Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.. og jeg hater fremdeles Andrea som bare f!

 

Greit, jeg skjønner at hun vil ha noe som er noenlunde normalt, men hun er blitt en avskyelig drittkjerring. Også fortalte hun guvernøren at Rick hadde fått en datter? GIMME A FUCKING BREAK! Spesielt siden hun har lært hvor sadistisk denne Phil kan være. Jeg ønsker å se henne dø.

 

Iriterer meg også da hun er langt smartere og likeable i tegneserien. Enkelte ting er faktisk "need-to-know-basis" Andrea, get that through your fucking skull!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke helt med meg hvorfor de ikke ville spise da, fulgte ikke med så veldig mye.

 

Hvorfor ser du walking dead hvis du ikke følger med? Det gir jo lite mening. Assistenten til guvernøren forklarte det ivertfall i en litt senere episode

Endret av nicwillu
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har det bare på den andre skjermen mens jeg loker på nettet. Er vandt til å ha komedier der og da trenger jeg ikke å følge med så mye.

 

Du føler jo ikke noe av spenningen ved å sitte å bla på nettet med walking dead på en annen skjerm da... The Walking Dead må nytes på en skjerm der man ser på hele tiden, blir mye mer spennende og du kommer mer inn i det!

Endret av nicwillu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De gangene vold og skyting er greit, er når det blir litt slik som den før forrige episode, når Rick, Carl og Michonne dro alene. Da går det på overlevelse, og de skyte på zombier. Når de må ut å hente varer f.eks. Action som følge av at mennesker skyter på hverandre som Fengselsgutta VS Woodbury, er vel egentlig kjedelig, og gjør at jeg til tider føler jeg ser på en actionfilm.

 

Det som gjør serien interessant er jo overlevelse, og hvordan de takler det. Og ja, jeg vet krangling mellom byer er en del av det, men det er ikke det som trekker meg mest til serien.

 

Fortsatt høyt nivå da, ønsker alltid å se mer når en episode er ferdig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var iskaldt ja, og jeg syns det fikk det frem veldig godt med måten de viste fyren i starten og...ja den sekken :)

 

Ja det blir godt illustrert. Stopper de for å ta han opp kan de risikere at han prøver å ta over bilen, kanskje har han ingen ting å tape? Skal de ta sjangsen på at han er god og hjelpe han, men samtidig satse sine egne liv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...