Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traurig episode, uten spesielt driv. Karakterene skinner ikke. Dialogene stemmer ikke. Det skjer rett og slett for lite i løpet av de 40 minuttene. Synes også "gjenforeningssekvensen" med Andrea og gjengen var utført meget dårlig. Er nok en slags stille-før-stormen-episode, men slike kan utføres på et langt mere mesterligvis enn dette. Referer for eksempel til S03E10 av Breaking Bad: "Fly." Slik skal det være.

Lenke til kommentar

Traurig episode, uten spesielt driv. Karakterene skinner ikke. Dialogene stemmer ikke. Det skjer rett og slett for lite i løpet av de 40 minuttene. Synes også "gjenforeningssekvensen" med Andrea og gjengen var utført meget dårlig. Er nok en slags stille-før-stormen-episode, men slike kan utføres på et langt mere mesterligvis enn dette. Referer for eksempel til S03E10 av Breaking Bad: "Fly." Slik skal det være.

 

Så se Breaking Bad i stedet da. Er ikke alle som sitter og pirker så ille som deg. Synes episoden var helt grei jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fortjent? Er enig med nybb, en av de/den dårligste episodene denne sesongen. Det betyr derimot ikke at jeg vil slutte å se på serien, og gå å "se Breaking Bad i stedet" :)

 

Må gå an å komme med forskjellige meninger her, uten at vi fyrer oss opp mot de som har den motsatte.

Endret av Mevon
Lenke til kommentar

Veldig bra episode! Fikk litt stemning som man gjorde tidligere i serien. Det var en skikkelig survival-episode. Morro å møte på gamle kjente, og fin touch med han fyren med tursekken på begynnelsen og slutten. Var spennende, selv om dette definitivt er en stille-rett-før-stormen-episode. Nå har de nok våpen til å angripe, som var planen.

 

Fikk skikkelig sjokk når kniven gikk i Rick, da det så ut som den gikk midt i brystkassa. Ble faktisk redd for at de skulle ta livet av han, selv om det hadde vært galskap :p.

 

Legger som vanlig det angående neste episode i spoiler

 

Shit's about to go down!! Nå kommer vel krigen som vi har ventet på, og forhåpentligvis får guvernøren ei kule gjennom det gjenlevende øyet sitt. God skuespiller, og bra karakter, men jeg vil videre i serien. Andrea vil jeg fortsatt skal bli bitt eller noe.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som neste episode er tilbake til krigen. Håper vi ser mer av Lennie James/Morgan, med tanke på at James er signa opp for en ny serie på AMC (Low Winter Sun), så er det lettere å få han tilbake til The Walking Dead i framtida.

 

Ellers grei "one-shot"-ish episode med fokus bare noen få karakterer. Synes det nesten skulle vært flere sånn episoder hvor serien ikke prøver å skvise inn hver fordømte karakter i episodene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...