nybb Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Men fy faen så dårlig episode 11 var. Muligens den svakeste episoden AMC noensinne har levert. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Traurig episode, uten spesielt driv. Karakterene skinner ikke. Dialogene stemmer ikke. Det skjer rett og slett for lite i løpet av de 40 minuttene. Synes også "gjenforeningssekvensen" med Andrea og gjengen var utført meget dårlig. Er nok en slags stille-før-stormen-episode, men slike kan utføres på et langt mere mesterligvis enn dette. Referer for eksempel til S03E10 av Breaking Bad: "Fly." Slik skal det være. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Der har absolutt vært verre episoder enn dette her, uten at jeg kan trekke frem enkeltepisoder på strak arm. Dette var en helt grei episode syns eg. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Føler den derre pirat-øyegreia til Govunæren bytter side hver gang jeg ser han. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Føler den derre pirat-øyegreia til Govunæren bytter side hver gang jeg ser han. fordi han ser seg selv i speilet. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Traurig episode, uten spesielt driv. Karakterene skinner ikke. Dialogene stemmer ikke. Det skjer rett og slett for lite i løpet av de 40 minuttene. Synes også "gjenforeningssekvensen" med Andrea og gjengen var utført meget dårlig. Er nok en slags stille-før-stormen-episode, men slike kan utføres på et langt mere mesterligvis enn dette. Referer for eksempel til S03E10 av Breaking Bad: "Fly." Slik skal det være. Så se Breaking Bad i stedet da. Er ikke alle som sitter og pirker så ille som deg. Synes episoden var helt grei jeg. 4 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Nevne vel aldri at The Walking Dead er en dårlig serie. Det er en av de bedre for tiden, men denne episoden spesifikt var meget svak. Tåler du ikke at favorittserien din får litt fortjent kritikk? 8 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tåler du ikke at favorittserien din får litt fortjent kritikk? Tåler ikke du at kritikken din får litt fortjent kritikk? 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Fortjent? Er enig med nybb, en av de/den dårligste episodene denne sesongen. Det betyr derimot ikke at jeg vil slutte å se på serien, og gå å "se Breaking Bad i stedet" Må gå an å komme med forskjellige meninger her, uten at vi fyrer oss opp mot de som har den motsatte. Endret 2. mars 2013 av Mevon Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tåler ikke du at kritikken din får litt fortjent kritikk? Så klart tåler jeg kritikk, men fyren oppfattet jo kritikken min på helt galt vis. Nevnte aldri at TWD var en dårlig serie, bare at den enkelte episoden var svak. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Her er noe for oss jentene. http://www.buzzfeed.com/mjs538/sexiest-pictures-of-a-young-norman-reedus Ooooo sukk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Oh my så forferdelig han så ut på mange av de bildene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Synes han ser ut som en uteligger/redneck som ikke har dusja på noen uker i serien. Ikke akkurat fristende Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Veldig bra episode! Fikk litt stemning som man gjorde tidligere i serien. Det var en skikkelig survival-episode. Morro å møte på gamle kjente, og fin touch med han fyren med tursekken på begynnelsen og slutten. Var spennende, selv om dette definitivt er en stille-rett-før-stormen-episode. Nå har de nok våpen til å angripe, som var planen. Fikk skikkelig sjokk når kniven gikk i Rick, da det så ut som den gikk midt i brystkassa. Ble faktisk redd for at de skulle ta livet av han, selv om det hadde vært galskap . Legger som vanlig det angående neste episode i spoiler Shit's about to go down!! Nå kommer vel krigen som vi har ventet på, og forhåpentligvis får guvernøren ei kule gjennom det gjenlevende øyet sitt. God skuespiller, og bra karakter, men jeg vil videre i serien. Andrea vil jeg fortsatt skal bli bitt eller noe. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Denne episoden her fallt virkelig i smak ja Fine greier, neste episode virker også å bli en højdare! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Virker som neste episode er tilbake til krigen. Håper vi ser mer av Lennie James/Morgan, med tanke på at James er signa opp for en ny serie på AMC (Low Winter Sun), så er det lettere å få han tilbake til The Walking Dead i framtida. Ellers grei "one-shot"-ish episode med fokus bare noen få karakterer. Synes det nesten skulle vært flere sånn episoder hvor serien ikke prøver å skvise inn hver fordømte karakter i episodene. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nevne vel aldri at The Walking Dead er en dårlig serie. Det er en av de bedre for tiden, men denne episoden spesifikt var meget svak. Tåler du ikke at favorittserien din får litt fortjent kritikk? Riktignok er ikke TWD min favorittserie. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Utrolig bra episode den nyeste. Synes det er veldig greit å ta seg tid til slike karakterepisoder av og til. Håper også Rick blir mer tålelig etter denne episoden. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Tror Rick blir litt mer tålelig framover. Virker som han klarer å innrømme litt for seg selv at han har problemer, og takle det litt. Likte replikken på slutten. "You wanna drive?" "Yeah?" "Good, 'cause I'm seeing thaaangs" (tatt løst fra hodet, men jeg lo litt når han sa det ). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå