izme Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er det flere enn meg som synes denne serien har tapt seg enormt etter at den første sesongen var over? Den første sesongen hadde ihvertfall litt variasjon. Den ga meg et realistisk inntrykk av hvordan dette ville vært i en realistisk situasjon, og karakterene i serien oppholdt seg ikke konstant på samme sted. Sesong 2 var den definitivt dårligste av alle. Karakterene befant seg stort sett ett sted, og det var på gården. Av og til var de på vandring i skogen, eller i nærheten av bobilen. Sesongen hadde også det dårligste plottet av alle, nemlig å finne en liten pike som ingen seere har opparbeidet seg noe som helst forhold til, som er datter av en mor som seerne (på det tidspunktet) ikke hadde opparbeidet seg noe som helst forhold til. Dette greide de å dra ut gjennom en hel sesong. Helt utrolig. Sesongen avsluttes med at de beste karakterene i serien dør. Den tredje sesongen er bedre, men sliter med mye av de samme. Det er igjen lite variasjon. Du har et fengsel, og du har en liten by. Disse er i krig mot hverandre, og hvem som vinner, hvem vet? All følelsen av realisme fra sesong én er ihvertfall borte. Helt enig! 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=jR4lLJu_-wE Endret 5. mai 2013 av Bob Sacamano 6 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hahahahahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 http://p3.no/filmpolitiet/2013/05/vi-haper-zombiene-lever-for-evig/ - Vi håper zombiene lever for evig Sjefen for AMC tror zombieserien The Walking Dead fortsatt går i 2022. 2 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 http://p3.no/filmpol...lever-for-evig/ - Vi håper zombiene lever for evig Sjefen for AMC tror zombieserien The Walking Dead fortsatt går i 2022. Love that <3 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Nei nei, vær så snill. Har ikke lest linken, men noe slikt blir bare dumt. Skulle ikke LOST også ha 12 sesonger eller noe, men ble kuttet til 6 pga at fansen forsvant? TWD bør heller få en sesong nå med mye action, og en god forklarende slutt hvor menneskeheten "vinner" Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Heller en god forklarende slutt hvor menneskeheten de antyder at menneskeheten "taper" Hadde virket mye mer sannsynlig. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg håper menneskeheten vinner jeg og.. men maks 6 sesonger. Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 At de leter etter en kur, at menneskeheten "vinner" etc håper jeg ikke vil skje. Det er ikke det serien handler om. Den handler igrunn lite om hva som egentlig har skjedd, og hvordan det skal løses. Det var jo litt om det i sesong 1 når de dro til CDC, men ingenting mer en det. Hvis noe så tror jeg det blir som Primer4 sier, at de "taper" eller dør ut 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg håper serien varer leeeeenge Vil heller ha det lenge og av bra kvalitet enn kort og av kjempe bra kvalitet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Problemet er ikke hvor lenge serien varer, men hvor sjeldent den kommer ut. Sesongene er alt for kort, og episodene kommer alt for sjeldent/alt for korte. 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 2 episoder i uka hadde passet fint 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det er lett å se for seg fler episoder nå som man har 1 god episode en gang i uken, over en kortere periode per år. Hadde det gått 2 episoder i uken, over lengre tid hadde de aller fleste blitt lei, eller så hadde kvaliteten til slutt sunket drastisk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Tja. Se på Hotel Cæsar. De klarer seg bra. Hadde de hatt med zombieapokalypse så hadde nok jeg sett på. 2 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Tja. Se på Hotel Cæsar. De klarer seg bra. Hadde de hatt med zombieapokalypse så hadde nok jeg sett på. Det hadde jeg også ! Men vi kan uansett egentlig ikke si om det vil bli bra eller ikke, for det vet vi jo ikke... Endret 26. mai 2013 av piratentim Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hahaa. Om det blir flere episoder i uka blir med slik som Hotel Cæsar, ekstremt lite fremgang... Uten at jeg har fulgt med nevneverdig så er det samme problemstillingen hele veien, føler jeg... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Offisielt Comic-Con banner for sesong 4 er gitt ut. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvem var han svarte til venstre igjen? Er det han hammer duden som jobbet (i en periode) for the Guvna? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det er Tyrese ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå