piratentim Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) For de som syntes walking dead begynner/er kjedelig, fins det et par zombie filmer som er mye action i. 28 Days Later... (2002) http://www.imdb.com/...9043/?ref_=sr_1 28 Weeks Later (2007) http://www.imdb.com/...3854/?ref_=sr_1 Noen til... Dawn of the Dead 2004 Dawn of the Dead 1978 Shaun of the Dead I am Legend Fido 28 Days Later 28 Weeks Later Night of the Living Dead Dead Snow Zombieland Day of the Dead Stake Land Day of the Dead 1-2 (remake) Survival of the Dead Land of the Dead Diary of the Dead Flight of the Living Dead Night of the Living Dead 3D Night of the Living Dead (Remake 1990) Dance of the Dead Paura nella città dei morti viventi/ City of the Living Dead Return of the Living Dead 1-5 Resident Evil 1-5 (Starten av serien som er et must) Rec 1-2 Quarantine 1-2 Flesheaters 1-3 Zombie 1-3 (From Italy) Re-Animator 1-3 The Zombie Diaries 1-2 Carriers Dead Meat Zombie Strippers Outbreak Planet Terror The Crazies Mulberry Street Doomsday Outpost Braindead aka Dead Alive Pet Cemetery Bio Zombie Zone of the Dead Doghouse Slither House of the Dead 2 (Første filmen suger) Automaton Transfusion Boy Eats Girl Pontypool Wicked Little Things Army of Darkness Creepshow I Sell the Dead Battlefield Basebal The Horde aka "La Horde" (Fransk) The Signal Zombies Of Mass Destruction Undead Rammbock The Dead Hard Rock Zombies Zombies! Zombies! Zombies! American Zombie Zombie Apocalypse Masters of Horror - Homecoming Dellamorte Dellamore Evil Dead 1-3 E tu vivrai nel terrore - L'aldilà/ The Beyond Non si deve profanare il sonno dei morti/ Let Sleeping Corpses Lie Les Raisins de la mort/ Grapes of Death I walked with a Zombie Dead & Buried Quella villa accanto al cimitero/ House by the Cemetery Dead & Breakfast Children Shouldn't Play with dead things Saikyô heiki joshikôsei: Rika - zonbi hantâ vs saikyô zonbi Gurorian (2008) (High School Girl Rika: Zombie Hunter) The Dead Outside Burial Ground (Nights of Terror, Zombie 3BURIAL GROUND) Hell of the Living Dead Zombie Lake Wild Zero Versus Grossangriff der Zombies (Nightmare City) Zombie Holocaust Exit Humanity War of the Dead Cockneys vs Zombies Endret 5. april 2013 av r2d290 waits for Obi-Wan La listen med filmer i spoiler. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 BBC har akkurat kommet med en zombie-serie på tre episoder (den siste delen sendes i kveld). In the flesh. Anbefales! Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 BBC har akkurat kommet med en zombie-serie på tre episoder (den siste delen sendes i kveld). In the flesh. Anbefales! Takker for tipset skal sjekke den ut Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det var da voldsomt. Så mange? La oss ta en liten "konkuranse". Folk kan tippe det de tror blir riktig: Fra fengselet: 4 stk. Fra Woodbury: 23 Da basert på at det antallet der stemmer Når sendes episoden på amerikansk tv i natt forresten? I norsk tid? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 BBC har akkurat kommet med en zombie-serie på tre episoder (den siste delen sendes i kveld). In the flesh. Anbefales! Den hvor de blir zombier også blir mennesker igjen ? Prøvde å Google den her for en uke siden men glemte navnet Kom på: in the flesh Har den begynt ? :/ Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 La oss ta en liten "konkuranse". Folk kan tippe det de tror blir riktig: Fra fengselet: 4 stk. Fra Woodbury: 23 Da basert på at det antallet der stemmer Når sendes episoden på amerikansk tv i natt forresten? I norsk tid? Fengsel slik det er nå: 3 dør Woodbury slik det er nå: 20 dør Tipper at noen fra Woodbery vil turne til Fengselet av disse tror jeg 3 dør Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Er det sesongavslutning? Ja, avslutning desverre. Men får håpe nok en gang på en sterkere neste sesong til høsten Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 La oss ta en liten "konkuranse". Folk kan tippe det de tror blir riktig: Fra fengselet: 4 stk. Fra Woodbury: 23 Da basert på at det antallet der stemmer Når sendes episoden på amerikansk tv i natt forresten? I norsk tid? 2 fra fengslet 25 fra woodbury Episoden sendes rundt klokken 2-3 i norsk tid. Bare følg med på The Walking Dead sin twitterkonto, og se på countdownen. Jeg prøvde å streame sist gang fra en nettside, men det var forferdelig. Det var reklamepause hvert 5 minutt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Den hvor de blir zombier også blir mennesker igjen ? Prøvde å Google den her for en uke siden men glemte navnet Kom på: in the flesh Har den begynt ? :/ De er fortsatt zombier, eller partially deceased syndrome sufferers, som de så fint kaller det To episoder er ute, den siste kommer i kveld. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Episoden sendes rundt klokken 2-3 i norsk tid. Bare følg med på The Walking Dead sin twitterkonto, og se på countdownen. Jeg prøvde å streame sist gang fra en nettside, men det var forferdelig. Det var reklamepause hvert 5 minutt. Så, ingen vits i å sitte oppe for å få den med seg altså Heller vente til i morgen tenker jeg... 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Så, ingen vits i å sitte oppe for å få den med seg altså Heller vente til i morgen tenker jeg... Jeg har påskeferie nå, så jeg kunne gjort det, men det er mye bedre å laste ned fra en torrentside og se en sammenhengende episode enn det oppstykkete kjøttstykket som spilles på amerikanske TVer. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Episoden er like bra om du ser den i morgen kl 14.00 eller om du ser den i natt kl 02.00. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 De sender da episodene ganske kjapt etter på Fox Crime, dagen etterpå faktisk. I starten var det torsdagen etterpå men de har flyttet på det for flere seere tror jeg.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Blir nok nødt til å se denne i natt ja. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Episoden er like bra om du ser den i morgen kl 14.00 eller om du ser den i natt kl 02.00. De fleste gratis streamingnettsidene sender episoden med reklamepauser. Jeg mener at det ødelegger spenningen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Tro meg, reklamene på AMC er helt jævlige. Selv de store amerikanske nettverkskanalene har mer behagelige reklamepauser. De gjøres heller ikke bedre på AMC når Chris Hardwick skriker i reklamepausene under The Walking Dead for å promotere talkshowet rundt serien, Talking Dead som han er programleder for. Endret 31. mars 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Er jo ikke værre enn å vente til det har kommet en reklamefri stream/torrent rett etter det er ferdig på tv i usa folkens! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Synes det er ordentlig dårlig av AMC å spoile ( de mener det vel er en slags promo/ teasing) handlingen på den måten. De får sikkert flere seere og mer oppmerksomhet av det, men synes likevel det blir dumt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Walker #1, Walker #3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå