Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som synes denne serien har tapt seg enormt etter at den første sesongen var over? Den første sesongen hadde ihvertfall litt variasjon. Den ga meg et realistisk inntrykk av hvordan dette ville vært i en realistisk situasjon, og karakterene i serien oppholdt seg ikke konstant på samme sted. Sesong 2 var den definitivt dårligste av alle. Karakterene befant seg stort sett ett sted, og det var på gården. Av og til var de på vandring i skogen, eller i nærheten av bobilen. Sesongen hadde også det dårligste plottet av alle, nemlig å finne en liten pike som ingen seere har opparbeidet seg noe som helst forhold til, som er datter av en mor som seerne (på det tidspunktet) ikke hadde opparbeidet seg noe som helst forhold til. Dette greide de å dra ut gjennom en hel sesong. Helt utrolig. Sesongen avsluttes med at de beste karakterene i serien dør. Den tredje sesongen er bedre, men sliter med mye av de samme. Det er igjen lite variasjon. Du har et fengsel, og du har en liten by. Disse er i krig mot hverandre, og hvem som vinner, hvem vet? All følelsen av realisme fra sesong én er ihvertfall borte.

 

Helt enig! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nei nei, vær så snill. Har ikke lest linken, men noe slikt blir bare dumt.

Skulle ikke LOST også ha 12 sesonger eller noe, men ble kuttet til 6 pga at fansen forsvant? TWD bør heller få en sesong nå med mye action, og en god forklarende slutt hvor menneskeheten "vinner"

Lenke til kommentar

At de leter etter en kur, at menneskeheten "vinner" etc håper jeg ikke vil skje. Det er ikke det serien handler om. Den handler igrunn lite om hva som egentlig har skjedd, og hvordan det skal løses. Det var jo litt om det i sesong 1 når de dro til CDC, men ingenting mer en det.

 

Hvis noe så tror jeg det blir som Primer4 sier, at de "taper" eller dør ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lett å se for seg fler episoder nå som man har 1 god episode en gang i uken, over en kortere periode per år. Hadde det gått 2 episoder i uken, over lengre tid hadde de aller fleste blitt lei, eller så hadde kvaliteten til slutt sunket drastisk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...