Sink Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Et par intense minutter mot slutten der :O Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Utrolig bra episode! Likte at G utvikla seg fra å være thug til å bli en ganske sympatisk karakter. Glenn er favorittkarakteren min hittil, digger hvordan han er så smart strategisk, samtidig som han bryr seg om andre. Bra at det var en del action denne gangen, håper vi får se merle neste episode. Tipper det går mot et klimaks hvor Broren til Merle (husker ikke hva han heter ) må drepe Merle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Endelig litt action. Synd det kun var på slutten. Arg, de snakker for mye Hva forventer du egentlig av en dramaserie? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Endelig litt action. Synd det kun var på slutten. Arg, de snakker for mye Enough with the random noobs... Som sagt, hva søren forventer du her? Dette er en dramaserie, det står ikke zombie-splatter action som sjangern heller. Det er som du kjøper en paprika her, og blir sur fordi du mener det er en appelsin og at det ikke smaker som en appelsin. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Haha, indeed. Forresten, campen dems virker ikke som om den er langt unna Atlanta. Snakker vi bare et par km? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Vil nok gjette at det ikke er så veldig langt unna, men kan være alt fra 2-9 timer hvertfall unna på fot. Vi så Darryl, T-Dog, Rick og Glenn stare å gå sånn rundt alt fra 14-20 ca. liksom fra plassen de parkerer hele tiden i Atlanta. Og så vidt jeg har skjønt så er det ikke akkurat helt utkanten av Atlanta, men det fremdeles et lite stykke unna de stedene de er i byen. Første gang jeg har begynt å tenkt på tiden i denne serien faktisk, så godt spørsmål. Endret 22. november 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 likte godt episoden idag. god karakterutvikling. eneste som er vanskelig å godta er karakteren Merle, kateriserte hånda si, drepte minst to zombier og kjørte kanskje av gårde med bilen med en hånd, er reine supermann han Merle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Veldig god episode dette! Eneste minuset er at jeg skjønte ganske tidlig at det kom til å skje noe dårlig (med han som gravde graver) og at hvertfall Amy kom til å dø. Men ellers bra episode! Satt igjen med en følelse av at Merle ledet zombiene til campen som hevn. Edit: Men det ville jo også vært ganske rart siden han ikke vet at broren ikke er i campen. Endret 22. november 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Elskbart hvordan de spilte på stereotyper, bare for å snu helt på flisa og vise at det var nestekjærlighet for de eldre bak det tøffe yo-yo-in-da-house-gangsta ytre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Oooog vi fikk svar på hvorfor Dixon ikke kuttet av håndjerna. Gidder du gjenta det? Jeg forsto ikke helt hva de sa her. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sagen var visstnok for sløv til å sage gjennom håndjernet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sagbladet var ikke skarpt nok. Kan skrive under på at sånne sagblader blir slue før man vet ordet av det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ah, takk! Det var noe slikt jeg tenkte, men var ikke helt sikker på om jeg hadde forstått de riktig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Akkurat sett ferdig episoden. -> spoiler relatert til videre i serien fra nå av går utifra at dem samler utstyr, og drar derifra nå - såvidt jeg husker så kom dem til en slags gård først, før dem så kom til et fengsel. Og før gården igjen så er det den bebyggelsen hvor husene er inngjerdet. Der de blir i hele en natt før de må dra. Endret 22. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Og før det møter de Tyreese! Blir bra Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kabæm, man får lyst til å spille Left 4 Dead av denne serien. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Et par intense minutter mot slutten der :O tror jeg ville vært skeptisk til å ha camp så nært til byen, bare tidspørsmål før de fant dem, som de sa så er de fri for folk og spise i byen og trekker utover..ville lagret opp og dratt til fjells..langt til fjells,noe med zombiefilmer som er ergelig er alt det ulogisk folk gjør,omtrent hele tida!. kanskje derfor man liker og se på Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kabæm, man får lyst til å spille Left 4 Dead av denne serien. Ble et par versus matcher på meg i dag ja, hehe. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fint intervju med TWD-skribent Kirkman http://insidetv.ew.com/2010/11/22/walking-dead-recap-kirkman/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+entertainmentweekly/ausiellofiles+(Entertainment+Weekly/EW.com's:+The+Ausiello+Files)&utm_content=Google+Reader Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Verden er urettferdig. Barn sulter, slemme gutter får de pene damene og The Walking Dead får 16 episoder færre enn The Event. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå