kanskje de har matet dem med rotter, men tviler på at de har klubbet dem ned, dratt dem med i bakgården og tent på..

 

 

Da er det bare å begynne å lure på syndebukken da! :p

Ja, mente ikke at barna drepte menneskene. Var bare en kritikk av min teori om det er samme person[ene] som matet rottene og "klubbet" de to menneskene ned. Kunne aldri tenke meg at barna ville gjøre noe slikt :p Selv om det unne vært ganske så fascinerende.

Jeg tror ikke barna tør å gå ut midt på natta for å mate zombiene.

 

Zombiene ble vel matet fra innsiden?

Ja, virket slik. Godt poeng med mørket.

Lenke til kommentar

Det var jo masse blodspor fra der de oppholdt seg til der de ble brent, så jeg tolket det dithen at den ene, eller begge, tok sine liv når de forsto de ikke hadde noen sjans å overleve, for å slippe å bli walkers og skade de andre

 

Rottene gikk jeg ut fra var hun ene jentungen som sto bak, hun hadde jo navngitt og likte en av walkerene ellernoe, det trenger jo heller ikke ha skjedd på natten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...