Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Så sykt mye klaging, må jeg si..

 

Er jeg den eneste som setter pris på alle episodene? Gleder meg til hver episode, og har tilgode å bli skuffet (litt furt for at Lori døde, men det er det eneste)..

 

Skal jeg trekke frem noe negativt må det være at det er altfor få episoder.. Burde hatt et par-tre i uka! :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så sykt mye klaging, må jeg si..

 

Er jeg den eneste som setter pris på alle episodene? Gleder meg til hver episode, og har tilgode å bli skuffet (litt furt for at Lori døde, men det er det eneste)..

 

Skal jeg trekke frem noe negativt må det være at det er altfor få episoder.. Burde hatt et par-tre i uka! :D

 

Jeg er helt enig med deg Bone, se man på tegneserien i forhold til tv serien ser vi at volum 1 og 2 tilsvarer sesong 1 og 2, mens sesong 3, driver å hopper mellom volum 3 til 8, så de beveger seg jo utrolig mye fortere i denne sesongen i forhold til de andre. Jeg vil heller ha det langstrakt med mange episoder, enn at det blir actionfylt og få episoder. TWD er ikke en serie om zombieoutbreaket, men en serie om menneskene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke på Jason Earles nivå :p

 

EDIT: Fra Hanah Montana

 

Haha, whow han var jo ekstrem :)

 

Er sesong 3 siste sesongen, eller blir det sesong 4 også? tragisk om det ender i sesong 3.

Det blir ny sesong hvis AMC vil forsatte å satse på serien :)

Et søk på google viste meg dette:

 

http://screenrant.com/walking-dead-season-4-amc/

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Sesong 4 er bekrefta.

 

Men dessverre uten Glenn Mazzara som har styrt serien siden midtveis i sesong 2 og nå i sesong 3. Noen driver å setter ut rykter om at Mazzara var sen med å levere manus, noe som isåfall er meget feil når han med en gang kontrakten for sesong 3 gikk ut i februar fikk jobb så fort igjen hos et svært produksjonstudio.

 

Scott Gimple tar over serien i sesong 4 som starter innspillingen snart etter å ha vært produsent på serien i en stund. Premiere i høst, med en sesong delt i to på 16 episoder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sesong 4 er bekrefta.

 

Men dessverre uten Glenn Mazzara som har styrt serien siden midtveis i sesong 2 og nå i sesong 3. Noen driver å setter ut rykter om at Mazzara var sen med å levere manus, noe som isåfall er meget feil når han med en gang kontrakten for sesong 3 gikk ut i februar fikk jobb så fort igjen hos et svært produksjonstudio.

 

Scott Gimple tar over serien i sesong 4 som starter innspillingen snart etter å ha vært produsent på serien i en stund. Premiere i høst, med en sesong delt i to på 16 episoder.

 

Like that :)

Lenke til kommentar

Sesong 4 er bekrefta.

 

Men dessverre uten Glenn Mazzara som har styrt serien siden midtveis i sesong 2 og nå i sesong 3. Noen driver å setter ut rykter om at Mazzara var sen med å levere manus, noe som isåfall er meget feil når han med en gang kontrakten for sesong 3 gikk ut i februar fikk jobb så fort igjen hos et svært produksjonstudio.

 

Scott Gimple tar over serien i sesong 4 som starter innspillingen snart etter å ha vært produsent på serien i en stund. Premiere i høst, med en sesong delt i to på 16 episoder.

Bra ! Men har du noen kilde på det da? :p

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...