The Doctor Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 http://www.foxinternationalchannels.com/shows/the-walking-dead S4 trailer 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Dxg27QsaIEY 14. oktober kommer sesongen. Endret 20. juli 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 14. oktober kommer sesongen. Endelig! Virker som om det blir mindre drama og mer zombiesurvival. Me like!! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Lurer på hva de gjør med guvernøren. Blir spennende å se, kanskje det er han som f*cker med dem. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Nå skal jeg ikke bli FOR optimistisk. Denne serien nådde virkelig bunn for meg etter sesong 3. Denne traileren var uansett ekstremt god! Håper skaperne har skjønt at en stasjonær setting med kjedelig drama, og sporadisk zombie-action ikke er nøkkelen til en kvalitetsserie. Verre kan det i alle fall ikke bli! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 En av mine favoritt serier, gleder meg til sesong finalen av sesong 3:) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Håper ikke de bruker for lang tid for å komme seg bort fra fengslet da. I sesong 3 hintet de jo om et stort slag mellom de i fengslet og Woodbury, men det tok hele sesongen på å starte, og når det kom ble det et skikkelig antiklimaks. Håper ikke vi må vente til 3. siste/nest siste episode før de kommer seg bort. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Moderatormelding ...og med det setter vi strek for diskusjon om hvorvidt vi utelukkende ser på kvalitetsserier, og hvor umoden vi er Mvh. r2d290-Moderator 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Moderatormelding Siste beskjed før utdeling av advarsler og personlige ferier begynner å bli delt ut!Reaksjon på moderering skal ikke taes her, ta det enten via tilbakemeldinger eller [email protected] Endret 21. juli 2013 av Malvado Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Det har blitt ryddet opp her og noen innlegg er slettet. Innlegg som strengt tatt ikke har med topic å gjøre og som omhandler eller har quotet innleggene som er slettet har også blitt med på lasset. Endret 21. juli 2013 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Den traileren der var helt rå! Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Herre min hatt. Kan noen forklare meg motivasjonen til "the Governor" i Woodbury? Jeg forstår ikke hvorfor han er helt låst på å meie ned folka i fengselet (dette var tydeligvis planen hans, til og med FØR michonne stakk han i øyet). Ja, jeg forstår at grunnen til at Woodbury holdt så lenge var på grunn av at de fjernet all konkurranse i nærområdet, og at han i tillegg er en tyrann med noen skruer løs i hodet - men, kom an - kom an. De bruker sykt mye (scene)tid og krefter på å vise fyren levere cheesy one-liners, og posere i "badass" poses med den stygge, kromme berettaen sin osv. OKAY, jeg skjønner at han er en kald og manipulerende fisk - jeg skjønte allerede det FØRSTE gangen. Jeg trenger ikke å bli minnet på det hver ENESTE gang han får scenetid. Hva med å utdype karakteren i stedet? gisp, f*en for en lite troverdig tv/film skruk. Han bruker dessuten for mye energi på å se/høre ut som Liam Neeson. Også har vi blåøyde og naive Andrea - er det i det heletatt mulig å overleve så lenge etter dommedag, med en så naiv holdning som henne? N-E-P-P-E. Jeg synes hun var okay i den første sessongen - hva f*en skjedde?! Jeg river meg i håret. Dette har blitt hotel cæsar med zombier. Egentlig hadde ikke zombiene trengt å være der en gang. De blir jo kun brukt som filler for poengtering eller å skape "gisp-momenter" gjennom hele sessong 2 og 3. Kanskje jeg begynner å bli for gammel for greier som det her - ikke vet jeg. Dette har uansett blitt et kjempe-ork å se på (nei, ingen tvinger meg til å se dette, korrekt.) Det eneste jeg synes er interessant med sessong 3, er at Rick så smått begynner å overta personligheten til en viss annen herremann fra forrige sessong. Om det er det som er intensjonen vet jeg ikke helt - har ikke lest tegneseriene enda. Jeg ble akkurat ferdig med "the last of us" og "walking dead"-spillene fra telltale, rett før jeg startet et sessong 2 og 3-marathon - dette kan jo ha noe med pessimismen å gjøre. Enten det, eller så har jeg rett og slett blitt for gammel for dette her. Uansett, jeg synes traileren for sessong 4 så ganske alright ut - menneh, en trailer er en trailer, eh? 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Herre min hatt. Kan noen forklare meg motivasjonen til "the Governor" i Woodbury? Jeg forstår ikke hvorfor han er helt låst på å meie ned folka i fengselet (dette var tydeligvis planen hans, til og med FØR michonne stakk han i øyet). Ja, jeg forstår at grunnen til at Woodbury holdt så lenge var på grunn av at de fjernet all konkurranse i nærområdet, og at han i tillegg er en tyrann med noen skruer løs i hodet - men, kom an - kom an. De bruker sykt mye (scene)tid og krefter på å vise fyren levere cheesy one-liners, og posere i "badass" poses med den stygge, kromme berettaen sin osv. OKAY, jeg skjønner at han er en kald og manipulerende fisk - jeg skjønte allerede det FØRSTE gangen. Jeg trenger ikke å bli minnet på det hver ENESTE gang han får scenetid. Hva med å utdype karakteren i stedet? gisp, f*en for en lite troverdig tv/film skruk. Han bruker dessuten for mye energi på å se/høre ut som Liam Neeson. Også har vi blåøyde og naive Andrea - er det i det heletatt mulig å overleve så lenge etter dommedag, med en så naiv holdning som henne? N-E-P-P-E. Jeg synes hun var okay i den første sessongen - hva f*en skjedde?! Jeg river meg i håret. Dette har blitt hotel cæsar med zombier. Egentlig hadde ikke zombiene trengt å være der en gang. De blir jo kun brukt som filler for poengtering eller å skape "gisp-momenter" gjennom hele sessong 2 og 3. Kanskje jeg begynner å bli for gammel for greier som det her - ikke vet jeg. Dette har uansett blitt et kjempe-ork å se på (nei, ingen tvinger meg til å se dette, korrekt.) Det eneste jeg synes er interessant med sessong 3, er at Rick så smått begynner å overta personligheten til en viss annen herremann fra forrige sessong. Om det er det som er intensjonen vet jeg ikke helt - har ikke lest tegneseriene enda. Jeg ble akkurat ferdig med "the last of us" og "walking dead"-spillene fra telltale, rett før jeg startet et sessong 2 og 3-marathon - dette kan jo ha noe med pessimismen å gjøre. Enten det, eller så har jeg rett og slett blitt for gammel for dette her. Uansett, jeg synes traileren for sessong 4 så ganske alright ut - menneh, en trailer er en trailer, eh? Walking DeadEn gravplass for oss, en gravplass for deg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Herlig! Håper Glenn fortsetter med å være slik han var i forrige sesong, han er favoritt Men er det noen som vet når den kommer ut på Netflix? Endret 25. juli 2013 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Dette har blitt hotel cæsar med zombier. Egentlig hadde ikke zombiene trengt å være der en gang. De blir jo kun brukt som filler for poengtering eller å skape "gisp-momenter" gjennom hele sessong 2 og 3. Det er jo meningen med serien. The Walking Dead er en dramaserie med zombier som et slags bakteppe. Og tittelen the Walking Dead har en dobbeltbetydning og kan både bety zombiene og menneskene som er døende. Det hadde vært gørrkjedelig hvis serien bare hadde fokusert på zombieslåssing. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da er det knapt en måned igjen til oppstart Noen som gleder seg, eller er folk gått lei av serien? Selv er jeg litt delt, men kommer nok til å se hver episode med håpet om at serien tar seg opp til sesong 1 nivå igjen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Klarer ikke glede meg til noen andre serier igrunn, nå som Breaking Bad er så spennende. TWD, Dexter, SoA og andre serier jeg vanligvis gleder meg masse til, har jeg null entusiasme til før BB er ferdig . Håper neste sesong blir bra da. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ikke så veldig spent dessverre. Blitt veldig skuffet av de forrige to sesongene, så kan fiiiint vente til alle episodene har kommet denne gang. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Til tross for at dette er den mest hypede serien for tiden, er jeg spent på den fjerde sesongen. Traileren var svært god, og forhåpentligvis kan serien forbedre seg kraftig (noe som ikke skal så alt for mye til). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 TWD kommer aldri til å være mer spennende eller bedre enn Breaking Bad og sånt. Men ihvertfall har jeg tro på at sesong 4 kommer til å bli mer interessant og meningsfylt enn Dexter sin siste sesong nå i sommer, for det var jo selv sesong 3 på sine kjipe episoder. Skulle bare vi fikk mer episoder som den episoden der Michonne, Carl og Rick møtte på Lennie James sin karakter igjen, eller en episode som ikke hadde noe med Rick & Co å gjøre. Kunne vært greit å fått noe fra perspektivet til noe annet, som Frank Darabont ville gjøre med første episode i sesong 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå