Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Hennes død var også ganske idiotisk. Hun hadde all verdens tid på å komme seg fri, men istedet brukte hun tiden til å snakke med Milton og sjekke om han var i live. Når hun fikk løs den første armen kunne hun stikke det verktøyet inn i hodet til Milton, men neida, hun måtte få løs den andre og.

Evt. fått han til å krype bort til hun sånn at hun kunne ha trampet hodet hans istykker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns slutten av s3 var ganske kjedelig, handla for mye om governor og ikke om rick. var veldig kjedelige snakke scener (sier ikke for lite action eller noe) men at det var kjedelig bare ren prating i flere minutter

 

Så ferdig episdoene bare for å se på dem

Lenke til kommentar

Helt grei episode. kjedelig med Guvernøren og jeg syntes da det var dumt at Andrea døde. Hadde gledet meg til å se hvordan hun ville utvikle seg, nå som hun har innsett at alt ikke er en dans på roser...

 

Ellers er det meget trist at de tok med seg så mange mennesker fra Woodbery. Det turner jo fengslet til et

gamlehjem...

 

Jeg elsker forsatt serien, men kunne ønske den var like brutal som tegneserien :)

Lenke til kommentar

Jeg spolte gjennom det meste, så bare på scenene hvor de faktisk gjorde noe. Jeg har rett og slett hatt for høye forhåpninger til denne serien. Hadde et lite håp om at Carol og skulle forsvinne, men neida

Nå er vel også du en av de som fra starten av har klaget på at det er for lite action og for mye drama, om jeg ikke tar feil?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

AWWW YIEEEES! Andrea er borte! Herlig! Hun fortjente det mer enn noen andre.

 

Skjønner ikke hvorfor dere bitcher om at Carol er så kjedelig og sånt, jeg syns hun er dritrå og er en av de karakterene som har forandret seg mest gjennom serien. Fra å være en skremt liten fugl i skyggen av sin ektemann er hun blitt en badass zombiekiller som kapper hodet av zombier og viser liten til ingen frykt.

 

Syns på en måte at det er trist at de ikke fulgte tegneserien helt, men elsker at de drar tiden med guvernøren mer ut så vi får se hvor psykopatisk han er blitt.. jeg satt med hakeslepp når han skøyt ned omtrent alle folka sine. Psycho!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ble ikke like skuffet som de fleste gir uttrykk for som jeg har lest (her på d.no og reddit), men det dempet vel bare forhåpningene mine. Ikke allverdens finale, men jeg spoler i det minste ikke over halve episoden bare for å få med meg litt blod og gørr.

Liker også David Morrissey veldig godt som The Governor og som skuespiller generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er veldig greit med denne sesongfinalen er at jeg ikke blir å gå rundt å glede meg til sesong 4 for å finne ut hva som skjer videre. Det som er veldig dumt med denne sesongfinalen er at jeg ikke blir å gå rundt å glede meg til sesong 4 for å finne ut hva som skjer videre.

 

Så jeg vet ikke, veldig avslappet avslutning i forhold til det jeg vanligvis forventer av en sesongfinale. Ikke at det trenger å være dårlig nødvendigvis, men likevel :wee:

Lenke til kommentar

Hva faen er vitsen med å spoile en annen serie i denne tråden? Om dere vil diskutere Lost, så hold dere til Lost-tråden. Jeg har faktisk tenkt å se Lost når jeg er ferdig med hele Stargate.

 

Andrea dør i siste episode

 

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Hva faen er vitsen med å spoile en annen serie i denne tråden? Om dere vil diskutere Lost, så hold dere til Lost-tråden. Jeg har faktisk tenkt å se Lost når jeg er ferdig med hele Stargate.

Enig, så kun de første episodene av den første sesongen med Lost og kunne godt ha tenkt meg å se resten.

Lenke til kommentar

Jeg synes denne serien har utviklet seg til å bli et eneste stort gjesp. Stillingskrigen mellom Woodberry og fengselet har pågått for lenge og hele sesongen har etter min mening manglet et skikkelig driv.

 

Håper Rick & Co kommer seg ut på landeveien igjen i kommende sesong!

 

Forøvrig bra at Andrea gikk ut av serien nå. Er mektig lei av den karakteren...

Lenke til kommentar

jeg satt med hakeslepp når han skøyt ned omtrent alle folka sine. Psycho!

Synes det var merkelig, at ingen klarte å skyte tilbake. Greit de var bare vanlige folk, med minimal våpentrening, men 25 stk på rappen så enkelt? No way :p

Og hva med de to andre, som bare ble med ham videre etterpå? Kanskje de skal begynne å åpne øynene, og ta ham ut før han tar de?

 

Det er jo en trøst at GOT går igjen fra med idag ^^

Det er i det minste en serie som ikke skuffer. Bare synd en sesong eg 10 episoder som sendes ukentlig, så det blir 42 ukers pause :/

Skal være forsiktig med å diskutere andre serien enn TWD her inne, så jeg sier ikke mer om min mening om GOT her :p

TWD derimot, kunne egentlig klart seg med 6-8 episoder en sesong, hvor de heller har kuttet ut de utstrekte scenene.

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...