Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Jaja jeg var ikke så skuffet siden jeg hadde skrudd ned forventningene. Den lange turen Rick tok var jo bare svada.

Er tegneserien ferdig? Eller kommer den ut samtidig som tvserien? Lurer på hvor lenge dette varer.

Og ja, jeg tenker også på Lost. Der klikket jo forfatterne helt, jeg har ennå ikke klart å se den serien ferdig

Tegneserien er inne i sitt tiende år. Og ingenting tyder på at den nærmer seg slutten. Så de har mye de kan hente fra tegneserien.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin start. Serien trenger ikke andre plot, da den fokuserer på en gruppe karakterer som kun har som formål å overleve. Det den trenger er derimot gode karakterer, og ut i fra sesongstarten har serien tatt et stort byks i riktig retning. The Black Widow funka bra, Rick har knapt vært mindre irriterende gjennom hele serien og det samme gjelder gutten hans. Bokse-duden fra The Wire er rimelig døll så langt, og ingenting tyder på at den karakteren kommer til å bli interessant eller velspilt, men pytt, kan ikke forvente all verden av denne serien. Glenn er et lite wildcard, kan gå begge veier med den gutten. Synd at Beaver strøk med.

 

Alt i alt en positiv opplevelse, selvfølgelig hjulpet av en komplett mangel på forventninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt med masse action! Noen som kan forklare slutten? Skjønte ikke referansen til "stein, saks, papir"-armbåndet. Håper for øvrig ikke det er han forbanna Guvernøren som lokker walkersne til fengselet, jeg vil ikke at han skal få en for stor rolle.

Om jeg ikke husker feil så det vel ut til at rottene var på innsiden av gjerdet?

Forøvrig syns jeg dette var en jævla artig episode da :) Men jeg ønsker gjengen ut på farten nå altså, lei detta jævla fengselet.

Du hadde vel et stort håp om at de ble ut av fengslet under forrige episode, kunne jo se ut til at det kom til å skje en liten periode der :p

Lenke til kommentar

Ja det er noe jeg har lurt på, kan de ikke finne seg en båt og seile? Walkerne kan vel ikke svømme

Seile hvor?

Dem har nok mat, senger og diverse så de kan holde ut et par måneder der de er nå. Også har de folk som stikker på "supply run" en gang i blant og skaffer mat og det som trengs for å overleve. Så ser ikke grunn til å dra et sted slik det er nå. Fengselet er vel et bedre sted å være (tross episoden som var sist).

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Seile hvor?

Dem har nok mat, senger og diverse så de kan holde ut et par måneder der de er nå. Også har de folk som stikker på "supply run" en gang i blant og skaffer mat og det som trengs for å overleve. Så ser ikke grunn til å dra et sted slik det er nå. Fengselet er vel et bedre sted å være (tross episoden som var sist).

De skulle funnet seg et cruise ship.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De skulle funnet seg et cruise ship.

Det ble faktisk gjort i en tegneserie med navn Deadworld :) Hehe, jeg var en gang i et zombieintervju på en webradio i USA og de ville jeg skulle velge den villeste overlevelsesplanen min og det var å ta over danskebåten. Hør på intervjuet her så ser dere at det kanskje ikke er en så god ide... Min engelskuttale er forresten forferdelig..

 

http://www.youtube.com/watch?v=mIz2JMihGqU

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At alt bare var en drøm hadde vært en helt forferdelig og ulogisk avslutning på serien.

Ja men jeg har sett så mange serier som har fått ulogiske avslutninger at det hadde ihvertfall ikke overrasket meg, kan tenke meg at det er en slags kjempe innsekt eller noe som er årsaken til viruset, så må de bare drepe det

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det ble faktisk gjort i en tegneserie med navn Deadworld :) Hehe, jeg var en gang i et zombieintervju på en webradio i USA og de ville jeg skulle velge den villeste overlevelsesplanen min og det var å ta over danskebåten. Hør på intervjuet her så ser dere at det kanskje ikke er en så god ide... Min engelskuttale er forresten forferdelig..

 

http://www.youtube.com/watch?v=mIz2JMihGqU

Min overlevelsesplan ville vært å ta over air force one

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...