Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Sesong 4 er bekrefta.

 

Men dessverre uten Glenn Mazzara som har styrt serien siden midtveis i sesong 2 og nå i sesong 3. Noen driver å setter ut rykter om at Mazzara var sen med å levere manus, noe som isåfall er meget feil når han med en gang kontrakten for sesong 3 gikk ut i februar fikk jobb så fort igjen hos et svært produksjonstudio.

 

Scott Gimple tar over serien i sesong 4 som starter innspillingen snart etter å ha vært produsent på serien i en stund. Premiere i høst, med en sesong delt i to på 16 episoder.

Er jo midtveis i sesong det begynte å bli kjedelig, så det passer egentlig bra :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har til tider mislikt Merle veldig, men han har vært en god karakter (Ellers hadde man mislikt han av andre grunner). Fint at han fikk skinne litt i denne episoden, og fikk en verdig avslutning! Norman Reedus med herlig skuespill som vanlig, og følelselsladet scene mellom de ja.

 

Neste episode blir vel krigen som det har vært bygd opp til i halve sesongen nå. Spent på hvem som dør, og hvordan det går videre. Tviler på at gjengen tar over Woodbury, men guvernøren blir nok å dø, sikkert i hendene på Rick. Håper at de overrasker, men det hadde vært hollywood-løsningen i alle fall.

 

Håper de dreper en del av woodbury-gjengen, og så at de drar videre. Lei av både byen og fengslet nå, og håper serien kommer seg videre!

 

Ellers en god episode synes jeg, en av de bedre etter noen labre episoder.

Lenke til kommentar

Synd med Merle, men det var på tide at en av de "gamle" karakterene forsvant. Begynner å bli lei av at guvernøren alltid overlever på mirakuløst vis. Den kula burde faen meg å ha gått igjennom kroppen til kidden og i det minste skadd han.

 

Er jævlig lei av både han enøyde idioten og egentlig woodbury generelt, og jeg føler serien nå bare er avdukinger av hvor jævlig woodbury egentlig er. Først var han en løgner, så var han morder, så var han gæren, nå er han en hevngjerrig torturist. *meh*

Lenke til kommentar

Tenker fleste av oss er lei av ham nå og venter at han skal bli zombiemat hvert øyeblikk. Nå er sesongen straks over, og jeg tipper de har gjort i stand en skikkelig avslutning. Tipper vi vil miste minst 2 karakterer, eksludert Guvernøren. Håper det ene blir Andrea, og andre jentene overlever.

Lenke til kommentar

HAHAHAHA! Andrea er en teit kjerring som skulle dødd for lenge siden! Det er så trist at hun gikk fra å være en knall badass i tegneserien til å bli en whiny two-faced bitch i tv-serien.

 

Jeg VISSTE at Merle var en mer kompleks karakter enn det han ble fremstilt som mesteparten av tiden, jeg har sagt det siden begynnelsen! Han fikk en fin slutt, og jeg ble våt i øynene av at Daryl ble knust. Syns synd på at Merle ble zombie da.. han hadde vært knall å ha med på laget videre, og var jeg den eneste som syntes at han var en fantastisk zombie? Kunne nesten se litt følelser i øynene hans.. kanskje det var meningen?

 

Det var også på tide at Milton viser at han har en ryggrad og gjør det han føler er rett. Lurer på hva Guvernøren vil gjøre mot han.. han kan da ikke la det gå ustraffet siden Phil ser ut til å bruke alle til sine personlige vendettaer, og hvis de går mot han så får de som regel en fryktelig død.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

HAHAHAHA! Andrea er en teit kjerring som skulle dødd for lenge siden! Det er så trist at hun gikk fra å være en knall badass i tegneserien til å bli en whiny two-faced bitch i tv-serien.

 

Jeg VISSTE at Merle var en mer kompleks karakter enn det han ble fremstilt som mesteparten av tiden, jeg har sagt det siden begynnelsen! Han fikk en fin slutt, og jeg ble våt i øynene av at Daryl ble knust. Syns synd på at Merle ble zombie da.. han hadde vært knall å ha med på laget videre, og var jeg den eneste som syntes at han var en fantastisk zombie? Kunne nesten se litt følelser i øynene hans.. kanskje det var meningen?

 

Det var også på tide at Milton viser at han har en ryggrad og gjør det han føler er rett. Lurer på hva Guvernøren vil gjøre mot han.. han kan da ikke la det gå ustraffet siden Phil ser ut til å bruke alle til sine personlige vendettaer, og hvis de går mot han så får de som regel en fryktelig død.

Det er kanskje litt annerledels med Milton da han kjente Philipp før han ble guvenøren. Hvis noen av dere har lest bok serien om guvenøren vil den gi flere svar :)

Lenke til kommentar

Tenker fleste av oss er lei av ham nå og venter at han skal bli zombiemat hvert øyeblikk. Nå er sesongen straks over, og jeg tipper de har gjort i stand en skikkelig avslutning. Tipper vi vil miste minst 2 karakterer, eksludert Guvernøren. Håper det ene blir Andrea, og andre jentene overlever.

Jeg tipper at en av jentene til Hershel vil dø. Det var ikke kanskje tilfeldig at de to jentene satt rundt bordet og leste i Bibelen sammen med sin far. Og han er på en måte "forberedt" på at en av de skal dø. Det samme kan vi se da Axel og Carol snakket om livet sitt rundt bordet rett før Axel ble skutt av en av Guvernørens menn.

Lenke til kommentar

Ta livet av dem begge, for min del. Makan til traurige karakterer skal man lete lenge etter. Husker den episoden da det ble en del munngemeng mellom hovedgruppa, og Beth avfyrte pistolen for å bryte opp rabaldret med DET badass ansiktsuttrykket. Jeg lo i 5 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...